@karinikke: ooh balen joh! hopen maar dat t snel komt, zo tegenaan zitten is ook niet alles... Dan heb je t maar gehad. @Dani: ooh beter dat de medicijnen aangeslagen zijn! wel een opluchting denk ik! Ja, jammer van je ongi, maar volgende maand beter! @misslisa: ooh joh, leuk dat je de vk al gesproken hebt! Spannend hoor, ik duim voorje dat t deze keer wel goed gaat!
mendy sept wordt zeker onze maand haha moet goed komen oeh monique spannend morgen hoe laat moet je er eigenlijk zijn? ja idd lang leve rode duivels ik wordt er niet goed van hahaha
ik moet er morgen om half 4 zijn. Dus met de kinderen gelijk mee de deur uit, hoop dat alle papas en mamas morgen op tijd zijn dan kan ik gelijk weg, want zelfs dat wordt krap. Maar bij de vk is t meer uitleg hoe alles in zn werk gaat en info over alle testen. Woensdag wordt echt spannend!! de echooo, ooh echt zenuwchtig, hoop zo dat alles goed is!
Dani, ik hoop dat het snel beter gaat met je opa!!! ' Tweety, je leest dit vast niet meer, maar toch een hele fijne vakantie ! Michelle, welkom ! Hopelijk is het toch snel raak bij jullie! Iedereen lekker gewerkt? Bij mij op me werk was het onwijs druk, dus de tijd vloog voorbij! Net even boodschapjes gedaan, en nu is m'n mannetje lekker aan het koken!
Monique, ik kan het me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de echo, maar ooh wat zal het mooi zijn!! Ik denk tegelijker tijd ook heel onwerkelijk.
hoi misslisahopen dat het dit keer inderdaad wel goed gaat. is de vorige mk al lang geleden??? dani fijn dat de medicijnen zijn aangeslagen hoop dat het allemaal goed gaat komen in het ziekenhuis
Ik ga maar slapen, ik ben zooo moe..Fijne avond nog meiden!! Monique heel veel plezier en succes morgen bij de VK
Weet iemand wie er allemaal pendels doen? Ik ben er eigenlijk heel nieuwsgierig naar geworden! Ik heb iemand gemaild, maar ik krijg geen berichtje terug. Hahaa Hoezo ongeduldig! hahaa
In het kopje over pendelen zie je wie er allemaal nog actief pendelen.. Zijn er niet zo heel veel, en ze hebben het allemaal best druk geloof ik..
ja, met pendelen moet je veel geduld hebben, ze hebben t druk, zeggen ze geloof ik. Was echt weer even leuk nieuwe afleveringen van GA vandaag! Wordt echt heftig dit seizoen als je de voorstukjes bekijkt. Ladies, ik ga slapen, 6:45 weer een wekker Slaap lekker! XxX
Heb net even voor je gekeken maar er zijn er nog 3 die actief pendelen.. Ja Ga was weer leuk... Sloan die op zoek is naar iets serieus geniaal!! Slaap lekker monique..
Ja ik zag het ook mendy, ik heb nog een mailtje gestuurd naar iemand anders! Nu even afwachten.. haha.. Ik ga ook lekker slapen nu,, mijn wekkertje gaat ook erg vroeg !!! 05:45 TE vroeg zelfs! hahaa Slaap lekker meiden, en tot morgen ! xxx
Hallo dames, Zo ben een aantal dagen niet op het forum geweest, en had heel veel bij te lezen. Het leukste heb ik onthouden! Misslisa, gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat alles goed is en goed gaat!! @ dani, gaat het al een beetje beter met je opa? Heel veel sterkte in ieder geval! @ monique , veel plezier morgen bij de verloskundige, spannend! En natuurlijk woensdag voor je echo! Hopenlijk is alles goed! Ik ga ook zo lekker slapen.. heb wel lekker vakantie, maar ben maar moe joh de laatste weken, en waarvan?? geen idee!! Ik woon trouwens vlakbij rotterdam! Groetjes Sandra
Dag dames! Hoe gaat het met jullie? Ik ben gisteren naar gynaecologe geweest voor routine onderzoek (uitstrijkje enzo) en ze zag duidelijk dat ik een eisprong heb gehad... wel goed teken é?! Mijn cyclus zit ook wel goed, zegt ze. Vandaag zei er een patiënte tegen me dat ik zwanger ben van een meisje... ik verschoot toch wel eventjes hahaha Over enkele dagen weten we mss of het waar is. Groetjes xxx