haha, okay dan moet t maar he, haha. Gaat wel, weer heel veel geslapen, ik moet nu alleen wat gaan eten.. En dat is lastig. We gaan zo naar Adam naar de prenatal, allemaal leuke dingetjes kopen die we nodig hebben. Maar nog geen kleertjes Er wordt noodweer voorspelt voor vanmiddag, zegt telegraaf.nl, er wordt gewaarschuwd niet de weg op de te gaan, dus we gaan zo al, dan zijn we daarvoor weer thuis!
Nou dames, ik zit hier nog met trillende vingens en tranen in mijn ogen, want de test zegt gewoon ZWANGER 1-2.. Pff ik moest zooo huilen sloeg nergens op haha! nu hopen dat het bruine snel weggaat want dat maakt me bang en het ongi gevoel.. Hier het bewijs
Haha ja ik besef het echt niet, alleen dat ik opeens super misselijk wordt haha( dat zit denk ik tussen mijn oren ).. Hij is super blij is ineens het hele huis zingend aan het schoonmaken. Ik zit hier een beetje voor me uit te staren van onbesef..Ik zeg constant tegen mijn vriend: en mijn ongi gevoel dan? haha.. Het liefst bel je iedereen op..Dat is nog best moeilijk om niet te doen
haha joh, ik snap dat je t van de daken wil schreeuwen! dat wil ik ook al een paar weken haha. Ja die misselijkheid, dat had ik ook maar dat komt gewoon omdat je heel erg verbaast bent en t niet kan geloven en van de spanning!
Haha ik heb al een nieuwe banner gemaakt misschien dat het besef er dan komt Ik ga nu maar is meehelpen met het huishouden want we krijgen visite vanmiddag, alle testen weer opbergen haha!!
Dankjewel Zijn er bij jou al mensen die het weten Monique? Hoe gaat het met jou Tweety? In welke provinicie wonen jullie eigenlijk ? daar ben ik best benieuwd naar Ik woon in Gelderland..
nou ik ben op dit moment super ongi maar ja is alleen maar fijn nou kunnen we eindelijk gaan beginnen wij wonen ook in gelderland
ik woon in provincie utrecht, maar heel dicht bij adam. Kom net van de arena vandaag, zoo veel leuke spulletjes gekocht bij de prenatal Besef je t al een beetje meis? Moeiijk he om neits te zeggen
heej heej gefeliciteerd met je zwangerschap wat heerlijk wou dat ik een posotief test in handen had haha. ik woon in geesteren overijssel. ik wil eigenlijk ook wel graag pendelen maar hoe moet ik dat doen? kan niemand mij hiermee helpen?
Dankje wel, Volgens mij moet je dan een berichtje sturen naar iemand die pendelt. met daarin jou vragen, wanneer je zwanger wordt bv. of het een jongen of meisje wordt enz. Lijkt me best leuk een keer te doen, alleen ik geloof er niet zo in