Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 Inge - 28 jaar - 2de ronde - 22 juni 2011 NOD: Muis27 - NOD 14 oktober - 2e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Catharina-Nod 24 oktober-3e ronde-25jaar ikke81 - Nod 7 november - 6e ronde - 28 jaar kleindraakje - Nod ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod ? - 6e ronde - 23 jaar Hier nogmaals het lijstje. Nieuwe dames, willen jullie dit kopieeren en jullie zelf toevoegen?
Pffff....wat had ik veel bij te lezen....Gister was ik hier de hele middag, was er helemaal niemand. Gisteravond was ik er niet en was het mega druk Ik heb inderdaad zaterdag een afspraak bij de VK. Die van ons doet zelfs afspraken op zondag als het even niet anders kan! Mijn schoonzus ging ook op zaterdag voor alle afspraken en onderzoeken... Mamootje, ik snap je ongerustheid en zeker als de internist heeft gezegd dat je naar de HA moet, heb je toch een goede reden? Welkom trouwens hier! Ik heb het idee alsof er een orkaan door m`n lijf gaat. Ik voel me heel gehaast en nerveus. Lesgeven ging gister ook heel rommelig terwijl ik normaal in alles heel gestructureerd ben...Ik ben ook heel emo. Gister was er iemand die zag het aan me dat ik zwanger was! NU AL! Hoe moet ik het in godsnaam voor m`n moeder stil houden? Haha Ik ben vast nog wat vergeten van wat ik net heb gelezen....sory dames...
Jeetje wat was grey's spannend gister! Ik hoop dat ze volgende week gewoon doorgaan met het volgende seizoen en dat derek niet dood is. @mamootje, als ik al deze tekenen zou hebben zou ik ook naar de huisarts gaan hoor! Spannend, maar dan weet je wel waar je aan toe bent toch? @inge, hahhaha kon iemand dat nu al zien? waaraan dan? @muis, te weinig geduld om te wachten? haha snap ik wel, ik hoop dat je test alsnog positief wordt!
Hey meiden, Mijn ouders hebben "ons" hondje gisteravond in laten slapen. Heb t er zo moeilijk mee!! Zo verdrietig!! Maar t is beter zo. Sorry voor mijn ego berichtje, maar moest t even kwijt.
Wat erg voor je, lijkt me echt vreselijk als ik mijn kat moest laten inslapen. Ik kan me echt wel indenken dat je heel verdrietig bent. Was hij ziek of zo? Ik wens je veel sterkte.
Hey meid, wat erg voor je! Ik kan het me helemaal voorstellen hoor, ik heb zelf twee hondjes en ik moet er echt niet aan denken. Veel sterkte!
Hey meid....heel veel sterkte gewenst! Ik snap hoe je je voelt. Vorig jaar hebben mijn ouders 'onze hond' laten inslapen en het jaar daarvoor moest ik 2 katten (2,5 en 4 jr pas) laten inslapen. Het voelt gewoon alsof je een gezinslid verliest!!! Doe rustig aan... @catharina: Ik had 'iets' anders in hoe ik deed en aan m`n ogen zei ze....wel een beetje vaag en ook een beetje eng eigenlijk he...
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Hondje was 15 jaar, ze werd oud, kon niet goed meer lopen, blind met 1 oogje, ze liet alles lopen. Is voor zo'n beestje ook niet leuk. Maar het is zo moeilijk!! Ben met haar opgegroeid, kan haast niet meer herinneren dat ze er niet was. Ze horen er ook zo bij hè?!
Sterkte meid1987 ze horen er zeker bij. Onze hond werd ingeslapen op 2de kerstdag Je mist gewoon een stuk gezelligheid en een vrolijk dier
Ach en dat met kerst! Verschrikkelijk! Ik ben nu wel blij dat ik niet meer thuis woon, dan wordt je met alles geconfronteerd. Maar goed, is nooit leuk!
ja dat was ook heel vervelend, maar hij kon niet meer. opstaan lukte hem zelfs niet meer. Ja dan wordt je er meer mee geconfronteerd..Het heeft ook even de tijd nodig denk ik!!
Ons hondje kon de laatste dagen ook niks meer. Ook niet op staan en gaan liggen. We moesten haar naar buiten tillen. Gewoon zielig!
sterkte meid1987 ze horen er zeker bij ons kat is vorig jaar aangereden door een auto je mist ze gewoon onze kat die mekerde best veel en dat mis. je zelfs je hecht je aan ze als ze niet meer kan opstaan is ook zielig als ze pijn hebben dan is het beste maar blijft moeilijk
Lieve iedereen, Bedankt voor alle berichtjes. Heel raar. Dus zo lang overtijd, verder bijna geen stress maar volgens de test (ik heb er maandag 1 gedaan en morgen ga ik er nog 1 halen) toch niet zwanger. Dit is de eerste keer dat ik mijn periode niet heb gehad sinds ik ben gestopt met de pil (januari 2010). Misschien moet ik toch maar naar de huisarts ook. Het was een hele teleurstelling maar we geven natuurlijk niet op. Misschien lukt het dit jaar nog! Groetjes, Elvira
Hallo dames!! Hoe gaat het hier? Meid: heel veel sterkte, ja zo'n dier is toch een onderdeel van een gezin.. Heb nog een stukje gelezen over het spannende grey's slot, hoop echt dat het volgende week weer komt, kan anders echt niet zo lang in spanning blijven.. Ik heb uit me werk even een tukkie gedaan, was zo ontzettend moe, en had echt zeer slecht geslapen... Morgen ben ik lekker een dagje vrij, dus vanavond romantisch voetbal avondje met het vriendje haha!!
hoi dames! Elvira, ja jammer zeg! ik snap dat je baalt, maar wel weer met opgeheven hoofd verder proberen te gaan! Ooh ik wou dat ik nog kon slapen na mn werk, ben 6 u thuis, naja zo maar weer douchen en naar bed. Morgen komen de ouders en kinderen t te weten!
Elvira: hoe lang ben je nu overtijd, jij was dat van de week toch al 9 dagen? Ik vind het lastig, aangezien je het geen ontpillen meer kunt noemen.. Monique: Spannend!!! weer een mijlpaal, dan weet iedereen het toch? Leuk hoor hoef je ook niet meer geheimzinnig te doen...