misslisa fijna dat jullie een super vakantie hebben gehad, ik geloof graag dat jullie weer moeten wennen aan het koude weer hier haha tja wat je allemaal gemist hebt? we zijn alle berichten van begin sept kwijt ivm crashen van de pagina maar dat had je denk ik al wel gelezen kan gebeuren we kletsen gewoon verder waar we waren gebleven hopelijk kunnen we ons lijstje wel weer opnieuw maken was wel makkelijk
Ja ik zag het inderdaad..apart! Zijn er geen zwangeren bij?? Bij ons weet iedereen het nu ook, alleen maar leuke reactie's gehad en al een oop kadootjes!
hallo allemaal, Jeetje kunnen we gister eerst de hele dag niet op zp en nu is de helft weg nou ja niks aan te doen
hallo dames heb me opnieuw aangemeld kon niet meer inloggen heb mijn naam verandert was eerst gelske, jammer dat er een stuk weg is. hier alles goed vanaaf positiefe ovu test dus we kunnen klussen me beppe ligt met longonsteking in het ziekenhuis hopelijk wordt ze snel weer beter gaat iets beter nog plannen voor weekend?
Welkom terug Balen he dat er zoveel weg is en dat jij je weer opnieuw moest aanmelden. Spannend met je oma hoop dat het snel beter gaat met haar.
ja echt balen dan he, maar kon je je oude naam niet meer gebruiken dan of vond je die niet leuk meer. veel plezier met klussen vanavond
Oh ja dat kan ook moet er wel ff aan wennen hoor maar ja dat went vanzelf. Wel grappig zag al dat je aan het kijken was en dacht he leuk misschien weer een nieuwe erbij haha blijk jij het te zijn
Hey allemaal, alles weg..... Ik hoop dat karin zo lief wil zijn om ons lijstje dan weer te maken...? Menstruatiekalender lag er gister ook al uit, ik was helemaal ontregeld hahaha, best erg. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad lisa Leuk dani, zo'n reading!
nee volgens mij geen nieuwe meer erbij, oeps weet het ook niet meer aaaahhhhh waar is ons lijstje???? Kun je nagaan hoevaak je daar ongemerkt toch op kijkt
meiden ik ga ervandoor, ben erg moe en moet morgenochtend nog werken. Gelukkig maar tot 13.00uur misschien tot morgen
hey dames hoe is het hier ik heb vanmiddag da vrouwtje gebekd waar is gister ben geweest en ik heb dinsdag de 19e geloof ik een prive reading van haar spannend haha morgen moet ik weer eens werken hahaha
Hey Dani, dat is inderdaad spannend! Ik wil ook ooit nog eens zoiets doen. Maar ja, hoe weet je dat je bij een goede terecht komt? Ik heb vandaag een disco outfit gekocht voor een 70's 80's party. Lachen joh! Verder lekker bank gehangen. Heb nog steeds krampen in m`n onderbuik... Hoe is het met iedereen?