Spannend dani ff afwachten nog. Ik weet niet of ik het zou willen weten, moet ik denk ik toch maar eens overna gaan denken voor als het moment eris dat ik dat moet beslissen(beslis het natuurlijk niet alleen)
oh sorry ik snapte hem niet ik weet niet of ik het wil weten aan de ene kant zou ik heel benieuwd zijn en is het makkelijk om het te weten maar aan de andere kant zou ik de verrassing ook wel heel leuk vinden
slaap lekker! Wij willen t wel weten en hopelijk op 17 november, is alles goed met de 20 weken echo en kunnen we daarna gaan shoppen voor kleertjes
Ik zal iets meer over mezelf vertellen, al wil ik niet te veel zo op het internet kwijt, mocht iemand toevallig mijn beschrijving herkennen haha. Ik rij in het dagelijks leven paard voor mijn beroep en geef daarbij ook veel les. Mijn vriend doet hetzelfde en zo hebben we elkaar 2 jaar geleden dus ook leren kennen en inmiddels zijn we samen voor onszelf begonnen. Al vanaf het begin waren we beiden aan kinderen "toe" alleen is dat geen beslissing om in een opwelling van verliefdheid te maken natuurlijk. Inmiddels zijn de omstandigheden gunstig en in juni hebben we de knoop doorgehakt dat er wel een kindje mocht komen. Dat ging niet zo simpel, ik had namelijk een implanon staafje als anticonceptie, de tweede al, echter deze was verkeerd geplaatst. Na een uur wroeten door de huisarts ben ik meteen doorgereden naar het zh, de gynacoloog heeft nog anderhalf uur geprobeerd maar zonder resultaat. Conclusie: twee weken later lag ik onder algehele narcose op de ok aangezien het niet plaatselijk verdoofd kon worden door alle zenuwen waar hij tussen zat. Dus we hebben er al wel iets voor over moeten hebben haha. Mijn cyclus is inmiddels heel regelmatig. De reden dat ik denk zwanger te zijn is omdat ik al 4 dagen non-stop een trekkerig gevoel aan mijn baarmoeder heb en de eerste dag ook wat steken, daarbij beginnen mijn borsten sinds 2 dagen te groeien en zijn heel gevoelig en vanaf vanmorgen weet ik weer hoe het is misselijk te zijn. Ook heb ik erg zware benen en ik moet vaker plassen dan anders. Ik heb normaal nooit van dit soort pijntjes en trekjes en heb gewoon een heel sterk gevoel nu. Alleen vond ik het erg raar aangezien ik nog zo vroeg in mijn cyclus zit, maar ik heb inmiddels hier gelezen dat meerdere dat hebben gehad. Dus ik wacht maar even af of het wel zo is of dat het misschien allemaal een andere oorzaak had. Nu maar niet te hard hopen dan komt het ook niet te hard aan als het niet zo is. Ik zag trouwens een mooie buik langskomen, wordt stiekem al jaloers hoor
hoi desini! Leuk om het verhaal te lezen, dan weten we toch wat meer van je idd! En wat een gedoe om dat staafje zeg!! haha, maar goed, ik hoop voor je dat het deze maand raak is! dat zou fijn zijn! Slaap lekker!
hey desini jeetje dat was inderdaad een hele onderneming om dat staafje eruit te krijgen gelukkig is het allemaal goed gekomen ik hoop voor je dat het inderdaad raak is deze maand heb je al een test gedaan misschien heb ik er overheen gelezen hoor zou best kunnen wat leuk dat jullie allebei in de paarden zitten
@Dani: wat verwacht je dan dat ze je gaat vertellen? En wat een leuke uitslag van happymama, hopelijk is het waar. @Kees: vervelend hoor, hopelijk is je beppe er snel weer boven op! En ik zou het graag willen weten wat het word. Ben te nieuwsgierig om het niet te willen weten @Desini: Hier ook zo'n verschrikkelijk ding gehad en voor anticonceptie werkte het prima aangezien ik 24/7 ongi was. Na 3 maanden was ik het helemaal zat en heb ik dat ding laten verwijderen en toen zat hij al helemaal ingekapseld dus dat is niet echt best. Nu een litteken rijker en ik laat echt nooit meer wat in mijn lijf zetten! Hopelijk heb je gelijk en ben je gewoon hardstikken zwanger.
