Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 7 mei 2011 Inge - 28 jaar - 2de ronde - 22 juni 2011 NOD: Tweety25 - NOD 16 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - Nod 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - Nod 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Catharina-Nod 24 oktober-3e ronde-25 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - Nod 7 november - 6e ronde - 28 jaar Kleindraakje - Nod ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod ? - 6e ronde - 23 jaar
muis27, jammer dat je ongi bent geworden!! In het begin was ik er zeker van dat het een jongen zou worden, maar ik moet zeggen dat ik nu ook af en toen denk "nee het wordt een meisje" Haha!! Mijn vriend blijft wel bij een jochie Oeehh spannend tweety morgen een testje wagen ik duim voor je!! Jaa we vinden het behoorlijk spannend de volgende echo!! hopelijk gaat alles nog goed. We hebben ook een bespreking uit de bloedtest is gekomen dat in niet genoeg aniti-stoffen heb tegen de rode hond.
Spannend hoor tweety!! ik ben zeer benieuwd! jammer van je ongie muis! Inderdaad best korte cyclus, maar dan hoef je tenminste niet elke keer zo lang te wachten...kan verder geen kwaad toch?
Volgens mij is een korte luteale fase niet zo gunstig... Normaal gesproken moet die fase 14 dagen duren met variaties tussen de 11 en 16 dagen. Op internet staat dat een luteale fase van 10 dagen kort is en dat de kans dan groter is dat je bevruchtje eitje geen kans krijgt om in te nestelen waardoor het wat moeilijker is om zwanger te worden. Er zijn gelukkig wel mogelijkheden om met medicatie deze fase te verlengen. We willen eigenlijk niet meteen naar de huisarts gaan, we wachten het nog even af.
ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren, ik heb tot 2 maanden geleden 9 jaar de pil geslikt maar ik zie het wel, ik maak me er nog maar niet al te veel zorgen over
Dat klinkt zeker niet gunstig, misschien anders na komende ronde(als die weer zo kort is) ff naar de HA? Als het echt zo is zal het zo wel moeilijker worden om zo zwanger te raken
Nee, zou ik zeker niet doen hoor, eerst maar eens een paar keer je cylcus bijhouden. Bij mij varieren ze de afgelopen maanden van 28 tot 38 dagen, dus misschien was dit bij jou eenmalig dat hij zo kort is.
mijn huisarts kennende, wacht ik ook nog liever even... ik hou in ieder geval wel mijn cyclus goed bij
Ja dat is dan wat je wel zou kunnen doen ja, kan hij je daar niet mee naar huis sturen dat je dat eerst maar eens moet gaan doen Gebruik je al ovu testen of temp je al? misschien kan je dat ook doen voor je naar de ha gaat
Heel wisselend, voornamelijk heel moe, steken in me borsten, steken in me onderbuik, rommelende darmen, wisselende buien(volgens manlief en merk het zelf ook wel) Morgen testje doen, we zijn heel benieuwd
hallo dames spannend tweety morgen testen. me beppe is vandaag weer thuis gekomen uit ziekenhuis kan ze thuis aansterken in ziekenhuis krijg je ook geen rust niets beter dan je eigen bedje groetjes
Spannend tweety, ik zal voor je duimen! Ik gebruikt trouwens ovu testen en ik temperatuur dagelijks, daarom weet ik dat mijn luteale fase maar heel kort is. Lovekees, fijn dat de je oma (beppe??) weer uit het ziekenhuis is! Welterusen allemaal
Lovekees, wat fijn dat je oma weer thuis is hoop dat ze snel aansterkt. Muis27, dan kan je idd heel precies je cyclus berekenen, hoop dat hij snel anders word