ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Joyce1982- NOD 6 januari -3e ronde- 28 jaar Tweety25 - NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar Muis27 - NOD 12 januari - 5e ronde - 27 jaar Dani26- NOD 14 januari - ronde 10 - 26 jaar Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar Meid1987 -NOD 21 Januari - 8e ronde - 23 jaar 1e ronde na mk Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Catharina - NOD 30 januari- 6e ronde- 25 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar Doosje31 -NOD 28 December - 5e ronde - 31 jaar
Oh meiden, ik ben de kleurtjes kwijt geraakt. Heb zitten kloten met mijn iPhone. Was al blij dat het lukte om alles te kopieeren en plakken haha.. Gefeliciteerd met je verjaardag meis!
Meis gefeliciteerd met je verjaardag! joyce, ook voor jou heb ik goede hoop! Iedereen op de NOD lijst gun ik het! Maar heb gewoon een het gaat lukken gevoel
das lief van je meis ik heb een opgeblazen gevoel anders als dat ik me normaal voel na eisprong en ik heb slijmverlies gehad voor mijn eisprong niet normaal ook dit heb ik normaal niet (sorry voor de uitspraken hihi)
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Joyce1982- NOD 6 januari -3e ronde- 28 jaar Tweety25 - NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar Muis27 - NOD 12 januari - 5e ronde - 27 jaar Dani26- NOD 14 januari - ronde 10 - 26 jaar Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde - 23 jaar 1e ronde na mk Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Catharina - NOD 30 januari- 6e ronde- 25 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar Meid1987 -NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar Doosje31 -NOD 28 December - 5e ronde - 31 jaar
Goede avond @karin: Spannend, hopelijk is het raak @Sallie: Je hebt een pracht banner, hopelijk is het voor jullie gelijk in ronde 1 raak. @Dani: Wat tof dat je je ei hebt gevonden, hopelijk is hij benut Voor Meid ff de lijst weer wat kleur gegeven. Hier ook trouwens al 2 dagen behoorlijk donkere ovu testen, ben er blij mee
hah ok dan sallie ikke ik had dan echt een vage ovu periode. ik teste eerst echt omo toen een dag meteen knal , dag erna wat lichter en dag daarna weer omo ik denk aan een spontaan ei hahah om het maar positief te houden , alleen maar 1 keer geklust zoals ik eerder als zei ik heb verder niks geen symptonen alleen dan de zere tieten maar die heb ik gewoon altijd 2 weken voor mijn NOD al erg lastig met paardrijden mja Dani hmmm afwachten meis ! ik moet deze week weer ongi worden dus bereid me weer voor haha heb het maandverbandjee al klaar liggen afgelopen twee maanden bijna geen bloedverlies gehad 1 dag heel weinig, dus heb ook maar 1 pak maandverband gekocht deze maand ipv 4 voor normaal gesproken . Staat koper spiraal ook om bekend las ik trouwens dat je er meer bloedverlies van hebt , nu ie er uit is heb ik nauwlijks .... ach is niet erg lieve meisjes ik ga slapen morgen begint het normale leven weer Tot morgen en slaap lekker allemaal
Goedemorgen meiden. @Angela, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. @Joyce, spannend, ben wel benieuwd. @Dani, ik heb ook voor mijn eisprong slijmverlies gehad, 1jan. was mijn eisprong, sinds die dag iets zwaardere borsten, maar dat is eigenlijk ook altijd wel normaal. @Sallie, nu op voor het echte werk. Hoop dat het snel raak is. @Azreal, het is zeker een heel erg fijn forum, maar je kan ook echt alles vertellen en de meiden staan altijd voor je klaar. @Ikke, fijn dat je je ei alvast bijna hebt gevonden, scheelt weer voor straks. Hier weer lekker aan het werk, maar mag om 12uur weer heerlijk naar huis. Dus nog maar 3 1/2uur werken. Spreek jullie later weer. Liefs Esther
goeiemorgen dames @ tweety alsnog gefeliciteerd @justme lekker hoor extra lang weekend ik heb het vandaag rustig maar 2 kindjes en die zijn heel lekker aan het spelen dus dacht kan wel ff hier spieken @ joyce ik weet niet wanneer mijn nod is ik gok ergens in het weekend maar kan ook anders zijn als ik van 40 dagen uit gaan zou het volgende week woensdag zijn maar we gaan een week weg dus ik test voordat we weg gaan en als die negatief is neem ik ook nog een test mee op vakantie. maar ik voel me helemaal niet zwanger we zullen zien. voor jou ook spannend wanneer wil jij gaan testen???
hoi hoi ik ben er eventjes , Hielkje lekker kort dagje Justme pff lekker extra daggie weekend ! karin ok spannend dan ! ik denk dat ik deze maand niet test en anders pas echt als ik overtijd ben ofzo heb deze maand gewoon totaal niks aan verschijnselen dus ach ja heel veel blaasontstekingen mja uitplassen na de sex is moeilijk nu he hahah Vraagje hoeveel ovulatietesten gaan er bij jullie doorheen per maand ?
Goede middag @Joyce: Soms heel veel, heb er nu al weer 6 gedaan en dit keer wel al 3 dagen donkere ovu testen, hopelijk snel een knaller. Vandaag ook eggwhite dus ben benieuwd.
aha ok , dacht al dat het aan mij lag haha heb net eens zitten lezen over die ovulatietesten . De 2 donkere strpen , mja die heb je volgens de test zo rond de 2 dagen , daarna pas ben je het meest vruchtbaar , ik dacht juist zodra je die strepen hebt hhah moet nog veel leren zie ik wel weer