oh zon out fit is echt gaaf tja ik had de naam van dat vrouwtje al zo vaak gehoord en ze is echt goed volgens mij komt ze in heel nederland op beurzen en zo ik weet niet waar je woont maar misschien kun je het eens opzoeken op internet of zo
natuurlijk wil ik dat haar naam is marianne huisman medium zo kun je het op google opzoeken kom je ook bij haar site uit, en op haar site staat ook op welke beurzen ze staat ik plaats de 19 wel even een reactie hoe het is gegaan
Ha, hier ook alles kwijt, helaas. Zullen we een nieuw lijstje maken? Ik zet hieronder mijn gegevens neer. Als iedereen dat om de beurt kopieert en zijn eigen gegevens toevoegd, hebben we zo weer een nieuw lijstje!
Zwanger: Monique - 26 jaar - 12 ronde - 6 april 2011 NOD: Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Zoiets?
Zwanger: Monique - 26 jaar - 12 ronde - 6 april 2011 NOD: Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar
Zwanger: Monique - 26 jaar - 12 ronde - 6 april 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar
Pfff....wat een dag... Vanmorgen werd ik gebeld dat het niet goed ging met m`n opa. Ik daarheen (m`n ouders zijn op vakantie), huisartsenpost gebeld....dat duurt natuurlijk een tijd voordat ze dan komen. Naar het zkh, eerst op de SEH en daarna op de verpleegafdeling. Duurt het nog een half uur voordat ze het opname gesprek komen doen...Ben blij dat ik thuis ben...
Zwanger: Monique - 26 jaar - 12 ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar
O mijn god!!! Ik dacht bij mezef ik heb behoefte aan goed nieuws...ik ga een test doen.... Etos eigen merk....een heel licht blauw streepje in het resultaat venster! O mijn god! O mijn god!
Zwanger: Monique - 26 jaar - 12 ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25-NOD 16 oktober - 2e ronde - 25 jaar lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar
Lijkt me ook heel ongeloofwaardig denk ik als je het ziet. Had je al last van symptonen de afgelopen tijd?
Ik heb wel last van een krampend gevoel in m`n onderbuik, af en toe misselijk (niet heel erg). Heel veel last van zuurbranden en ik huil sneller...Dus ja...wel een beetje. Maar ik zat juist te denken ik ben niet zwanger want m`n borsten doen totaal geen pijn. En dat hoor je nu juist zo vaak. Ik ben ook heel moe de laatste tijd.