ik hoop in ieder geval een berichtje te krijgen van mijn oma, had een hele goede band met haar en was nog redelijk jong toen ze overleed heb haar voor haar overlijden ook niet meer gezien en had het op dat moment ook niet echt door dat ze er niet meer was ze maar wat ik precies wil weten vind ik moeilijk misschien dat er vanalles boven komt op het moment als ik daar zit, ik ben laatst naar een avond van dat vrouwtje geweest was echt heel indrukwekkend vond haar zo goed vandaar
Op het moment dat je daar zit dan weet je wel wat je wil vragen, ik hoop dat iig je vragen beantwoord zullen worden!
ikke dank je wel ik zal hier dinsdag een ieder geval een berichtje achter laten slaap lekker liefs dani
Heey dames, Welkom desini hopelijk mag het voor jullie snel raak zijn! Dani: spannend zeg dat je daar heen gaat! Ik denk dat ik dat niet zou durven.. Mooie buikfoto Monique!! En jou 20 weken echo duurt ook niet zo heel lang meer..Spannend, ik moet nu een afspraak maken voor de 20 weken echo dat zal December worden. Ik vind het zoo apart, gister hebben we de kleine zien spartelen en ik begin me nu te beseffen het in mijn buik zit haha, jammer dat ik zelf niet even naar hem kan kijken!!
hihi, ja ik ken t misslisa! ik zat gister onder de douche, toen vond ik mn buik best dik, toen kwam ook weer ff dat besef... Maar zal blij zijn als ik die echo gehad heb, de 20 weken, ben zo bang dat er wat aan de hand is... Wij gaan in de eerste of 2e week van januari voor de 3d/4d echo
Goede morgen @Melissa en moniqu: Lijkt mij toch wel een heel speciaal gevoel, leuk hoor. Spannend die echo's, ga duimen voor mooie en gezonde plaatjes
Hallo dames!! Hoe gaat het hier? Dani: ik hoop zo voor je dat de pendel klopt, het is je zo gegund meis! Inge: hoe voel je je nu? heeft je collega nog een echo gemaakt? Hier draaien de duimen dat het beebje mag blijven plakken.. Monique: mooi buikje al hoor!! Mamootje: Fijn dat je doorverwezen bent.. En super dat je al redelijk snel er terrecht kunt! Lisa: wat een duidelijke echo foto zeg!! Lijkt me zo'n super moment.. Zag de vraag voor bij komen of je het geslacht zou willen weten, ik heb hier thuis een probleem, ik wil dat heul graag! maar het vriendje niet... Dus hoop ik als het boontje er eenmaal in zit dat het zich zelf gewoon laat zien haha!!! De rest heb ik gelezen maar niet meer blijven hangen denk... Hier voel ik me super en van mij mag me ongi snel komen, deze maand word toch niets, want heb waarschijnlijk een supervroege eisprong gehad, vriendje was ziek ik was ziek, kortom niet de ideale omstandigheden voor een bevruchting.. Vol goede moed dan naar ronde 5... Vanavond en morgenavond mag ik heerlijk aan de arbeid, heb vanmorgen me boodschapjes in huis gehaald en hier even schoongemaakt.. druk druk druk druk dus..
Hallo Dames. Ik ben nieuw hier en wist niet zo goed waar ik me bij aan moest sluiten totdat ik dit topic zach. Heb me al voor gesteld in het topic voorstellen maar nog geen reactie gehad hoop dat jullie het leuk vinden dat ik hier mee kom kletsten. Ik ben een jonge vrouw van 23 en woon 5 jaar samen met mijn vriend van 27 we willen graag voor ons eerste kindje gaan.Wij zitten in ronde 2 en zit nu op het wachtbankje mijn NOD is 23-10-2010. Liefs, Wonderful