welkom kleindraakje wil je iets meer over jezelf vertellen? ikke zou je dat ook willen doen? willen jullie allebei even laten weten in welke ronde jullie zitten en wanneer jullie nod is en hoe oud jullie zijn dan zal ik jullie even bij ons lijstje zetten. aan de hand van dat lijstje kunnen wij bijhouden wie wanneer nod heeft en wie er zwanger zijn
Ben dus 28 (Staat in mijn verhaaltje ) en de rest van de info staat in mijn handtekening maar mijn OD is dus vermoedelijk op 7 november en ik zit in ronde 6. Bedankt
hallo, ik ben 22 jaar en ben nu ongeveer 5 maanden bezig. ik ben pas net begonnen met de ovu testen van zwanger en kids. ze schijnen erg goed te zijn. verder info heb ik ook in mijn handtekening
Zijn dat dipsticks of van die casettes? Ik heb zelf dipsticks en wil weten of de casettes beter zijn.
ik heb zelf ook de dipsticks en ik vind ze wel fijn. ik kan je helaas niet vertellen of de casettes beter zijn ik heb deze zelf ook op advies van mijn schoonzusje gekocht
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar ikke81 - Nod 7 november - 6e ronde - 28 jaar kleindraakje - Nod ? - ? ronde - 22 jaar
welkom ikke en kleine draakje mijn zus belde vanavond ze is zwanger van de derde erg leuk wie weet zijn we straks beide zwanger zo erg leuk zijn, had weekend positieve ovu test dus wie weet nu maar weer afwachten
heb jullie toegevoegd sorry ikke had niet naar je handtekening gekeken kleindraakje ik kan in je handtekening niet terug vinden wanneer je nod is en in welke ronde je zit sorry misschien kijk ik niet goed liefs dani
lovekees das wel echt leuk zou heel bijzonder zijn lekker samen shoppen en zo en over babys praten lijkt me heerlijk
Idd ja, kunnen ze lekker met elkaar spelen. In iedergeval spannend tijden dus (zover het normaal niet spannend is )
haha ja iedereen zit hier in spanning als iemand mag gaan testen das wel erg leuk hoor en je kan natuurlijk ff je verhaal kwijt als je getest hebt
Idd, wat dat betreft zijn forums echt een uitkomst. Kan ook niet wachten totdat ik zelf ook weer een NOD heb maat tot die tijd maar hopen dat mijn cyclus een beetje stabiel word.