er komt een film op rtl5 die ik graag wil zien maar moet mijn mannetje nog even overhalen maar ik denk dat dat wel gaat lukken
Naar mijn soap kijken (familie), maar dit zullen jullie wrs niet kennen in Nederland?... en mss nog een filmpje ofzo...
nee ken ik idd niet komt mijn mannetje net boven (we gingen dochen) citeert hij wat ik net had getypt toen werd het wel heel lastig om hem over te halen maar is toch nog gelukt heb wel moeten beloven dat ik hem tijdens die film een masagge geef
Hallo dames!! Monique wat een super bericht!! Wat lijkt me dat gaaf zeg, snap dat je helemaal hyper de pieper ben!! Mentos: lekker hoor nog maar 1 dagje werken!! Bij mij zitten er alweer bijna twee weken op.. Karinneke: knuffel!! Snap dat zo'n opmerking hard aankomt.. Vandaag was het eindelijk eens lekker weer... Dus heb lekker met het vriendje gevaren of lees het vriendje ging varen en ik ging lekker in me bikini op dek liggen.. Nu even lekker een luieravondje.. Morgenochtend vroeg moet ik er vroeg uit want moet morgen me zus en aanhang naar het vliegveld brengen..
oh lekker in je bikini nou daar was het hier geen weer voor hoor haha wel een beetje zon maar dat was t dan
Dat dacht ik in principe ook.. Trok meer me bikini aan omdat ik toch een keer me marlies dekkers aanwilde... Maar in het zonnetje uit de wind was het echt bloedje heet, anker uit en zo hebben we heerlijk een paar uur liggen dobberen... Dus was ik blij dat ik hem aangedaan had. De terug weg was wel koud, want uit de zon vol in de wind, maar had ook me dekentje mee genomen.. Had aan alles gedacht..
Hihi vind je het erg dat ik pas.. Ik wil nie ruilen nie... Moet er toch niet aan denken dat ik niet maandag maar volgende week maandag alweer aan het werk moet... Vakantie's gaan altijd veel ste hard.. Morgen trouwens ook weer zo'n leuk dagje, eerst maar weer even varen denk als het weer lekker weer is, en 's avonds ga ik naar het beaxtrix theater, is kijken of ik we will rock you wat vind..
Ja mij ook wel.. Ben echt musical verslaafd.. En dit was een cadeautje van het vriendje... Jammer dat het alleen zo'n dure hobby is..