het mag haha maar ik ga er nog niet vanuit hoor was nog zon vaag streepje moest echt goed kijken hoor
meid, ik duim voor je dat je cb morgen 'zwanger' zegt! maar je had in ieder geval ook al zwangerschapsklachtjes, toch?
je hoeft geen klachten te hebben hoor, toen ik net zwanger was voelde ik me goed, helemaal niet anders dan anders...
ja heb wel wat rare klachten voel me anders dan anders haha lekker duidelijk weer maar ik ga dinsdag pas weer testen hoor
Whaaaa Dani Super!!! De eerste 3 testen van mij waren ook "tuur" testen! echt hele lichte streepjes! Ik ben benieuwd naar de CB test!!!
hoi hoi, Wat leuk dani hoop voor je dat het echt raak is. Ben blij dat ik eindelijk weer thuis ben, lekker op de bank hangen
Wij waren trouwens vandaag op visite bij mijn oom en tante en ze hadden op zolder nog allemaal spulletjes die we mochten uitzoeken echt super handig..Nu hebben we een super nieuw campingbedje, en dekentjes een maxicosie en een autostoel het wordt nu echt "echt" haha
Dat is handig lisa, scheelt je weer een hoop. Ja nu je alles aan gaat schaffen word het denk ik idd echter, wel erg leuk
lisa wat gaaf meis helemaal super ik ga dinsdag eerst een 2voor5 doen en kijken wat eruit komt als daar een goed streepje staat misschien de cb anders later vind het nu wel eng ook omdat ik echt moest turen haha maar komt goed
Ik zal is kijken of ik een foto hier kan neerzetten van mijn eerste test ook zo onduidelijk..misschien kan je hem vergelijken! GELUKT, nou hier moet je ook goed bij kijken toch?? dit was mijn 1ste test.
Haha, als t zover bij mij is zou ik een vaag streepje ook niet geloven haha. Hopelijk krijg je nog een knal test! Heb je foto gemaakt?