Dani super!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo blij voor je!!! Ik ben ongi geworden, helaas. Inge, hoe gaat het nu met je?
Super dani!!! Nu kan je echt blij zijn! Van harte gefeliciteerd! Gisteren na de kraamvisite gelijk greys gekeken wat ik had opgenomen, ik ben echt verslaafd aan die serie. Inge, hoe gaat het met jou vandaag? Meid, rot van je ongi, op naar de volgende ronde dan maar!
goedemorgen meiden! @dani gefeliciteerd! catherine, ik heb gister ook weer greys gekeken wat een spanning!! super serie!!! inge, hoe voel je je? ik ben al 3 dagen misselijk pffffffffffff word er gek van onderhand
dani gefeliciteerd!!! zie je wel! precies t zelfde als bij mij Echt super gefeliciteerd! heerlijk toch!! Inge hoe is t met jou?
Dani, van harte! Ik bloed nog steeds...echt rood bloed nu. Heb ook 2 stolsels gevonden en ik begin nu ook buikpijn te krijgen.... Dit gaat denk ik niet meer goed komen
Jeetje inge, dat klinkt inderdaad niet alsof het de goede kant op gaat. Ik vind het heel erg voor je, heel veel sterkte!
inge, vervelend maar lekker laten rollen die tranen! opkroppen heeft geen zin..... ik had je graag mn schouder aangeboden om op uit te huilen meis..............
Heb net de VK aan de lijn...hij gaat er ook van uit dat dit een mk wordt. Ik heb via mn HA kunnen regelen dat ik vandaag en overmogen hcg kan laten prikken, daar hebben we dan vrijdag wrs de uitslag van
heey inge wat ontzettend vervelend echt kut en voor dani ontzettend gefeliciteerd al is het zo raar om dat in 1 bericht te zetten. Ik denk dat ik afgelopen week mijn eisprong heb gehad want ik heb voor dat ik op vakantie ging getemperatuurt was alleen vergeten de termometer mee te nemen op vakantie maar mijn temperatuur is nu veel hoger dan voor de vakantie en dat zou dan goed uitkomen want we hebben op vakantie flink geklust
Ach Inge wat ontzettend klote! Verschrikkelijk!! Heel veel sterkte meis, en laat je tranen maar rollen! Je lekker laten vertroetelen hoor! Knuffel voor jou meis!!
Oh Inge wat erg!! Ik wou dat ik iets voor je kon doen, dit is echt verschrikkelijk!!! Misschien wil je het niet horen, maar als het een MK wordt is er waarschijnlijk iets niet goed met het vruchtje..Dit neemt niet weg dat het echt heel erg voor je is!! Sterkte meid!!!
Ow Inge wat erg heel veel sterkte gewenst echt verschrikkelijk! Meid1987 Wat jammer dat je ongi bent geworden. Dani Gefeliciteerd..!!!
Oeh karin spannend hopelijk is het raak Vandaag had ik mijn eerste sollicitatie bij een hotel hier in de buurt als receptioniste, het gesprek ging erg goed en eigenlijk was ik al aangenomen toen ze even mijn ID gingen kopieëren, kreeg ik een raar gevoel "moet ik het zeggen?" ik bedacht me het toch maar te zeggen, anders zit het me weer niet lekker en zal ik er tegenaan blijven hikken. Dus zij kwam terug, en ik zei meteen: er is wel iets wat ik moet zeggen, en dus verteld dat ik zwanger ben en dat ik na de zwangerschap wel dezelfde uren wilde blijven werken..En ze vonden het helemaal geen probleem!!!!!!! Ik ben gewoon aangenomen en kan maandag al beginnen! Echt super Hoe gaat het met je Inge? ik moet steeds aan je denken!
Goede middag @Inge: Vind het echt onwijs klote voor je meis, ik leef met je mee @Meid: Balen van je ongi, dat deze ronde maar jou ronde zal zijn! @Dani: van harte met je posi test, dat de rest van de meiden maar snel zullen volgen
Misslisa gefeliciteerd met je baan. Is wel goed dat je het verteld hebt hoef je je daar geen zorgen over te maken. En super dat ze je gewoon hebben aangenomen gebeurt niet vaak meer.
Hoe kan ik hier trouwens een plaatje plaatsten?? Mijn img staat op uit, geen idee hoe ik dat weer aan krijg. Moet je daar een member ipv junior member voor zijn ofzo?