hey dames! echo was super!! hartje gehoord!! geweldig, en ben verder dan gedacht,, 9 weken, dus 6 april uitgerekend helemaal goed zijn echt zo blij! Zal m vnvnd inscannen kunnen jullie m zien
Nee denk van niet. Maar ga ervan uit dat ik ongesteld ga worden op reis... Was de vorige keer teveel teleurgesteld door het testen...
ja haha ben echt super blij, en helemaal hyper:d wil t aan iedereen vertellen haha, gelijk ff mn banner aanpassen
nee, we gaan nu niet wachten, is goed nu zei de dokter, dus we gaan t lekker vertellen, behalve op mn werk nog!
hey dames karinneke ja snapje gevoel over wat die man zei mentos: met mijn opa gaat t nu redelijk, hoe gaat het met jou? monique wow super gaaf alles helemaal goed ik zou het ook lekker gaan vertellen hoor en nu lekker genieten hoe is het met de rest van de dames?
vnvnd gaan we naar mn tante waar ik een goeie band mee heb, we geven dr gewoon de echo die in t mvm fotolijstje zit
ja echt spannend, mn vader was ook zo enthousiast toen ik m belde en vertelde dat alles goed was... sorry! genoeg over mij, hoe is t met jullie allemaal?
Dani, blij te horen dat je opa het al beter stelt! Met mij alles goed hoor! Nog één dagje werken en ik ga in verlof, dus kan niet beter hé?!!!
Monique, leuk hé dat je het nu, aan iedereen die je graag ziet, kunt vertellen!!! Lijkt me zo tof!!! Hopelijk mag ik dat ook vlug doen! En de andere dames!
lijkt mij ook zo gaaf hopen dat de rest je snel volgt en we allemaal ook geluk hebben bij die eerste echo