Goeiemorgen dames! Jullie liggen wrs nog lekker te slapen en zullen zich nog een keertje draaien in bed terwijl ik hier al achter mijn computer zit... hihi Amaai verschiet ervan dak opeens weer zoveel bij te lezen heb hehe. Allez dames, ik ga me oppakken en naar 't werk vertrekken... Tot deze middag, moet werken tot 14u39 (ha is dan weer een voordeel van zo vroeg te beginnen) Liefs xxx
hey dames! Arme mentos! Ik heb gewoon medelijden met je... Ik heb getest met die vast testnu, en die was hetzelfde als gister... Een heel vaag lichtroze streepje! AAARG wat vervelend, toen wilde mn man dat ik er nog eentje deed, van predictor. en die geeft een dikke roze streep aan in het testvakje. Dus dat betekent positief. Maarja, haha nu weet ik t niet. Zo gek!
Oeps. Ik was iets te snel met op enter drukken Hey gaaf joh! Je bent gewoon zwanger!! Kan me wel voorstellen dat je zoiets in het begin nog niet kan bevatten en geloven. Een uitslag van een huisarts is toch net iets anders als een test die je zelf doet he? Wat ga je nu doen? Nog meer testjes halen? Spannend zeg!!!!!!!!!!!!! Hoe voel je je?
heb net de dokter gebeld en de dokter zei dat ik naar verloskundige moest gaan, want als zij gaan testen doen ze t met dezelfde test dus dezelfde uitslag. Moet de verloskundige praktijk bellen hier in t dorp. Maar HELP! dit gaat me veel te snel!! Aangezien ik nog steeds erge twjijfels heb
MoniqueP, ik kan het me HELEMAAL voorstellen! Je bent net begonnen en aan het idee aan het wennen dat jullie gaan proberen. En ineens gaat het heel snel. Logisch dat je nu wat verward bent. Ik zou ook schrikken als ik nu een positieve test in m'n handen zou hebben. Dat is gewoon de bevestiging die je niet zo snel verwacht en het maakt alles definitief. Er zal zeker heel wat op je afkomen nu. Probeer het een beetje te laten bezinken. Ben je nu alleen thuis? Iemand om je heen hebben is nu natuurlijk wel zo prettig. Ondanks deze gevoelens ben ik wel heel blij voor je MoniqueP, dat het jullie zo snel gelukt is. Hopelijk komt er straks toch een hele golf blijdschap over je heen.
ha, ja ik voel me heel gek nu, maar ik wil zekerheid, want we geloven t allebei niet! Daarom belde ik de dokter. Maar ja, nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik weet dat die test positief was, maar echt ik geloof t niet, manlief ging net naar zn werk en ik ben de hele dag alleen! Naja, Vnmiddag komt er een vriendin, maar die wil ik niets vertellen... Niemand in mn omgeving weet t. Begin ook helemaal te twijfelen of we t wel kunnen en genoeg geld hebben enzo, ik maak mezelf helemaal gek:s en dat terwijl ik t nog neit geloof :S PFFFF
Nou je hebt 9 maanden de tijd om nog wat te sparen en om aan het idee te wennen Maar een ding moet je wel weten; tuurlijk kunnen jullie het! Iedereen kan het! En deze gevoelens zijn zo ontzettend normaal. Vind het wel knap dat je er zo open over bent. Ik denk wel dat je vriendin vanmiddag zal merken dat er iets met je is. Denk je ook niet? Lijkt mij wel heel moeilijk om op zo'n dag mensen onder ogen te komen. Maar je zal dan nu rond de 4 weken zitten dan he?
ja, t is ook belachelijk dat ik dat denk, we hebben allebei goed salaris enzo, maar t gaat zo snel, heb t echt niet verwacht! Maar, mn mannetje belde net, hij is een beetje uit zn doen vandaag ja! ik ook, ik wil zekerheid, maja hoe? Heb echt t idee dat ik nog wel ongi kan worden opeens ofzo
Ik zou gewoon, voor de zekerheid, toch nog 1 testje doen. Die digitale van Clear Blue. Dan kun je ook zien hoeveel weken je bent en er staat duidelijk "zwanger" of "niet zwanger". Geen vaagheid met lichte of donkere streepjes. Misschien is dat een idee?
heb de test gehaald. Maar moet ik dan weer tot morgenochtend wachten? Dat trek ik niet haha. Wat ben jij aan t doen foofer? ben je op je werk, of thuis?
volgens mij hoef je niet te wachten op ochtendurine, dat staat in de bijsluiter of kijk een op cleurbleu site wou meis je bent echt zwanger super gefeliciteerd ook ik zou helemaal op gaan van onzekerheid das een logische reactie
hey goeiemorgen! Ja, ik voel me een beetje apart vandaag ja. Maar misschien zegt deze test wel niet zwanger... En nee t hoeft niet per se, maar dan is de indicator die t aangeeft iets minder precies. Maar nog steeds geloof ik t niet, zo gelijk maar ff doen dan.
goede morgen lijkt me een goed plan om hem gewoon te doen vooral dat die van toen strax zo duidelijk positief was zo lang is die nog niet geleden hij moet positief zijn anders zou ik gewoon bellen
ik moet rond kwart voor 10 aanrijden naar therapie dan ben ik daar rond half 11 klaar daarna kom ik meteen weer hier met je kletsen hopelijk test je nog voor ik moet gaan ben zo benieuwd je hebt di digitale gekocht toch die aangeeft zwanger of niet en hoe lang het eventueel zou zijn
jippie GEFELICITEERD OOK VOOR JE MAN HEB JE HEM GEBELD JEETJE NU MOET JE HET TOCH ECHT WEL GAAN GELOVEN DENK IK