ik ga morgenvroeg een 2 voor 5 doen en kijken wat daaruit komt als die echt positief is doe ik de cb anders woensdag of donderdag misschien heb ik nog niet genoeg hcg dus durf hem nog niet te doen
okay, dat je nog zo lang kan wachten joh! bij mij zag je een licht streepje en heb gelijk die test gedaan en daar stond op zwanger dus.... je weet t nooit.
dank je meis komt goed ik hou je in iedergeval op de hoogte morgenvroeg doe ik in ieder geval een test en woensdag zou ik pas echt kunnen testen
Hallo dames!! Heb alles wel gelezen maar er zijn twee dingen me het meest bij gebleven!! Dani!!!!!!!!! Wat zou dat een goed nieuws zijn!!!!!!!!!!!!!!!!! en 2 streepjes zijn 2 streepjes!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!! En ik wil Inge heel veel sterkte wensen en hoop dat het beebje mag blijven plakken!!
Dani gefeliciteerd!! vogens mij ben je gewoon zwanger hoor ook al zijn de streepjes licht het zijn streepjes!! Monique wat lief van die kids dat moet vast een goed gevoel geven.
Eej Dani! Met mij gaat het goed hoor, heb al drie dagen een rommelend buikje maar dat zal wel een buikgriepje zijn, want kan onmogelijk bevrucht zijn deze maand denk... Op me werk zijn een hoop bewoners aan de poeperij of aan het spugen dus ik zal er wel een lichte variant van hebben.. Ik zou er gewoon van gaan genieten hoor meis!! twee streepjes zijn er 2 ook al is er 1 vaag!!
oh meis hoop toch voor je dat het wel een bevruchting is deze maand ik heb 2 vage streepjes haha maar kan ook pas over 2 dagen testen haha we zullen zien ik kon alleen niet meer wachten
Spannend hoor!!!!!!! Hier draaien de duimen in ieder geval voor je! Ik wacht met testen tot volgende week maandag denk mocht ik dan nog niet ongi zijn, wat ik wel verwacht... Ik zit al lekker klaar voor grey's wie nog meer?
heb net weer een test gedaan van predictor, negatief maar ik vind het zo raar dat zelfs de controle streep vaag blijft die hoort er toch uit te knallen?
Dat lijkt mij wel! Dat is in ieder geval altijd bij mij zeer duidelijk, de rest is dan alleen omo wit..
ja greys is gelukkig verder gegaan... beter hoor, dacht echt dat t afgelopen was! komt t volgende week wel weer? weet iemand dat?
Toen ik die van kruitvat 2v5 deed was die eens zo duidelijk (controle streep) vind dit heel vaag. Nog steeds geen ongi te bekennen.
Ja je kan natuurlijk ook een iets langere cyclus hebben... Bij mij is die ook niet altijd hetzelfde.. Ja monique volgende week is het weer, ze gaan door denk tot halverwege dit seizoen. Net zoals vorig jaar...