Wat leuk monique, lijkt me zo bijzonder, die echo's! Te druk overdag dus om te kijken op ons forumpje? Sinds gister zijn er inderdaad een aantal nieuwen bijgekomen, het wordt al gezellig druk!
hoi! ja ik sta voor de klas, kan echt niet tussendoor kijken... Ja, was geen echo, alleen t hartje luisteren, maar dat is gewoon geweldig
Ik bevat het nog totaal niet! Voel me vandaag wel erg moe en slapjes....verder helemaal geen last van kwaaltjes
Wat gaaf monique het hartje horen, lijkt me een hele mooie belevenis. Inge ik denk dat het idd een raar moment denk ik en denk idd dat je wel ff de tijd nodig hebt om aan eht idee te wennen. Maar idd de streepjes staan er dus het is echt waar hoor
ja, dat is echt mooi om t te horen! Inge: de eerste paar weken had ik nergens last van. Dat is echt t beginstadium, maar de klachten komen vanzelf wel...
Nou gelukkig heb je het weer gevonden chantie,komt door een crach vorige week iedereen stond ff raar te kijken
Welkom alle nieuwe meiden!! Oh wat leuk monique dat je het hartje weer gehoord hebt!!! Wij mogen vrijdag weer voor een echo, ik vind het nog steeds super spannend!! Oeh die zijn echt positief inge!!! En iedereen voelt zich weer anders, ik heb bijna nergens last van, af en toe misselijk of maagzuur maar niet extreem ofzo!
Hallo, Kan ik ook mee komen kletsen? Wij zijn nu 4,5 maand bezig met nog maar 2 cylcussen... ronde 3 nu dus.
Welkom mamootje, natuurlijk mag je hier ook meekletsen Kun je wat over jezelf vertellen(zijn namelijk altijd erg benieuwd naar wie er allemaal meekletsen)
tuurlijk!! welkom, iedereen is welkom! Ja misslisa: het blijft spannend, ik was ook echt zenuwachtig, had vannacht gedroomd dat het kindje leukemie had echt idioot, maar was er vannacht dus al mee bezig met de afspraak van vandaag haha
ja, het is zeker rustig, ben ik er weer eens een keertje, is er niemand, haha kan ik morgen nog alles terug lezen hihi
Volgens de calculator had ik gisteren mn ei, maar ik denk dat het vandaag is. Ik heb al de hele dag last van steekjes...
ja daarom had een voorstukje gezien, echt, wordt geschoten gaan veel mensen geloof ik dood of ernstig gewond, ik ga douchen dan kn ik half 9 kijken
Hallo dames, Welkom voor de nieuwe meiden! Hier houd ik het ook niet bij, heb vandaag gewerkt, en ook ik heb geen mogelijkheid om op me werk het bij te lezen of te reageren... Wat!!!!!!!!!!!!!! Is het alweer de laatste aflevering van grey's?? Dat kan niet, het is nog helemaal niet zo lang weer bezig toch..