Goed van jou Sabrina, ik wist niet dat 't topic dan gesloten werd. Ach weer wat nieuws zeker. Nou heb ummm gevonden hoor.
hey is het gesloten??? Nou jaaaa zeg hahaha Dan gaan we hier maar weer gewoon verder! Goeie actie Sab! Lukt het je om je hoofd leeg te maken en te genieten van je vrije dag???
Vind het raar hoor dat het nog maar donderdag is en ik niet hoef te werken. Normaal werk ik alleen in het weekend niet.. ach het zal vast wel snel wennen, en dan wil ik niets anders meer, haha
Ik had liever nog gewoon gezond lekker doorgewerkt hoor Nathalie... Jojo.. fotootje staat erop hoor.. enne moest jij geen worst halen en een telefoon scoren..net zoals ik boodschappen moet gaan doen, maar Bi is er nog niet dus kan ik niet weg. Smits.. hoe is het met de pui..?? binnen alles weer een beetje op orde??
Ja Sab ik was ook weg hoor maar ik laat graag alles aanstaan in huis hahah oftewel ik vergeet het uit te zetten! Telefoon is binnen echt heel leuk! En makkelijk! Net al op hyves geweest ermee maar weet niet of dat nou geld kost... zoals ze het zeggen is het een service van de telefoon... geen idee! Ik ga je buik bewonderen!!! Reactie op hyves
Ligt volgens mij aan je abonnement of je moet betalen of niet. Ik moet in ieder geval wel betalen... en ik zag al aan je www dat je erop zat met je tel
Hey meiden, lekker aan de klets. Sab, kan me voorsteelen dat het raar voelt om thuis te zijn. Net alsof je aan het spijbelen bent. Zal straks je buik bewonderen op hyves. Jojo, weet je inmiddels al alle in & outs van je nieuwe mob. Leuk hoor, ik heb no antiek geval, maar deze kan wel tegen de wasmachine Ik ben weer aan het bijkomen van een avondje spugen. Was weer eens zover. Geloof dat ik er niet meer van afkom, in ieder geval niet tijdens de zwangerschap. Die kleine vond er ook niets aan. Ineen gedoken met een emmer op schoot is de fijnste houding tijdens zo'n "aanval", maar ja daar is ons humpie het niet mee eens. dus maar weer verzitten met effect dat ik mijn hoofd beweeg en daardoor gelijk weer over een emmer hang. Net mijn eerste boterhammetje op dus het gaat weer de goede kant op. De pui zit er in en de muur is gestuct. Maandag komen ze voor de verwarming en dan kunnen de meubels weer op hun plaats, hippie. Het is wel gaaf hoor zo veel glas.
Sab heeft een buik!!! Cool! haha! Ziet er goed uit hoor! Hier erg saai op het werk... Ben alleen vandaag, erg stil Vriendlief is weer eens met een potje naar het ZH geweest (oh, dat mocht ik niet van hem zeggen, hij vindt het zooo erg, hihi, dus niks zeggen hoor ) Volgende week de uitslag en dan zal ik ook even vragen of hij mijn prolactine en bloeddruk wil meten (zou iets mee kunnen zijn, hoog of laag, weet ik niet meer, als bijwerking van de pillen, maar ik merk niks...). Moet nog even bijlezen of ik iets heb gemist... Wanneer wordt er weer eens iemand zwanger?? Liefst ikzelf natuurlijk (sorry, erg ego...) Ga even lezen...
Haha, eindelijk je tel jojo? Kan me voorstellen dat je baalde dat het zo lang duurde. Heb ik ook altijd, wil m altijd t liefst z.s.m. en dan maar installeren dat ding! Je bent lekker even vrij! Wil ik ook! Nog paar uurtjes en ik ben ook drie dagen vrij (na 6 dagen werken), zal dus niet klagen. @Smits: zal wel heel ruim en licht nu zijn in de kamer met die pui. Gaaf hoor!! Wat minder dat je zo misselijk blijft... @Sab: kan me voorstellen dat je nog wel even aan het werk was gebleven.. Je klas uit handen geven is niet makkelijk en daarnaast, wat moet je met al die vrije tijd?! haha!
haha precies Mutz.. ik zou gaan poetsen, maar daar had ik natuurlijk helemaal geen zin in.. Heb wel even gestoft en opgeruimd maar het plan wat ik vorige week had stel ik nog even uit, haha. Ik zal niets tegen je mannetje zeggen hoor... moet je zelf nu ook nog onder controle blijven of is het nu afwachten tot de uitslag er is en aan de hand daarvan vervolg plannen maken. Smits....he gedverderrie.. duizelig zijn is al ruk en dan nog spuger erbij... pffffffff een oud klasgenootje van mij heeft het ook.. arts zegt inderdaad..rustig aan doen, gaat vanzelf over.. Heb gisteren een andere vk aan de lijn gehad. Ik ga overstappen naar hun. Het is een echtpaar.. Vrijdagmiddag even spullen brengen en volgende week vrijdag staat er een afspraak gepland.. Ben benieuwd... Heeft een van jullie toevallig een kat en weet diegene dan ook hoe ik al die haren van mijn inbetween gordijnen kan krijgen.... Zo handig.. witte gordijnen en twee zwarte katers.. foutje, haha
Smits dat meeeen je niet! Waarom toch he! Je mag toch verwachten dat het eens overgaat... Mijn stiefzus heeft helaas ook de hele zwangerschap een innige relatie onderhouden met de toiletpot.... Hopen dat het toch ergens ophoud voor je! Hoe is de pui??? Fotooo's! Sab hmmmm ik dacht dat het een service van de telefoon was... Ik ga het wel uitvogelen! Lekker boodschappen gedaan met Bi? Je bent snel terug! Hoe is t met je zus???? Nou Mutz je hebt je vrije dagen zeker verdiend!!! Top dat je mannetje zijn potje is weg gaan brengen. Altijd respect voor hoor want het is niet makkelik voor die arme mannen! Manon hoe gaat het bij jou? Trek je het nog met de hormonen??? Hij is wel erruug leuk hoor mijn telefoon En ik snap m ook gewoon!
