dank je angela en catharina angela voor jou hoop ik oprecht dat je te vroeg was met testen, ik ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houd helaas
@ tweety: mijn vriend gaat niet mee helaas. Hij wil wel mee maar de eerst komende keer dat hij kan regelen dat hij optijd thuis is van zijn werk, voordat de HA dicht is, is woensdag 3 november. En dat vond ik zolang duren8) dus dan verzamel ik morgen in mijn eentje al mijn moed om mijn verhaal te doen en ervoor te zorgen dat ik niet zomaar weer weg word gestuurd
Veel succes morgen bij de huisarts! Spannend Dani, ik hoop voor je dat het raak is deze ronde... Wie weet hebben we er weer een aantal zwangeren bij tegen het einde van de ze maand!
Heel veel succes morgen mamootje. Jammer tweety van je nega test, hopelijk is ie over een paar dagen posi is!
suc6 mamootje morgen bij de ha, en laat je niet zomaar wegsturen. Dani ik hoop ook voor jou dat je posi test.
spannend dani! hoop t echt voor je!!! Mamootje, succes! en idd, je voet stijf houden en niet weg laten sturen. ik ben terug van mn werk, ben kapot, mocht gelukkig eerder weg, ze zagen dat t niet ging... de rest is er nog... pfff ik ga douchen en slapen
Hey Tweety, Ik heb die van etos eigen merk en kv 2v5 maandag gebruikt met eerste ochtend urine. Die van kv was dik positief. M`n NOD zou dinsdags pas zijn... Ik hoop voor je dat je een posi test hebt!!!! Dat Agnus Castus complex heb ik bij een kruidenshop gehaald (www.dekruidenshop.nl) Misschien kan je hun bellen waar het nog meer te koop is? en ik ben hoog gedoseerde vit E gaan slikken op advies van de homeopaat daar. Maar dan niet gewoon van de drogist, maar van die winkel. Da's een natuurlijke vorm en een heel spectrum vit E en dat wordt beter opgenomen. Vit. E is nl DE vruchtbaarheids vitamine. Merk: Now foods (NOW Foods - Vitamin E-200 IU - 100 Gels) Ik heb vandaag weer best veel onderbuikskrampen gehad en heb sinds 5 uur last van m`n rug (links van het midden) een soort zeurderig gevoel :s Hoop maar dat alles goed blijft gaan!
@monique: Beter dat de kinderen leuk reageerde. @Muis: Balen van je ongi meid, hopelijk zal het deze ronde raak zijn. Ik heb hiervoor een paar rondes een LF van 11 dagen gehad en de afgelopen ronde was deze ineens tussen de 15 en 18 dagen (weet niet precies wanneer ik mijn ei had) dus het kan goed komen. Die angus casusdinges zit trouwens ook in Etos zwanger worden, deze slik ik nu ook. @Lovekees: hoe is het met je beppe? Al weer een beetje aangesterkt? Waarvoor lag ze eigenlijk in het ziekenhuis als ik vragen mag? @Tweety: Balen van de nega test maar geen bloed geeft moed en het is pas ronde 2 dus deze kan ineens een stuk langer zijn. En als je idd net zwanger bent dan kan het zijn dat je nog te weinig HCG aanmaakt. Ik heb trouwens een hoop negatieve verhalen gehoord over de predictor test, heb veel verhalen over vals positief gehoord. @Dani: ook spannende tijden voor jou lees ik alweer. @Mamootje: Succes morgen bij de HA en ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kan!
thanx dames voor de lieve reacties ik hou jullie op de hoogte monique je bent een schat ik doe je morgen of zat ff pben
Wat een gekte hier Ik ga maar weer, even kijken of er morgen meer mensen aanwezig zijn. Truste voor de laatkomers.
goeimorgen dames... evenvoordat ik naar mn werk ga ff spieken hier, moet anders zoveel bijlezen... Succes allemaal weer vandaag!! Dani: leuk! ben benieuwd
Sorry voor m`n ego berichtje hieronder... Ik dacht ik doe vandaag die test die ik nog thuis heb liggen, want ik wil zo graag een test met duidelijke tweede streep....Nou, met ochtend urine....en hij was net aan positief... Ik ben nu erg onzeker, voel de hele tijd tranen branden. Ik ben zo bang dat het niet goed zit. Heb ook de hele tijd het gevoel dat ik ongi moet worden. Terwijl ik al jaren geen ongi krampen meer heb gehad. Maar ik herken ze duidelijk van 'vroeger'. Pffff...ik zit er zo erg mee.... Sorry voor deze ego message...
hey meis, geeft niet, hier mag je ego zijn! ja, moeilijk, misschien kan je de ha bellen om te vragen hoe en wat? Even gewoon aan de assistent uitleggen?? Het is echt heel moeilijk ik weet t, maar je kan niet meer doen dan afwachten... Ik zou iig niet weten wat je nog meer kan doen, en wanneer t niet goed gaat is dat echt balen, maar dan moet je denken dat er iets met t vruchtje niet goed zit. Het is een natuurlijke manier... Meis, veel sterkte, probbeer niet in de stress te raken, en huilen mag best fftjes hoor, dat is niet erg! Probeer vandaag op mn werk ook nog stiekum even te spieken hoe t met je gaat en wat je achtergelaten hebt, liefs!