Nou, omdat je al last had van bepaalde dingetjes, en ik weet niet... ik had er gewoon een goed gevoel bij! Het was super lekker, lekker in de sauna's, baden, en anti-stress massage gehad, nu helemaal ontspannen. Weltrusten angela!
Ik ga nog eventjes tv kijken en dan naar bed, ik ben echt helemaal sloom geworden door die spa dag! Tot morgen meiden!
Geweldig, het gaat goed hier op ons forumpje!! Ben benieuwd hoeveel positieve testjes we komende week mogen verwachten! Spannend... Ik heb vandaag teunisbloemolie gekocht. Ik ging eigenlijk voor de monnikspeper die inge adviseerde, maar bij de tuinen hebben ze me de teunisbloemolie aangeraden. Ik hoop dat ik hiervan een beetje normale luteale fase krijg... Ben benieuwd hoe het met Inge gaat, iemand nog iets gehoord?
Zo dames! Ben ff 2 dgn niet geweest en er was heel veel bij te lezen! Bedankt allemaal voor julie berichtjes Ik voel me wel wat beter dan vrijdag ochtend. Op de echo zag je met een beetje fantasie een vochtblaasje van 0,551 cm doorsnede! Ik hoop maar dat dat het vruchtzakje is. Het vruchtje zelf zag ik niet. Misslisa, wat had je een mooie echo!!!! En Monique, wat een mooi buikje al met 15 wkn. Lief dat je aan me hebt gedacht Lovekees, ik wil ook niet weten wat het wordt Meid1987...ook als je voor je ei klust kan je zwanger zijn hoor! Zaadjes kunnen 2 tot 4 dgn in jou overleven! Dani: Ik ga je gewoon feliciteren!!!!!
jep ook nieuw en ga ook voor ons eerste kindje hopelijk lukt het! ronde 2 voor ons iig en deze week goed aan de klus!!!
Welkom noamy. We hebben een lijstje, als je wilt kan je dit kopieeren en jezelf toevoegen. Succes met zwanger worden! Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Inge - 28 jaar - 2de ronde - 22 juni 2011 NOD: Tweety25 - NOD 17 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - NOD 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - NOD 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Wonderful -NOD 23 Oktober - 2e ronde - 23 jaar Catharina-NOD 24 oktober-3e ronde-25 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod ? - 6e ronde - 23 jaar
heey ik ben weer terug van vakantie moet alles nog ff bijgelezen maar ik zag al dat er iemand zwanger was dus gefeliciteerd en voor de nieuwe dames welkom
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Inge - 28 jaar - 2de ronde - 21 juni 2011 NOD: Tweety25 - NOD 17 oktober -2e ronde- 25 jaar Dani26 - NOD 19 oktober - 8e ronde - 26 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - NOD 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Wonderful -NOD 23 Oktober - 2e ronde - 23 jaar Catharina-NOD 24 oktober-3e ronde-25 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod ? - 6e ronde - 23 jaar
Hoe was je vakantie Karin? Lekker genoten? Ben je zwanger terug gekomen, zoals je vriend zei? Dani heb nog niet getest. Ik wacht nog een paar dagen. Haha. Heel raar normaal sta ik op nod al klaarmet een test. En nu opeens niet. Ik voel sinds vandaag rare dingen in me buik. Maar ik denk, weet bijna zeker dat me ongi gaat komen.
Ik heb mijn bevaldatum even aangepast. Dat is 21 juni ipv 22 juni heb ik zaterdag te horen gekregen. Ik heb sinds gister een beetje bloedverlies. Het is gelukkig niet helder rood, maar bruin. Net zaten er wat stolseltjes bij... Verdorrie! Nu ben ik weer ongerust. Volgens de verloskundige kan ik niets anders doen dan me rustig houden (mentaal en lichamelijk) en afwachten.... Moeders voor moeder was hier net. Alles was goed. Gaan we die test doen. Ik vraag hoe snel kan je deze aflezen...dacht ze dat ik bedoelde wanneer je de test in de zwangerschap kan doen. Maar ik bedoelde hoelang moet je wachten tot je het resultaat ziet...Zegt ze eigenlijk zie je dat meteen. Kijk ik op de verpakking, staat er 3 minuten! Ze stopt die test heel snel weg, zegt dat ze over 2 wkn dan nog een keer een test komt doen. Dus ik wil `m na een paar minuten weggooien, maar kijk eerst nog even. Staat er dus toch een licht streepje. Nu mag ik vanavf volgende week mee doen (als het bloeden niet doorzet tenminste)
Inge wat vervelend. Hou jelekker rustig. Dan komt t vast en zeker allemaal goed! Ik duim iig voor je!
Oh jeetje inge, hou je maar lekker rustig dan. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan. Karin lekkere vakantie gehad?