ja inderdaad daar heb ik nou ook last van mijn cyclus schommelt ook een beetje helaas vandaar dat ik ook met ovu testen ben begonnen is wel zo makkelijk
Idd wel handig ja, dan weet je tenminste wanneer je ongeveer je ongi kan verwachten. Ik doe ook nog tempen zodat ik het precies weet alleen vorige ronde was een beetje vaag dus hoop dat dat eenmalig was.
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Catharina-Nod 24 oktober-3e ronde-25jaar ikke81 - Nod 7 november - 6e ronde - 28 jaar kleindraakje - Nod ? - ? ronde - 22 jaar Zo, mezelf weer even erbij gezet Shoppen in de pc goed gelukt, hele leuke laarzen en nog een paar schoenen gekocht! En goed geklust vandaag
hahaha, ja geeft best een voldaan gevoel, wel een beetje moe nu! Welkom trouwens draakje en ikke! gezellig!
Dani zou je mij er nog even bij willen zetten? Ben van t lijstje verdwenen. Haha. Meid1987 nod ?? Ronde 6. 23 jaar Ik ga lekker slapen, wekker gaat weer om kwart voor 6. Veel te vroeg!!! Slaap lekker meiden! Oh ja, welkom voor de nieuwe dames!!
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 NOD: IngeG - NOD 12 oktober - 2e ronde - 28 jaar Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Catharina-Nod 24 oktober-3e ronde-25jaar ikke81 - Nod 7 november - 6e ronde - 28 jaar kleindraakje - Nod ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod ? - 6e ronde - 23 jaar
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 Inge - 28 jaar - 2de ronde - 22 juni 2011 NOD: Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Catharina-Nod 24 oktober-3e ronde-25jaar ikke81 - Nod 7 november - 6e ronde - 28 jaar kleindraakje - Nod ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod ? - 6e ronde - 23 jaar
Vanmorgen weer een test gedaan...hij blijft een vaag licht blauw streepje geven....maar ja, een streepje is een streepje zeggen ze toch Ik ga straks nog een ff die kruidvat 2 voor 5 testen kopen... Ik wil gewoon een dikke vette streep zien! haha
goede morgen allemaal Jeetje wat is er een hoop gekletst. Welkom aan de nieuwe meiden hoop dat jullie snel zwanger zijn.
Goedemorgen allemaal, inderdaad veel gekletst hier! Welkom Ikke en kleindraakje! Inge, misschien kan je beter 1 test van Clearblue digital kopen. Hij is wel wat duurder maar dan heb je meteen duidelijk dat je zwanger bent en hoe lang je zwanger bent. Niet dat ik daar ervaring mee heb.... maar ik zie 'm altijd op de reclame op zondag avond... Lijkt mij wel ideaal!
Ik heb daar ook even aan gedacht inderdaad. Ik vind ze alleen zo duur. En een streepje is een streepje...en dat tot 2 keer aan toe. Dus in principe is het gewoon duidelijk. Ik heb m`n temp goed bijgehouden, en ik weet dat op ik dag 16 van m`n cyclus m`n ei heb gehad... Volgende week komt de dame van moeders voor moeders bij me thuis, die zal ook nog een test doen en ik wil vandaag even langs de huisarts. Ik hoop dat ie me wil laten testen op toxoplasmose. Ik heb al zolang katten, dat ik denk dat ik dat wel een keer gehad moet hebben. En dan mag ik gewoon biefstuk eten en de kattenbakken verschonen...
Ik zie 3 streepjes nog geen knaltest, maar wel goed te zien hoor! Wat is het rustig hier meiden, waar zijn jullie allemaal?
hoi dames! Welkom alle nieuwe meiden! Zo veel weer geschreven, ik houd t niet meer bij hoor! Overdag kan ik niet kijken... We komen net terug van de vk, het hartje heeft ze een hele tijd laten horen, ik ben zooo blij echt geweldig. Inge: streepje is streepje dus ja gefeliciteerd!!!! geweldig zeg, bevat je t al n beetje.