Jojo...had hem even bekeken op Bol.. maar mooi dingetje inderdaad.. blijft toch altijd speelgoed.. en daar ben ik dol op.. Met Bi gaat het op en neer.. laatste tijd weer op en neer..ze voelt zich erg opgejaagd door die uwv... ik heb al gezegd dat ze zich daar niets van aan moet trekken.. volgende week mag ze ook naar de bedrijfsarts..dat schijnt wel een lieve vrouw te zijn en die gaat vast zeggen dat ze alle tijd moet nemen... en dat moet ze ook doen, want met wie moet ik anders op donderdag boodschappies doen.. Verder had ze slecht geslapen..te druk in haar hoofd en Mika heeft de buikgriep gekregen, dus het was dubbel feest... Super...hoe is het met jou en hoe is het met je moeder???
@Sab: Nou, had even weinig respect voor mijn mannetje toen hij hoorde dat hij dit best vroeg in de morgen moest doen, hij mopperen natuurlijk (ok, dan kwam er ook nog bij dat hij dat na een nacht moest doen, maar toch). Ik natuurlijk het tegenargument dat hij dit slecht één keer moest doen (dacht ik) en ik geregeld naar de dok moest, de eendenbek geregeld zal zien en ook nog een leergeprikt zou worden. Ok, toen gaf hij toe dat het mopperen beetje overdreven was. Maar nu vind ik het wel zielig dat hij al voor de tweede keer moet en dan wederom na een nachtdienst... Ik zal nog wel even bij de gyn blijven aangezien en niks gebeurt op dit moment.. Ok, zit nog maar op cyclusdag 34, maar weet nog niet of de pillen werken... Ik neem me ook altijd voor om te gaan poetsen op mijn vrije dag, helaas vind ik dan heel andere dingen (tijdschriftje, shoppen, tv enz) een stuk belangrijker Wat makkelijk dat je kan overstappen naar een andere VK, in het kleine stadje als hier kan dat helaas niet, we hebben er maar één... Zal eens aan mijn moeder vragen of ze een tip heeft, heeft ook een kat en inbetweens. Weet wel dat zij last heeft van kleine gaatjes onderin (nageltjes). Jij niet? Trouwens jullie wonen wel heel gaaf! Even foto's gekeken gister. me even voorbereiden op onze date @Smits: helaas heeft ook mijn zus bijna de gehele zwangerschap last van middelijkheid gehad... Heb je geen medicijnen van de dok gekregen?
Die mannen hebben altijd wel stoere praat, maar als het om hun willempie gaat, dan worden ze toch wel preuts.. Wilde je ook wel uitnodigen op hyves, maar je hebt er toch een aangemaakt voor dit speciaal?? Ik dacht dan komt het volgende maand wel als je zwanger bent en in het openbaar gaat treden, haha... En bedankt voor het compliment..
Hey bah wat klote voor Bi... Die achtelijke UWV ook die hebben ook het empatisch vermogen van een fietssleuteltje (jouw woorde ntoch??) Ik snap dat echt niet hoor! Ik hoop dat de bedrijfsarts haar een beetje gerust kan stellen en haar de tijd laat nemen die ze zeker nodig heeft! En dan Mika nog ziek ach gut het wil ook echt niet voor haar he.... Wil je haar helemaal plat knuffelen naast mij en zeggen dat ze zich niet gek moet laten maken en dat ze het geweldig doet allemaal én dat ik heel veel respect voor haar heb!!!!! Ik ga hier wel maar even poetsen want ik zit op de bank bedolven onder handleidingen, een zakje chips (hahah erg he) 2 telefoons en toebehoren en dan ligt er op de grond nog allemaal karton en takke zooi dus ik ga t maar even in orde maken hier en een stofzuiger door t huis jassen... Denk anders dat manlief niet zo blij is wanneer hij thuis komt zo!
Smits wat leuk dat je pui gestuuct is en dat je meubeltjes bijna weer terug kunnen naar de juiste plaats, lekker he zoveel glas, lekker veel licht, wij hebben dat ook. Vind het echt super! Wat vervelend dat je weer zo misselijk was gister, hopelijk heb je er niet al te veel last van gedurende de rest van je zwangerschap. Bij mij gaat het nu beter. Jojo fijn dat je telefoon goed werkt en bevalt, want dat is ook altijd nog de vraag! Vanavond helaas geen tijd om op 't forum te neuzen, moet weer eens naar een verjaardag...morgen ben ik weer van de partij! Niet teveel kletsen dan vanavond
Ja. mijn hyves is niet zo gezellig. Wel leuk om jullies hyves te bekijken, haha. Dus wordt graag vriendjes met jullie hoor, hihi. Kan ik alvast even spieken