Hallo dames! Hoe gaat het met jullie vandaag? Ik ben net thuis van mijn werk en heb al 5 sandwiches binnengespeeld! heb zo'n honger! Kzou heel mijn frigo opeten!
Oeh mentos misschien een voorteken die honger??? hihi! Zo net een vriendin op bezoek gehad, dus ik moest alles wat met baby's te maken had verstoppen haha!! nu kan ik alles weer tevoorschijn halen
HAHAHA, je zal de komende weekjes nog vaak verstoppertje moeten spelen! Goh zo spannend! Ja, hopelijk is het een voorteken, maar hoop er niet op hoor! Op den duur begint je lichaam er zich gewoon naar te gedragen Nog plannen vandaag?
Haha ja dat denk ik ook..het is ook best moeilijk om je mond te houden, maar het moet haha Nee ik kan me voorstellen dat je er niet op gaat hopen, Ik hoop het wel voor je Nee ik ga niks meer doen vandaag wachten op mijn ventje en dan heerlijk vanavond bankhangen.. Expeditie Robinson kijken En jij nog plannen?
Is echt lief van je!!! Ik ga NIKS meer doen. Alleen nog es gaan joggen. Voor de rest spellekes spelen op de computer. (doe da heel graag, zoals de sims en Rollercoaser Tycoon enzo, meer de simulatiespelletjes) en wat tv kijken. Véél hangplezier op de bank!
Hallo Dames, Ik heb dan eindelijk toch maar een test gedaan vandaag en ik ben toch Zwanger ik kan het alleen niet geloven ik ga zo een digitale test doen om te kijken hoe ver ik ben. Ik kan het niet geloven met mijn PCOS en dan toch binnen 4 maanden zwanger ik geloof het gewoon niet hihi en ik ben waarschijnlijk een dag eerder dan mijn beste vriendin die hier ook op het forum zit Miss-lisa echt ben super blij
Hallo Dames, @ Miepmichelle, gefeliciteerd!! leuk zeg! En heb je de digitale test al gedaan? Zo leuk joh om te lezen dat mensen ermee bezig zijn en daadwerkelijk ook positief testen!! Hoop dat het bij mij ook zo snel is!! We wachten het maar af. Verder nog plannen dames voor vanavond? Ik ga lekker bankhangen met mn mannetje Groetjes Sandra
Hej sandratje, Bedankt ben ook super blij 'ja heb ik net gedaan hij gaf zwanger en 1-2 aan kan het echt niet geloven...
Super Miepmichelle, Ik kan het ook nog steeds niet geloven heel bijzonder is dit! Geniet ervan meis! Hoe gaat het met de overige meiden hier??
@ Miepmichelle, Super leuk!!! En spannend tegelijk!! Ja met mij gaat het goed en met jou Misslisa?? en met de andere meiden? Groetjes Sandra
Met mij gaat het ook goed, vandaag wel erg misselijk geweest..maar ik heb gemerkt als ik dan toch gewoon wat eet gaat het weer beter!
Dames, ik heb t vandaag aan de directie vertelt op mn nieuwe werk... werk er nu 2 weken, op een basisschool, ik moest t gewoon vertellen weet niet waarom. Ik werd best emotioneel, maar ze reageerden echt super! en heb een tijdelijk contract, maar dat betekent zeker niet dat ik weg moet~! nu ga ik echt genieten
Oh wat super Monique, dan valt er toch een hele last van je schouders he!!! Super meid, nu lekker genieten
ja, die was echt in een schok beland. Ze belde mn moeder daarna, en vanochtend sprak ik der en was ze nog steeds in shock! hahaha
Hej moniqeu nee ik besef het nog niet maar voel het wel hihi heb vlagen van misselijkheid en gister wou mijn vriend gezellig dvdtje kijken op bed om half 9 maar om 9 uur sliep ik al hihi toen wisten we nog van niks ik zei nog tegen me vriend is het al 12 uur? mijn vriend moest lachen maar zo voel ik het wel.. Ben echt vet moe hihi.... Echt helemaal super dat het bij jou gelukkig goed is gegaan dat is weer eens last minder lijkt me toch moeilijk om dat te moeten vertellen voor mij ook dat verwachten ze nooit ben ook nog best wel jong hihi maar geniet ervan meis ik ga morgen maar eens de huisarts bellen en de gynacoloog dat ik niet meer behandeld hoef te worden oooh heerlijk