Welkom Elvira! Spannend zeg! 9 dagen overtijd is best veel, het kan bijna niet missen! Leuk zeg. Laat ons morgen zeker wat weten! Hier ook een kattengek Onze kat heet Muis! Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Zwanger: Monique - 26 jaar - 12 ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar
Welkom Elvira, Spannend hoor 9dagen overtijd hoop voor je dat je morgen een posi test hebt(hoewel kan bijna niet anders als je normaal regelmatig bent) Misschien tot vanavond allemaal Ben de hele dag niet thuis verder vanavond pas weer
Welkom elvira!! spannend hoor 9 dagen overtijd! dat je nog zolang kon wachten met testen haha! Oh mendy hopelijk is het nu weer goed met je mannetje
Hoihoi! Ja Elvira, ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben! Eigenlijk verwacht ik pas dinsdag m`n NOD, maar ik had een rotdag en had behoefte ana goed nieuws, dus ging ik testen En het was goed nieuws! Heb nog steeds veel last van krampen in m`n onderbuik :s Maar ik heb dat wel eens eerder gelezen bij iemand hier op het forum...dus zal er wel bij horen. Ben nu ook misselijk...m`n broodje staat voor m`n neus, maar heb geen trek. Ik ben ook gek op katten. Wij hebben er 3. Laser, Raya en Gizmo. En nu een logeerkat (van m`n ouders) Tijger. Die gaat vrijdag weer terug. Ik heb echt zin om het van de daken af te schreeuwen!
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Misslisa: goed gezien, ben idd in ronde 1 zwanger geraakt, was een type foutje haha! Bedankt voor de oplettendheid! hoe is t bij jou nu? Elvira: welkom en snel testen idd!! spannend!! Inge: GEFELICITEERD!!! geweldig meis!! Eindelijk weer een zwangere voor op t lijstje, voeg je jezelf ff toe Ongelovelijk he, bevat je t al een beetje?
Ik bevat het denk ik nog niet. M'n vriend heeft gister best veel traantjes gelaten van blijdschap en m`n broertje had ook tranen in z`n ogen....ik ben absoluut heel erg blij. Maar echt doordringen doet het nog niet. Ik ga morgen ochtend nog een test doen...als ik dan weer een tweede streep heb zet ik me op de lijst! Volgens fertilityfriend.com ben ik 22 juni uitgerekend. Verlof in de zomer!!!!
Inge!!! wat goed!! heel erg gefeliciteerd, ben super blij voor je, elvira: welkom! gezellig! mendy: al weer goed gemaakt met vriendlief? Ik voeg me later weer toe op het lijstje, die stomme menstruatiekalender is weer offline, en ik ben vergeten wanneer nou ook alweer precies mn volgende NOD was. Ik ga zo even lekker op pad naar de PC hooftstraat met man en mn moeder, even lekker shoppen
Zo, de pc hooft! Doe maar luxe! Veel pelzier daar Wij krijgen zo bezoek van familie uit Oss...nog voor m`n verjaardag. En vanmiddag wil ik nog even naar m`n opa toe in het ziekenhuis... Mocht m`n opa nu ineens heel erg verslechteren, dan vertellen we het de familie dat we een kindje verwachten. Ik wil m`n opa dat graag nog meegeven... Wie weet tot vanavond! Fijne zondag allemaal!
inge van harte gefeliciteerd!!l sterkte met je opa. Elvira welkom hopelijk morgen een positievetest spannend hiero ook een kattengek hebben er 2 katten hayo en mika straks naar beppe in ziekenhuis verders een lekker luie zondag vandaag een lekker weertje
Hallo dames, De ruzie is weer bijgelegd.. Wordt de laatste week echt gek van me zelf, ben zo aan het schommelen met me humeur, en ben zo ontzettend futloos... Ook begin ik nu met keelpijn dus wordt er al met al niet vrolijker van... Ook niet leuk voor het vriendje natuurlijk... Catharina: Shopze! in de PC!! Ik vind het daar ook altijd zoo leuk!! Mijn nod is 22 oktober!! 4de ronde, zou iemand bij er bij willen zetten? Hier nog een kattenfan!! Wij hebben er twee, Shenky en Frenky 2 ontzettend lieve katers!!
Zwanger: Monique - 26 jaar - 12 ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - jaar
Ow ja dat was ik vergeten, ben 23.. Haha zat nog 3 keer me berichtje na te lezen of alles er wel bij stond..
nou elvira hier mijn beloofde berichtje: mijn vriend is 28 en ik 26 we zijn 28 maart gestopt met de pil. daarna zijn we niet echt bewust bezig geweest met zwanger worden eerst maar eens ff ontpillen, maar nu de laatste 2a3 maanden wel, we zijn begonnen met ovu testen om te weten of ik een eitje heb en wanneer precies. merk wel dat we nu wel klaar zijn voor een kleintje we hebben het er ook meer over . ook merk ik dat ik als ik mijn ongi weer eens heb dat ik er behoorlijk van baal en ook wel een beetje klaar ben met zwanger worden. maar elke keer gaan we er weer voor de volle 100% voor haha. ik werk als assistent filiaalmanager bij een drogist. heb inmiddels ook mijn drogist diploma dus bij vragen over medicijnen hihi kom maar op ; verder ben ik ook gek op katten we hebben er 2, dusty en misty en we hebben een hondje sasha. reizen doen we niet echt omdat ik mijn beestje niet achter wil en kan laten erg he als we dan weg gaan een weekendje of zo dan gaan de beestje naar mijn ouders en jij hebt je eigen bedrijfje mag ik vragen waarin? lijkt me wel helemaal super dat je lekker vanuit thuis kan werken. en lesgeven aan hbo studenten, bezig bijtje haha helemaal leuk als je meer over me wil weten gewoon vragen hoor want wist ff niet meer wat ik nog meer kon vertellen liefs
Zwanger: Monique - 26 jaar - 12 ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar
Hihi nu klopt het lijstje weer niet.. Bij monique moet het 1e ronde zijn ipv 12 We zijn lekker bezig zo!!
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar