ik heb ervoor gekozen om in t ziekenhuis te bevallen, moest nu die keuze maken, en iedereen met al hun verhalen over weeenstormen enzo, ik heb er een prettig gevoel bij, ook al zeggen veel mensen, ja maar vroeger... jammer dan. ik leef in t nu! Ik ben ook in de eerste ronde zwanger geraakt rica...
mama worden lijkt mij echt het helemaal het einde maar tante worden is ook echt top hoor, ben helemaal trots @rica: had al zo'n vaag vermoede
Ik ben nog niet eens zwanger en weet nu al dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, zit je gelijk goed als er wat zou gebeuren.
Ik zou ook in het ZH willen bevallen, mocht het dan misgaan dan zit je gelijk goed.. Welkom Rica! Het is hier weer een gezellig avondje voetbal ahum..... Dus ga zo maar eens lekker uitgebreid douchen, en dan een boek lezen ofzo..
Hier geen voetbal fan's dus heb een hele flauwe film met eddie murphy op staan. Gewoon bewegende beelden
Heerlijk gedoucht.. Ik ben ook nog niet zwanger maar ik wil ook in het ziekenhuis bevallen veel veiliger, makkelijker en kom je ook lekker schoon thuis.
hey dames...ben er weer even. MK gaat denk ik doorzetten nu. Weer buikpijn, veel bloed en net ook wat weefsel verloren...voel me zo hol...leeg...bah @Rica, ik was de tweede ronde zwanger, maar ja, je ziet het...waarschijnlijk nu niet meer...Ik ben trouwens 28, m`n vriend bijna 30...en ik werk als medisch beeldvormend laborant
@tweety: truste @Inge: heb er geen woorden meer voor. Sterkte iig. Hier 28 lief is 31 en tot op heden geen zwangerschap maar hoop dat daar aan het eind van dit jaar verandering in zal komen
Ik ga er weer vandoor....zit toch alleen maar naar het beeldscherm te staren.... Slaap lekker allemaal.
Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen, het lijkt me zo eng thuis. Ik voel me dan denk ik veiliger in het ziekenhuis