Hey meiden, Monique, hoe is het gegaan vandaag? Dani, hoe gaat het nu met je opa? En met jou natuurlijk! Hoe gaat het met de andere meiden? Hier gaat het goed, alleen erg moe! Dus ik ga ook maar lekker m'n bedje in!! Slaap lekker iedereen. Monique, heel veel succes morgen! En natuurlijk heel veel plezier!
zo meiden, het is ineens weer rustig hier... Ik heb ergens terug vertelt hoe t was, moet je even terug lezen en dank je wel! morgen spannende dag... iedereen gaar lekker naar bed, ik ook zo denk ik Slaap lekker allemaal!
ja zeker spannend ik lees het alleen pas rond 19.00 uur want moet natuurlijk werken haha echt druk nu op t werk zelfs ik vind het spannend voor je maar heb er het volste vertrouwen in dat het goed is
ja, had ik dat maar maja je wilt gewoon weten dat t goed is... Dus we zien t wel. Ooh werken tot zo laat, blegh. Ik kocht vandaag btw bij t kruidvat deo, syneo 5, kocht er 2. (18,50 per stuk) en die vrouw bij de kassa: "Zo, dat is duur, klopt dit wel?" Zo dom vond ik dat haha. Maar toen zei ze: nou dat kan toch niet werken?? tssss
ja! ik was echt verbaasd! Ik koop al jaren otrivin en niemand warschuwt me ervoor dat ik t niet langer dan een week mag gebruiken, en dit vond ik zo gek, ik liep gepikeerd de winkel uit, want dat spul daar zweer ik bij!
ja ik snap t! haha verwijder maar maar ja ik vond t ook wel gek, en ja daarom vertel ik t aan jou want ik wist dat jij dit had! Maja, ik laat t zo hoor, want heb genoeg aan mn hoofd, maar toch wel gek idd!
oh sorry had je al een pb gestuurd ja snap ik als ze het nog eens doen kun je er gewoon wat van zeggen hoor
ja, maar ja was een beetje ovedonderd, en kwam net bij de vk vandaan dus mn hoofd stond er niet naar, werk ze morgen! En slaap lekker!
dank je jij veel succes komt helemaal goed hoor slaap lekker probeer je niet te druk te maken hoor xx
goede morgen allemaal nou monique spannend vandaag ik zit hier vanav 16.00 klaar om je verhaal te horen van hoe goed die eerste echo is gegaan. hopen dat je kindje lacht op zijn eerste foto
ik liep vandaag met mijn oppaskindje over de markt komt er een man naar me toe en zegt: "ah wat een schatje mag ik haar niet mee nemen" dus ik zeg lijkt me niet zo goed idee waarop hij antwoord "nou je maakt toch zo weer een nieuwe". ik weet wel dat hij het als een grapje bedoelde maar moest hier toch ff om slikken. Ik zit al zo lang te wachten tot ik ongi word dat ik nu af en toe echt wel begin te twijfelen of het wel op een natuurlijke manier gaat komen en of ik wel kinderen kan krijgen. En eigenlijk ben ik nog helemaal niet zo lang bezig. ik merkte dat ik dit toch wel moeiljk vond ik heb de man vriendelijk goede dag gezecht en ben naar huis gelopen. wou het gewoon even van me af schrijven
Karinikke, mjah ik begrijp je gevoel hierrond hoor. Twas vriendelijk bedoeld, maar kan toch soms hard aankomen hé meid! *dikke knuf!* Monique, ben benieuwd naar je consult bij de gynaecologe! Dani, hoe gaat het nu met je opa? Misslisa, hoe voel je je? Al zwangerschapskwaaltjes? Hopelijk niet teveel last van! En de andere dames, leuke dag gehad? Ik ga morgen mijn laatste dagje werken in! Dan 3 weken verlof! Eindelijk! Liefs xxx
oh lekker mentos 3 weken vrij heerlijk!! ga je nog op vakantie ( heb je vast al vertelt maar ben het ff vergeten sorry)