nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames:

Mentos gelukkig dat ze kon zien dat je een eisprong hebt gehad en dat je cyclus ook wel goed zit.. Het zou helemaal mooi zijn als je patiente gelijk had... Ik duim voor je mee..

Iedereen is hier zeker druk aan het werk? Ik heb vandaag een luierdagje, samen met het vriendje.. Zitten de hele dag al filmpjes te kijken enzo.. Lekker hoor.. Even heerlijke tijd met z'n 2!

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Sandratje; Dankjewel:D het gaat heel goed met mij, wel wat moe en constant koud haha :p

Oeh super spannend Mentos, nog maar een week en jij mag testen :D

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh lekker mendy!! Heerlijk samen filmpjes kijken :D

Monique is nu als het goed is bij de VK..Spannend!!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dames,

de afspraak bij de vk duurde wel lang, maar wel fijn. Vragenlijst doorgelopen, uitleg gehad over hoe en nu verder, enzo en een tas met allemaal spulletjes gehad...

Maar toch zit er in mn achterhoofd... misschien wel voor niets, want als de echo morgen niet goed is... Maar dat zullen we af moeten wachten...

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey monique, Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! En ik snap dat je daarmee bezig bent het is ook allemaal zo spannend..Ik duim voor een super echo voor jou!

Heb je trouwens al een beetje een buikje?

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, ik hoop dat ik snel slaap en dat t snel morgen is, haha ik lijk wel een kind! Maar dan hebben we t maar gehad! Ben echt benieuwd.

Ja, ik vind wel dat ik een buikje heb, ik ben normaal best slank, 1.70 en 59 kilo, heb daarom een tijd geleden ook een navelpiercing laten zetten, maar nu is er wel een bolling bij mn buik hoor, mn bloesje zat strak! Voel me erg dik, vooral ook omdat mensen t nog niet weten... als ze t weten is t anders vind ik:D

7. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames wat is het rustig hier

mentos dat zou super zijn als ze gelijk heeft dat je inderdaad zwanger bent
    mijn duimen draaien

monique snap helemaal dat je er mee bezig bent dat het maar snel morgen is dat je weet dat alles goed is

hoe is het met de rest van de dames

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dani, hoe is t nu met je opa?

Mentos! dat zou echt super leuk zijn! wanneer ga je testen?

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    met mijn opa gaat het redelijk het kritieke is er gelukkig tot nu toe vanaf al blijft het nog wel afwachten natuurlijk hij is nog heel erg zwak

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hihi spannend!! Ik hoop dat mijn buikje nog even weg blijft, we gaan 1 okt. op vakantie met de hele familie en wil het dan nog graag geheim houden hahah!! naja we zien wel, misschien kan ik me mond wel niet zolang houden :p

Ja dani hoe gaat het met je opa? en met jou?

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nou, dat buikje komt wel goed, maar als je veel klachten hebt... is t moeilijk om niets te laten merken, ik hang vaak boven de wc, dus dat is moeilijk te verbergen, waar gaan jullie heen?

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja hopelijk valt dat mee, ja moet je nog steeds vaak overgeven?? zelfs met de medicijnen??

We gaan naar gran canaria..misschien dan juist wel een mooi moment om te vertellen..;) Eerst maar kijken of het goed blijft gaan, is nog zo ver weg :)

Gelukkig dat het beter gaat met je opa Dani!!!

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, moet nog steeds vaak overgeven ja... Ooh lekker ff naar de zon, ja ik hoop dat t goed blijft gaan en dat je weinig klachten hebt... MAar ik ben blij dat mn moeder t weet:D

14. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo Misslisa en Monique! (zie dat jullie online zijn)

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi mentos, wanneer ga je testen?:D

16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hoi Mentos!!

Ja ik denk er ook aan het eerder tegen mijn moeder te vertellen, ik vind het zooo moeilijk niks te zeggen terwijl ik haar elke dag zie..

Vanaf hoeveel weken kreeg jij klachten monique? Ik heb nu alleen nog vlagen van misselijkheid en duizelig. Maar dat misselijk wisselt heel snel met erge honger. 's avonds ben ik wel een beetje koortsig..

17. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Misslisa, zo tof dat je al een buikje hebt...!!! Schattig!
    Monique, ik denk niet dat ik ga testen... omdat ik ook niet weet hoelang mijn cyclus zal duren. Denk wel dat ik zaterdag mijn eisprong heb gehad (mijn uitscheiding was doorzichtig toen). Moet je na je eisprong zowiezo 14 dagen bijtellen? Of is dit niet zo?

xxx;)

18. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Mentos, ik heb nog geen buikje hoor :p

Spannende dagen voor jou mentos, knap dat je niet gaat testen!! Ik kon niet meer wachten om te testen :p

19. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Sorry Misslisa, tis Monique ;)

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, ik snap t ook wel mentos, ook zelfbescherming, helemaal als je niet weet hoelang je cyclus duurt... Maar idd dan 14 dagen erbij optellen!

Ik kreeg echt klachten vanaf week 6. Dus in de zevende week. Voor die tijd was ik misselijk, en kokhalzen, maar toen werd t echt erger...

De vk zegt nu 8 april als uitgerekende datum, maar t kan ook nog een aantal dagen eerder!

Deel Deze Pagina