nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Idd we wachten het af. Had nu de kruitvat 2v5 heb vanochtend een andere gehaald van predictor, las toch ook wel aparte verhalen over die 2v5 dus we wachten gewoon nog ff af.

Voelt ook nog niet alsof ongi eraan komt, nog ff wachten maar

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hallo allemaal! Ik ben ff nietgeweest en had veel bij te lezen zeg!

Muis, lutheale fase is idd niet erg gunstig. Je zou Agnus Castus complex tinctuur kunnen gaan gebruiken (homeopathisch) dat reguleert en ondersteund de hormonale huishouding en dus je cyclus. Ik had nooit een regelmatige cyclus en altijd een hele lange cyclus. Toen ik was gestopt met de pil ben ik dat tinctuur gaan gebruiken en meteen een cyclus van 28 dgn....wie weet heb je er baat bij...

Verder heb ik niet veel onthouden van wat ik heb gelezen (schaam) Sorry!

O ja, Tweety: balen dat de test negatief was....wie weet als je een paar dgn later test....afwachten meid. Ik duim voor je!

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wat jammer dat de test negatief waa tweety!! Maar het is je NOD nog niet dus misschien even afwachten!?

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    tweety, jammer zeg! balen, maar als je niet ongi wordt, dan nog een keer testen over een paar dagen hoor!

De ouders reageerdenn wel erg leuk vandaag, ze feliciteerden me, en sommige zeiden gewoon dat ze het jammer vonden dat ik niet meer fulltime ging werken, maar ja dat is een compliment! want ze vinden me een goeie juf. Een beetje streng, maar goed, dus ik ben er blij mee:D

5. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    tweety jammer maar die van kruitvat kun je pas op je nod gebruiken

monique fijn dat de ouders leuk reageerden is idd compliment beetje streng is ook goed

lekker rustig dagje vandaag vanochtend gewerkt manlief vanmiddag van zijn bos haar afgeholpen straks het eten weer eens klaarmaken morgen en zaterdag weer werken

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik heb me laten vertellen dat je die (2voor5,-) al een paar dagen eerder kan gebruiken.Ik heb nu een andere van Predictor gehaald die je idd vanaf de NOD kan gebruiken.

Ik zat later nog te denken (weet niet of het wat uitmaakt) maar vanochtend werd ik wakker om 5uur en moest onzettend nodig plassen, maar ik dacht moet het toch nog ff op zien te houden, om half zes toch maar naar de wc gegaan.
    Toen ik dus uiteindelijk om 6.45uur de test ging doen was dit niet meer mijn eerste ochtend urine. Zou dit kwaad hebben gekunt?

Maar goed we wachten het af en zien het wel na het weekend

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Monique wat fijn dat de ouders zo positief reageren, en idd het is een goed teken dat ze het jammer vinden dat je minder gaat werken.

8. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    dat maakt volgens mij niet uit je heb daarna niks gedronken als je veel hebt gedronken kan het verdunt zijn en misschien is dat hsg ofzoiets nog minder

9. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wat leuk monique, en dat is zeker een compliment :D

Tweety, misschien dat dat wel iets verschil maakt? vooral omdat je vroeg getest hebt? Over een paar daagjes gewoon weer proberen:)

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik wacht het idd nog ff af, maar dit bedacht ik me vanmiddag.

Heb het echt geprobeerd op te houden maar kon daardoor niet meer slapen en ik was echt doodop dus toch maar gekozen om te slapen haha

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha jaa ik herken het:p ik moet er nu zo'n 2 a 3 keer uit 's nacht terwijl ik zooo moe ben..het is steeds een hele opgave om naar de wc te lopen hahahah

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ja maar jij weet hoe het komt hahaha en ik nog niet hoef normaal eigenlijk nooit en deze week al voor de 2e keer aaaaahhhh hoe maak ik mezelf gek sorry hoor

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha, ja ik plas me ook helemaal suf!!! hihi, ik had ook een negatieve test toen, omdat ik te veel gedronken had... dus t kan wel.
    k moet vanavond weer werken, om half 7 afsluiting van de kinderboekenweek. Dus zal dan wel nog meer ouders horen!

14. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inge, bedankt voor de tip! Ik ga het morgen halen, kan je dat ook bij kruidvat krijgen?

Jammer Tweety, maar wie weet, het kan nog... ik duim voor je!

15. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @ tweety: hopelijk is de test over een paar dagen wel positief! het is nog maar 3 dagen voor je nod zie ik...

@ monique: leuk dat de ouders zo reageerden, ik werk ook in het onderwijs!

Over mijzelf: ik heb een afspraak bij de HA gemaakt:$ ik was wel even zenuwachtig aan de telefoon, maar de assistente vroeg alleen waar het ongeveer over ging en ging hier dus niet verder op in dus de afspraak staat gepland! morgen;)

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wat goed mamootje dat je hebt gebeld, spannnend morgen bij de dokter

gaat je man/vriend met je mee?

17. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    tweet die 2 voor 5 testen van kruidvat mag je echt pas op nod doen
    dus misschien verstandig om als je op nod niet ongie bent dan pas een test te doen

monique super leuk de reacties had niet anders verwacht
    mamootje super goed dat je een afspraak hebt gemaakt.

even een update van hier

voel me een beetje raar de laatste paar dagen veel maagzuur en savonds een opgeblazen buik lijkt wel.
    en af en toe een steek in mijn buik/zij niet de plekken waar ik normaal steken heb als ik ongie word

niet dat ik er vanuit ga dat t raak is want ik wil dat echt niet meer steeds denken

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Voor jou ook spannend dani, over een paar dagen misschien ook een testje wagen voor jou.
    Snap dat je het niet steeds wil hopen dat het dit keer raak is, maar het wachten duurd dan ook zo lang(zeker als je dingen anders voelt als anders)

Ik wil idd pas na het weekend weer testen(als ik het red, kan zondag namelijk al testen) wil het gewoon ff afwachten

19. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    meis je hebt groot gelijk

ja da wachten ik word er gek van en mijn vriend vraagt steeds wanneer moet je ongi worden wanneer kan je testen denk je dat het raak is vooral als ik misselijk ben of maagzuur heb hoe kan dat nou pff
    das echt moeilijk dan denk ik laat het woensdag of donderdag zijn haha

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Is idd "lastig" als je vriend dat steeds vraagt ja, maar aan de andere kant vind hij het net zo spannend voor hem als voor jou. Jij onthoud het alleen makkelijker als hij denk ik. Mijn man vraagt het ook regelmatig.

Als je last hebt van die symptonen wil je ook weten of het echt zo is of dat je lichaam je voor de gek houd.
    Suc6 nog met wachten ik duim voor je

Deel Deze Pagina