Helemaal met ikke eens. Inderdaad een mooi buikje. Ik denk dat ik voor zelfde kleuren zou kiezen als ik een jongetje zou krijgen. Ik zou ook aan iedereen het geslacht vertellen zodra ik zou weten of het een jongen of meisje wordt. Mijn vriend zou het zelf van te voren niet eens willen weten. Dit zal nog een discussiepunt worden vrees ik....
Ik zou bij een jongetje voor donkerblauw en grijs gaan dus dat is bijna het zelfde en voor een meisje paars en grijs. Ik wil het graag weten wat het zal worden en van mij mag ook de hele wereld het weten aangezien je denk ik op een gegeven moment ook met hem of haar gaat praten maar ik weet eigenlijk niet hoe lief hier over denkt.
Haha wij hadden bijna hetzelfde voor een jongen blauw met zilver/grijs, en bij een meisje Lila met zilver/grijs Muis: ik wilde het eigenlijk ook niet weten hoor! maar mijn vriend wilde het heel graag weten, en ja dan ben ik toch ook te nieuwsgierig Nu vind ik het echt super leuk om te weten dat er een jochie in mij groeit..Het geeft mij ook wel rust moet ik zeggen, ik ben iemand die constant gaat lopen piekeren van "oh wat zou het zijn" en nu ben ik veel rustiger
hallo dames gelukkig nieuwjaar nog voor iedereen. mendy knap hoor zo'n nieuwjaarsduik ik had het niet gekunt lisa leuk hoor inrichten van het kamertje dani inge en hielke ik duim voor jullie mee voor een plakbeeb justme spannend nog een klein weekje en dan kan je testen ik ga denk ik ook vrijdag testen want wij gaan zaterdag heel vroeg op vakantie naar zwitserland met schoonfamilie. en dan word er ook altijd wel gezellig wat gedronken enzo dus als ik nog niet ongi ben wil ik dan testen zodat ik het voor de vakanite weet
Oh wat een mooi buikje zag ik voorbij komen! Zucht, ik wil ook! Ben echt ontzettend ongesteld nog, waanzinnige vreetbuien, moodswings, rugpijn, echt alles trek ik uit de kast, haha. Hopelijk is het snel voorbij, ben er al weer helemaal klaar mee. Misschien een hele suffe vraag hoor, maar ik zie hier op het forum regelmatig de term "plakbaby" voorbij komen.. Wat is dat eigenlijk?
Dankje wel Met "plakbaby" bedoelen we een baby die blijft zitten tot het geboren mag worden dus geen miskraam.
Oh, op die fiets! Ik zat helemaal aan plakpillen en IVF te denken en zo, haha. Bedankt voor de opheldering, dan kan ik nu ook mensen een plakbaby wensen.
Azrael hihi moet stieklem even lachen maar das dus een plakbeeb Lisa oeee schattig !! ik wil het wel weten en tijn ook haha en ach dan weet de rest van de wereld het ook meteen . heb nu 2 pendels voor een meisje en 1 voor een jongen
@Doosje, jammer van je ongi, omdat alles ondanks de omo testen toch positief uitzag. @Lisa, echt nog een mooi beschaafd buikje hebje. Hoop dat het mij ooit zo gegunt is. @justme, spannend, hoop echt voor je op een positieve test over een paar dgn. Lekker niks gedaan vandaag, heerlijk lui op de bank film aan het kijken. Ga zo weer lekker verder. Tot morgen iedereen Liefs esther
Heej meiden! Jullie hebben weer veull gekletst! Ik had vannacht een gebroken nacht, vriendje kreeg griep en ja, mannen kunnen dan inderdaad zielig doen . Maar zorg met liefde voor hem hoor . Mendy: Dapper meid, ik doe het je niet na, ben sowieso al een koukleum. Inge veel succes op je nieuwe werk morgen! Dani en Hielkje, ik heb deze maand een goed gevoel bij jullie! Bij Inge ook trouwens, ik denk dat we 2011 goed beginnen! Ikke, nog ffies meid! Lekker dat je gewoon een goed weekend hebt gehad, maar wel even slikken dat er vrienden zwanger zijn. Maar ach, nog eventjes en dan ben jij het ook! Karinikke: je hebt groot gelijk dat je gaat testen! Ik hoop op een posi natuurlijk! Moet je het alleen wel meteen zeggen , of valt het niet op als jij niet drinkt?! Verder ben ik vanmorgen ongi geworden, dus dat is mooi optijd. Klopt toch dan dat mijn nod op 30 januari is?! (uitgaande van cyclus die ik had voor pilgebruik). Kan ik even een banner gaan maken .
in het begin zou ik uitgaan van 28 dagen, je ziet snel genoeg of dat voor jou ook klopt. ik hou het voor mezelf bij in een excel sheet (voorbeeld van vruchtbaarheid kalender) vond ik wel handig om alles in bij te houden, gewoon in excel de tabel namaken. wat een mooie buik lisa! geniet ervan meid!
@justme66; wat een handig linkje van die vruchtbaarheidskalender! Meteen even onze klusdata gecheckt, haha.
@Lisa: Leuke kleuren! Hebben jullie verf op acryl of alkyd basis? Want volgens mij is op acryl basis niet schadelijk! Beschaafd buikje, maar wel erg mooi (stiekem jaloers) @Karin: Groot gelijk dat je dan al wil testen!!! Ik duim voor je. Iedereen bedankt voor het succes wensen voor morgen @Azrael: Toch handig he, zo'n forum! Heb hier ook veel geleerd! Maar het allermooiste: de steun die je hier krijgt, wat er ook gebeurd. Ik denk niet dat ik mijn miskraam zo goed op had kunnen vangen zonder de meiden hier! Ik heb de hele dag al een gek, vaag soort van pijnlijke onderbuik. Geen idee wat dat nou weer is. Ovutest was nog niet heel erg posi (logisch)....
@Sallie: Ik hoop zo dat je gevoel klopt!!! Maar vind het al lief dat je het zo zegt Hoe is het eigenlijk met Meid????
Oja, vergeet ik helemaal te zeggen, mooie buik Lisa! En ik denk dat jullie kamertje heel gaaf wordt! Mogen we daar ook foto's van zien als het een beetje verder is? Inge, ik denk het echt hoor! Of misschien hoop ik te hard, maar ik ga er gewoon vanuit . Justme, tnx voor je link! Ik zal eens even kijken. Heb wel al een banner gemaakt, ook wel handig .
@IngeG; Heel erg handig! Ik vind forums ook een heerlijke manier om veel over bepaalde onderwerpen te leren. En inderdaad, een mooi plekje om veilig je verhaal te kunnen doen als je even een begrijpende reactie nodig hebt kan heel therapeutisch werken! Ik vind dit ook een prettig forum moet ik zeggen, heel toegankelijk en de algemene toon is erg vriendelijk en informatief. Denk dat ik hier wel even blijf hangen.
ja het valt wel op als ik niet drink in die week dus ik zou het wel gelijk vertellen maar dat zouden we zoiezo al doen aan onze ouders we zien ze allebij zoiezo iedere week dus ik kan dat dan toch niet zo lang voor me houden