Hallo dames! Enkele dagen niet op het forum geweest... Even vlug bijgelezen... En 't belangrijkste hebk onthouden; Misslisa je bent zwanger!!! Dikke proficiat!!! Besef je het al goed??? Dikke kus xxx
Dankjewel Mentos, nee ik besef het eigenlijk niet ook omdat ik me super goed voel, juist het gevoel dat ik ongi moet worden..
Ben echt blij voor je! Hopelijk mag ik ook zo'n knaltest tonen volgende week! Maar ik hoop er niet te sterk op. Ik was er vorige keer zodanig erg mee bezig dat ik echt teleurgesteld was.
Ja dat kan ik me voorstellen, toen ik deze test deed was ik ervan overtuigd dat er Niet Zwanger zou staan, ik was al helemaal verdrietig.. En toen stond dit er ineens.. Ik kan me dus voorstellen hoe teleurgesteld je zou zijn als er Niet Zwanger staat.. Hopelijk is het voor jou ook raak
Heej miss-lisa Van harte gefeliciteerd dat je zwanger bent leuk man.. Kom je snel feliciteren Kus mich
Ik ben ook aan het af wachten moet vandaag of morgen ongi worden ben erg moe en onder rug pijn maar omdat ik 4 maanden bezig ben en elke keer teleurgesteld word heb ik geen zin om een test te doen Dus ik wacht nog even af
Ik ben heel benieuwd ben net nieuw op dit forum dus moet alles en iedereen nog leren kennen. Heb te horen gekregen dat ik het pcos syndroom heb maar wel af en toe een eisprong krijg dus wel zwanger zou moeten kunnen worden. Alleen minder kans dat een normaal iemand omdat ik ook minder eisprongen heb Ik ben nu 3 a 4 maanden bezig en is erg frustrerend als je elke keer ongi word maar het kan bij ons nog wel even duren Hoewel ik wel moet zeggen dat ik me nu anders voel dan anders moe,licht misselijk en moet nu ongi worden normaal krijg ik dan week van te voren super zere borsten maar dat heb ik nu niet gehad alleen gister paar druppeltjes bloed verloren dus wacht het af...misschien kunnen anderen mijn helpen die ook zwanger willen worden of mensen die ook pcos hebben? Kus Mich
Heey mich, Leuk dat je ook hier komt meekletsen, hier zitten nog meer meiden die zwanger willen(zwanger zijn)worden van hun eerste baby! Misschien zitten er bij het stukje "vruchtbaarheidsbehandelingen" meer meiden met het Pcossyndroom??? Je kan op dit forum in iedergeval heel veel vinden over van alles en nog wat Je banner is wel gelukt Voor de andere meiden, Miepmichelle is mijn vriendin en we weten van elkaar dat we allebei bezig zijn zei is dus ook de enige "bekende"die weet van mijn positieve test
ja, echt idioot zo leuk, best veel gekocht, ook wel idioot om t te doen voor de echo. Maarja, is zo moeilijk om t niet te doen We hebben gekocht van t merk my little friend: slabbetjes, lakentjes, hoes voor aankleedkussen, kruiken, kruikdoeken, badthermometer, kammetje enz. enz. hihi
Haha leuk toch!! Dat zijn dingentjes die je toch vroeg of laat nodig hebt Ik moet me ook echt inhouden om nu al dingentjes te kopen dat is pas idioot
nee, ik snap t wel hoor! is gewoon leuk om te kopen, je wilt t heel graag!!! ik zou ook blij zijn als ik t niet meer geheim hoefte te houden, wordt steeds moeilijker.
dank je wel Monique Ik denk kom gezellig mee kletsen misschien is er nog handige info en het is ook gewoon gezellig
Ja ik vind het ook moeilijk om het tegen niemand te zeggen en ik weet het pas sinds vandaag! Petje af voor jou monique..Ik heb alleen mijn hart kunnen luchten bij mijn vriendin..voor de rest wil ik ook dat niemand het nog weet! Weet bij jou nog helemaal niemand het monique?