Haha maakt niet uit hoor Mentos Oke pff daar ben ik wel zenuwachtig voor, het overgeven dat gaat namelijk niet met mijn werk haha!!! Wat zegt jou VK van het overgeven? Oh spannend dus het kan ook eerder! Leuk leuk! Volgens mijn berekening ben ik precies een maand later 8 mei
haha! ja spannend! nee t gaat ook niet met mijn werk nee! sta ik les te geven en dan... Maarja t is niet anders... Het is voor een goed doel he! En er gewoon vanuit gaan dat t met 12 weken beter is! en daar ga ik al snel naartoe, vrijdag ben ik 9 weken, gewoon aftellen
mentos als je gaat testen wel laten weten hoor wij zijn benieuwd zou echt zo gaaf zijn als die dik positief is
ja helaas wel en nog te vroeg ook maar ja dan heb ik wel weer een nieuwe ronde op naar sept misschien komen mijn pendels wel uit haha
Hallo Allemaal, Sorry dat ik er een tijdje niet op was.. Ben erg bezig met mijn test ik weet niet wanneer ik kan testen omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb maar ik heb een globale schatting gemaakt en ik zou overmorgen kunnen testen maar ik durf niet... Er stond zo vaak dat ik niet zwanger ben dat ik zo bang ben weer teleurgesteld te worden.. Ik had gister heel veel krampen alsof mijn ongi eraan kwam vandaag heb ik helemaal nergens last van 28 aug had ik een heel klein beetje licht bloed verloren ongeveer 1 wc papiertje en 17 aug een klein beetje bruin.. Ik denk dat ik toch gewoon wacht totdat ik zeker ruim overtijd ben blijft het gevoel dat ik misschien zwanger ben nog even bij me verder met jullie wel alles goed? Lisa? en monique?
slaap lekker mentos ja dat zou inderdaad wel snel zijn maar zou het zo fijn vinden als het zo was kan mijn opa er in ieder gevasl van genieten ik ga er niet vanuit dat t raak is heb nu al 2 maanden gedacht dat het zo was maar helaas
Hallo Dani, Dat kan ik me voorstellen ik ben trouwens nieuw hier ik probeer ook om zwanger te worden maar ben nu 3 maanden bezig en elke keer teleurgesteld vandaar dat ik nu ook niet meer durf te testen bang weer teleur gesteld te worden maar hopelijk is het bij jou wel raak
Miepmichelle; Dani weet dat je hier nieuw bent je hebt je immers al voorgesteld hier .. Ik zou wel een test wagen dan weet je waar je aan toe bent, maar ik snap wel waarom je het niet durft! Meiden ik ben ook lekker in bedje tv kijken, er komt een leuke film!! Tot morgen meiden!
michelle ik snap helemaal wat je bedoel ik teste ook elke keer weer maar nu wacht ik ook gewoon af hoor want ik wordt er moedeloos van al ik elke keer zie staan dat ik niet zwanger ben super leuk dat je hier mee komt kletsen en jou ervaringen te delen fijne avond michelle en tot snel