inge, dat geeft toch helemaal niet! het is heel spannend waar jij nu doorheen gaat! Heel logisch hoor! ik snap t wel, ik had t ook ff moeilijk in t begin, hoewel ik niet bloedde was ik ook wel erg bang. Nee, de vk zei ook dat als t je eerste is je het kindje vaak pas echt goed voelt rond de 22e week... kreeg vandaag van een jongetje uit mn klas een cadeautje. Kwam hij binnen (5 jaar) juf gefeliciteerd met de baby vet lief
ik heb echt super vreetbuien en ook last van puistjes heb ik ook altijd als ik ongi word dus ik denk dat het er aan komt
ooh karin, dat is balen! maja t is er nog niet toch? en anders weer door naar de volgende ronde... Er zit niets anders op Een lief klein zacht bruin knuffeltje, echt schattig Hoe is t nu inge? minder verdrietig? Eng is t allemaal he?
Het gaat iets beter, maar ik ben nu heel erg onzeker. Bij elk steekje in m`n buik denk ik nu komt het los....
eerlijk gezeg zal ik het niet eens heel erg vinden wat dan zou ik het netjes na 29 dagen zijn het zou natuurlijk eter zijn als ik gewoon zwanger ben maar toch
Inge je mag hier je hart luchten, we hebben allemaal wel eens een moment dat je gewoon je verhaal kwijt moet. Wat fijn dat het bloeden weer is gestopt, maar kan je niet eerder naar de verloskundige? dat ze alleen ff kijkt of er iets aan de hand is ofzo? Monique wat leuk van dat jongentje, zo zie je dat het dus echt leeft bij die kinderen
Oh karin balen man als je echt ongi zou worden, maar aan de andere kant was die onzekerheid van vorige maand ook helemaal niks. Blijft dus nog ff afwachten
Inge "knuffel" van mij, ik vind het echt rottig voor je. Kan er voor 4 november niet op 1 of andere manier gecheckt worden of het goed zit of niet?
Nee, dat kan niet...Met echo zien ze nog niets, in ieder geval niet het hartje. Hormonen prikken heeft ook geen zin, want dat wordt aangemaakt door de nageboorte en dan weet je niet of de vrucht nog leeft....dus afwachten
Nou dat is balen dat je niet eerder iets zeker kan weten Hoe is het met je vriend die is zich vast rot geschrokken
Maakt helemaal niks uit Inge, iedereen mag zijn hart luchten! We leven allemaal met je mee! Wat leuk monique, zoo schattig dat je dat hebt gekregen
ja inge, echt moeilijk dat afwachten! meer kan je niet doen, dat is balen! Ja, die kids... ik vergeet vaak mn thee op te drinken s ochtends, dan ben ik te druk met de kids. Zegt er een meisje: juf je moet nieuwe thee halen, want je moet genoeg drinken, anders krijgt de baby dorst
haha, monique, wat super schattig, lijkt me toch wel grappig, werken met kids! Ik ga zo op kraamvisite bij vrienden, altijd leuk om zo'n klein babytje te zien, al word ik er de laatste tijd wel ongeduldig van
oooh ja geweldig kraamvisite heel erg leuk toch, dan weet je ook alweer waar je t voor doet Ja werken met die kids is echt geweldig, zou niets anders willen!
hey dames ik ben er ook moest werken vandaag en natuurlijk hier bij lezen monique super leuk van de kids inge meis wat verschrikkelijk natuurlijk mag je hier je verhaal doen daar zijn we voor hoor rustig aan doen meis ik heb net weer een test gedaan weer heel licht ietsje duidelijker dan gister geloof ik
Het bloeden is weer aan de gang :s M'n vriend heeft ook flink gehuild. Hij isook heel erg geschrokken ja...
ach inge, wat erg voor je! hoop dat je maar snel uit die onzekerheid bent! Dani! Wat goed, wanneer doe je die digitale van cb? ben echt benieuwd wat die zegt, want met al die streepjes ben je gewoon zwanger hoor!
Jeetje Inge wat balen zeg, probeer je zo rustig mogelijk te houden, al kan ik me voorstellen dat dat heel moeilijk is. Je wordt heen en weer geslingerd tussen gevoelens. Denk aan je en wens jullie veel sterkte "knuffel"