dames ik weet niet of ik de komende week online ben ga lekker met vakantie en weet niet of ik daar internet heb dani heel veel sterkte ik hoop dat de medicijnen aanslaan
@tweety: fijne vakantie!? Heb ik gemist waar je heen gaat? Sorry onthouden wat ik allemaal gelezen heb ik moeilijk... @Miepmichelle: ik hoop idd ook dat t voor jou snel raak is!!! @misslisa: mijn ouders en broertje weten t, en mijn schoonouders en zijn broer en broertjes.
oooh lekker, ff uitwaaien, ja vanaf woensdag weer beter, hoop t echt dat scheelt erg veel Nou, ik wens je iig heel veel plezier!
ja bedankt dat gaat wel goed komen, schijnt dat het op de eilanden altijd wat droger is(wel een paar graden frisser) ik ga nu lekker buizen met manlief misschien tot van de week en anders vrijdag weer
welkom michelle. leuk dat je ook mee komt kletsen. het is hier erg gezellig en volgens mij hebben we hier vruchtbare grond wat er zijn er nu al 2 zwanger haha. dus hopelijk jij ook snel!!
hallo dames michelle welkom tweety hele fijne vakantie ook al lees je het waarschijnlijk niet meer. mentos mijn opa is al een paar maanden aan het kwakkelen met zijn gezondheid 2x in t ziekenhuis gelegen voor longontsteking zijn nieren zijn achteruit aan het gaan en zijn hartklep lekt nu hebben ze vanmorgen weer een longontsteking gevonden en verder zijn er nog wat dingen kort gezegd het gaat gewoon k*t nu afwachten hoe hij de nacht doorkomt kwam wel ff behoorlijk hard aan heb een hele goeie band meet mijn opa vandaar maar ja kan alleen maar hopen dat hij geen pijn heeft want dat verdient hij niet hoe is het verder met alle dames
hey dani heel veel sterkte. hoop dat het snel wat beter zal gaan met je opa. welkom miepmischelle en misslisa al een beetje gewend aan het idee. Ik ben stiekem best een beetje jarloers hoor. heb je de dokter al gebeld wat zei die?? verder ben ik hier nog steeds aan het wachten tot ik ongi word (en ook op de zon die maar niet wil schijnen) ik krijg alleen steeds meer last van buikpijn en krampen dus denk echt dat het wel snel gaat komen. kan echt niet helemaal wachten tot november word echt gek van mijn dokter.
hoor net van een vriendin dat ze al voor de 2e keer een miskraam heeft gehad lijkt me ook echt wel heel erg
hey dames! Misslisa: dokter al gebeld? Wat zeiden ze? Besef je t al een beetje? Dani? Hoe is t met je opa? Issie nu stabiel? Wat vervelend, kan me voorstellen dat t hard aankomt.
heey monique morgen naar de vk ben je al een beetje zenuwachtig of valt dat wel mee en overmorgen de eerste echo de eerste foto van je kindje
hoi dames de medicijnen van mijn opa zijn tot nu toe gelukkig aangeslagen ging al beter met hem gelukkig ga vanavond even naar hem toe mijn ongi is er sinds vanmorgen dus op naar september hoe gaat t hier dames
Hallo dames, Dani: gelukkig dat de medicijnen goed aanslaan bij je opa! Balen dat je ongi ben geworden.. Ach september word onze maand.. Monique: mag morgen voor het eerst naar de vk spannend hoor... Hier ben ik echt super saggo, lang leven de rode duivels.. :x
ja denk het een griepje dat niet echt door wil komen meestal als ik ziek ben ben ik 1 dag goed ziek en dan is het klaar. maar ik zit er nu echt een beetje tegen aan te hangen wil nog niet echt goed ziek worden maja ik ben onderhand gewend geraakt aan het wachten want ben ook nog steeds niet ongesteld
Heey dames, Zoo lekker gewerkt Nee ik besef het nog niet hoor, ik merk wel dat ik super moe ben.. Net bij mijn moeder geweest, en ohh wat is het moeilijk om niks te zeggen..moest me echt inhouden Ik had mijn dokter gebeld, maar die is op vakantie tot 6 sept. dus heb me nu maar aangemeld bij een VK hier in de buurt, ze had me voicemail ingesproken, super leuk bericht! En donderdag kan ik haar terug bellen voor een afspraak dani; Gelukkig dat de medicijnen aanslaan! Super! Moniqe; jij mag morgen naar de VK, Spannend joh!! karinikke; phoeh 2de miskraam, dat is niet niks! Ik heb er ook 1 gehad, en ben ook behoorlijk bang dat het weer mis zal gaan!