Heey dames, Ik ben er ook weer! Super monique dat alles goed was en alweer 9 weken, helemaal leuk!!! kon je het goed zien? We will rock you lijkt me echt super gaaf, daar wil ik ook wel heen!
Vriendje heeft heel goedkoop twee kaartjes via vakantie veilingen te pakken gekregen 1e rang... Hoe gaat die met jou? Al een beetje besef dat het echt raak is?
ja idd ik ga ook al naar mary poppins en naar pettycoat! maja duur he, ik ben ook 3 keer bij tarzan geweest Maar veel plezier! ik ga slapen, xxx
Hey meiden, Monique wat super dat het allemaal goed is met de baby! Super zeg! Ik ben zoo benieuwd naar de echo ! Gaat alles goed met jullie?
ik zal de echo even inscannen een keertje, t lijkt een beetje op een pinda, haha maar zo vet onze pinda, en het hartje horen! zoo gaaf
Marry poppins is ook heel leuk.. Ben ik al geweest, me lieve moedertje had toen 4 kaartjes gewonnen bij de postcode loterij.. Petty coat lijkt me ook wel leuk ja.. Slaap lekker!!
Ik begin het wel steeds meer te beseffen, vooral omdat ik zooo moe ben haha! en ik zie steeds wazig, beetje vervelend maar ik heb al gelezen dat dat erbij hoort! Oh ik ben ook helemaal gek op musicals, Mary poppins is ook leuk en Mamma mia ook super!!!! Joseph and the technicolor dreamcoat vond ik ook leuk
Slaap lekker monique ! Hoe voel jij je misslisa? Verder nog geen vervelende kwaaltjes? Ik ga zo ook lekker naar m'n bedje.. morgen weer vroeg op.. en dan om 4 uur lekker weekend ! Slaap lekker !!
Nee alleen moe, en last van mijn ogen beetje wazig..vandaag ook wat bloedneuzen gehad..af en toe een misselijkvlaag maar dat veranderd heel snel in honger Morgen vroeg weer met de VK bellen Meiden ik ga slapen, tot morgen!! Fijne avond nog
Goedemorgen dames, Pff ik ben deze ochtend erg misselijk ook een beetje een koorts gevoel.. Is er iemand die bijna mag gaan testen trouwens?? Monique hebben jullie ook een sterk gevoel van wat het gaat worden?? Wij welbest raar..
Net de VK gebeld, en ik heb de 1ste afspraak 30 Sept. Wat vroeger dan normaal, maar dat komt door de vorige miskraam..Ik krijg dan ook meteen een echo Spannend!!!
oh dat is snel wat goed zeg echt leuk dat je ook meteen een echo krijgt met hoeveel weken had je de vorige mk als je het niet wil vertellen begrijp ik dat ook heel goed hoor.
misslisa tja die misselijkheid hoort er helaas bij super dat je zo snel terecht kunt bij de vk en helemaal super dat je meteen een echo krijg hoe is het met de rest van de dames
Ik was toen ongeveer 8 weken.. Ja ik vind het echt spannend, mijn vriend heeft meteen vrij gevraagt die dag hij heeft gezegt dat die naar de tandarts moet hahah!!
Welkom ToyaAp.. kan je wat meer over jezelf vertellen? Hoelang zijn jullie al bezig? hoe oud zijn jullie? hihi ik ben verder niet nieuwsgierig hoor Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!
@misslisa: hallo!! maakt niet uit hoor, ik ben ook altijd zo nieuwsgierig wij zijn nu ongeveer een half jaar bezig. Niet geforceerd, maar we laten alles gewoon lekker op zn beloop wij zijn momenteel bezig voor een hypotheek en gaan strax, morgen, zaterdag en maandag ook weer huisjes bezichtigen. Druk druk! Dus daarom heeft t niet zon haast maar we zouden het hartstikke geweldig vinden Als we ons huisje gevonden hebben dan word het elke maand strijden hihihihihih Mijn vriend en ik zijn allebei 22, dus nog lekker jong Ik heb altijd al jong moeder willen worden en mijn vriend vindt het vreemd van zichzelf dat hij het nu ook wilt hahahah
Goedemorgen dames, Hoe gaat het hier? Hier niet zo best ik baal dat het zonnetje er niet is en ik heb knallende hoofdpijn.. Welkom toyaAp! Vertel meer, wij zijn helemaal niet nieuwsgierig!! Heej Dani: vrij vandaag? of moet je vanavond? Mislisa: ach de misselijkheid is voor een goed doel toch? En wat goed dat je al zo snel naar de vk kan.. Vooral na een mk lijkt me het zeer spannend..
je bent niet de enige die baalt van die afwezige zon:x t was vanmorgen wel lekker zonnig hier, maar daar is nu niks meer van te zien pfff. ik durf te wedden, dat als wij niet nog meer zon krijgen, dat ik erg last ga krijgen van een winterdepressie Hahah ik was je net voor met mijn berichtje dus zie boven!!