dat kan ik me helemaal voor stellen ik ben helemaal hyper vind het zo leuk ik ziet hiet te wippen op de bank hahaha
hihi dank je wel! erg lief, ik ben ook een beetje hyper, ik krijg ook geen hap door mn keel! pfff hopen dat t voor jullie ook zoo snel gaat! Maar nu nog die drie lange maanden doorkomen hey, vond 2 uur al lang.
Ik ben aan het werk, maar ik ben zo nieuwsgierig dat ik af en toe inlog. Wat gaaf zeg! Dat is tenminste duidelijkheid. Nogmaals gefeliciteerd Voelt het nu wat fijner nu je nog meer zekerheid hebt?
ja, het is meer zekerheid, maar echt geloven is nog wel heel moeilijk. We hadden echt gedacht dat t minstens een half jaar zou duren, en ik begin in augustus met mn nieuwe werk, daar zie ik dan t meest tegenop om t daar te vertellen! Maja als ze t niets vinden, jammer dan, ik vind wel weer wat anders, dit wilde ik al van kleins af aan!
waarom zou je het al meteen vertellen daar ik zou nog ff wachten tot de 12 weken voorbij zijn misschien heel stom dat ik dit zeg
je hebt gelijk ik zou me daar niet zo druk over maken joh waarschijnlijk vinden ze het super leuk wat het ook is en voor zon lange tijd hoeven ze geen vervanging voor je te zoeken zal ik maar zeggen
ik moet er nu trouwens wel echt vandoor ik ben er rond half 11, 11 uur weer hopelijk spreek ik je nog voordat je vriendin komt xxx
Ik zou ook wachten tot je 12 weken bent. Dan heb je meer zekerheid dat alles goed is. Heb je al een vast contract of een jaarcontract? Probeer je er nog niet te druk over te maken. Stress is niet goed voor de kleine Ik lag gisteravond in bed, kon niet in slaap komen dus ben ik maar gaan bedenken hoe ik het mijn ouders zou vertellen. Zou echt niet weten hoe! Hebben jullie al enig idee hoe je dit zou doen?
Hihi succes met je therapie! Vriendin komt rond 1 uur. Tot vanmiddag. En ondertussen weet ik echt niet wat ik moet doen hier...
tuurlijk, er is ook nog een kans dat t mis kan gaan. En we wachten echt wel tot 12 weken. Ik heb een tijdelijk contract, want in t onderwijs is het een drama momenteel. Maar wachten op een vast contract kan jaren duren en dan ook ben je er nog niet zeker van. We zouden onze familie graag uit willen nodigen voor een etentje en dan een cadeautje geven iets van I love opa/oma ofzo. Maar ik ben al bang als iedereen er is dat ze al een vermoeden hebben
Dat is ook leuk ja, via een cadeautje. Als je eenmaal nieuws hebt dan denk je dat iedereen het kan zien, maar je zult zien dat er toch nog wel wat mensen verrast zullen zijn. Het is hoe dan ook leuk om te vertellen Ik moet weer doorgaan met m'n werk, dit is echt te verslavend Geniet van je dagje en ook de avond met je man (is toch wel speciaal zo'n moment he). Misschien tot vanavond even. Groetjes!
Nee hoor, dit is absoluut geen storen. Ben zelf gewoon heel nieuwsgierig. En leuk dat je het wilt delen met ons
haha dit forum is inderdaad echt verslavend mijn vriend vroeg net ook je bent een beetje verlaafd geworden aan je forum hahaha JAAAAAAA