Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011 NOD: Sandratje-NOD 12 oktober - 3e ronde - 28 jaar Tweety25 - NOD 17 oktober -2e ronde- 25 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - NOD 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Wonderful -NOD 23 Oktober - 2e ronde - 23 jaar Catharina-NOD 24 oktober-3e ronde-25 jaar Noamy- Nod 30 oktober-2e ronde -30 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod ? - 6e ronde - 23 jaar Karinikke87 - Nod ? - 2e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011 NOD: Sandratje-NOD 12 oktober - 3e ronde - 28 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - NOD 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Wonderful -NOD 23 Oktober - 2e ronde - 23 jaar Catharina-NOD 24 oktober-3e ronde-25 jaar Noamy- NOD 30 oktober-2e ronde -30 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar Tweety25 - NOD 16 november -3e ronde- 25 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod ? - 6e ronde - 23 jaar Karinikke87 - Nod ? - 2e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar
Goede morgen Dames. Hier weer ontzentende pijn in me buik alsof ik ongi moet worden. Maar als het goed is is dat pas zaterdag ook ben ik gisteravond en nu een beetje misselijk. pff wat zou het toch zijn he. ga iig niet weer testen wacht maar ff af tot zaterdagdag of zondag. Spannend..!! En hoe is het met jullie meiden?
oeh spannend wonderful!! Nog even afwachten! Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, op oudjaarsdag 31 december haha!!
Hallo meiden... Ik heb vanacht helemaal niet gebloed. Vanmorgen wel een beetje....straks weer bloedprikken en dan morgen de uitslag... Als m`n hcg waardes goed zijn is er nog een heel klein sprankje hoop....
Hey meiden, Hoe gaat t met jullie? Hier wel goed, ongi is weer voorbij, zo goed als.. Dus we kunnen weer klussen. hopelijk deze ronde een keer raak!
hallo meiden inge ben benieuwd de uitslag morgen! ik heb sinds n paar dagen buikpijn onderin mn buik naar de zijkant toe soms trekt t naar mn rug en soms in mn benen en soms richting het schaambeen.... aangezien ik crohn heb en daar al zo veel ellende door heb meegemaakt ben ik zo bang dat er iets mis is t kan nu natuurlijk ook iets anders zijn pfff haal de ergste dingen al in mn hoofd straks om half 4 naar de huisarts ben benieuwd, hopelijk niets ergs.................
Ik ben zeer benieuwd inge!, veel succes. @meid: lekker dat de ongi weer weg is...de klus periode is toch een stuk leuker Hier denk ik een griepje te pakken. Last van hoofdpijn, licht misselijk en warm/koud. Ik hoop niet dat het doorzet
Haha idd klussen is een leukere tijd!! Ik ben ook benieuwd wat er uit komt Inge! En ook wat de ha tegen jou zegt noamy!
dank je meid ik hoop dat het allemaal meevalt urine vast opgevangen in n potje want dat moest mee! de pest is ook nog dat mn eigen ha met vakantie is en ik dus nu naar n vervanger moet :s
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011 NOD: Sandratje-NOD 12 oktober - 3e ronde - 28 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - NOD 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Wonderful -NOD 23 Oktober - 2e ronde - 23 jaar Catharina-NOD 24 oktober-3e ronde-25 jaar Noamy- NOD 30 oktober-2e ronde -30 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar Tweety25 - NOD 16 november -3e ronde- 25 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar Karinikke87 - Nod ? - 2e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar zo ik heb hem ook even aangepast..
M`n laatste sprankje hoop is weg...deed net een test (kv2v5) -> negatief :'( Ik wil nu alleen maar dat het bloeden snel stopt en dat ik weer 'gewoon' verder kan...
Ach Inge, wat vervelend! Als ik iets voor je kon doen, dan deed ik het! Wel geef ik je een hele dikke knuffel!
hoi dames, inge wat erg, maar je hebt nu in ieder geval duidelijkheid! Dan kan je je daar op instellen! Net kwam er een kleine baby hier voorbij, zoooo lief
Wat naar voor jullie Inge! Sterkte, hopelijk stopt het bloeden snel en kun je verder!! Naomy succes bij de dokter, wel vervelend een vervangende huisarts. Maar misschien ook wel weer fijn want die kijkt weer met een heel ander oog!? Succes iniedergeval! Monique: leuk he die baby's Wij gaan dit weekend bij een kamertje kijken, wel erg snel..Maar familie van mijn vriend moeten er vanaf en het is nog een hele mooie ook. Spannend
Wat leuk Lisa! Het maakt niet uit toch dat het snel is! Het kamertje moet er toch komen! Hoe gast het nu met jou? Heb je veel last van kwaaltjes?
Hallo Dames. Inge wat erg hoop dat het bloeden snel stopt dan kun je idd weer verder. Noamy succes bij de ha. Misslisa wat spannend leuk hoor.! Nou dames mijn ongi is gekomen vandaag. Vandaar dat ik zoveel pijn had want dat heb ik dus iedere maand een ellende is het pff haha. wel raar dat ik zo misselijk was want dat heb ik normaal gesproken nooit heb een paar keer boven de pot gehangen vannochtend maarja dat is ook weer over. snap alleen niet dat ik het nu al ben want had zaterdag pas moeten komen maar van de andere kant wel fijn kunnen we weer eerder aan de klus.. hoeveel dagen moet ik nu aanhouden want heb normaal 28 maar is nu dus 26 moet ik nu eerder beginnen met me ovu testen? Had vorige maand trouwens geen streepje gehad vond ik ook al zo raar maar was wel de eerste keer dat ik ze gebruikt heb. we gaan er iig weer met goede moed tegen aan hihi..