nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha ja, dat testen is echt verslavend he? Nee, ik ga t ook niet meer doen. Ik ga zo naar de dokter. Moet maandag de verloskundigelijn bellen om een bepaald tijdstip en dan hoor ik verder.

Foofer wat denk je dat die buikpijn is?

Als jullie getest hebben laten weten he!?

2. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee Monique, misschien nog van het ontpillen?

3. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Gog Foofer, kan inderdaad van het ontpillen zijn... ma ook van een zwangerschap hé... ik zit met allerlei kwaaltjes... weet echt niet watk moet denken *zucht*
    Gisteren terug ongi-pijn. Vandaag lichte krampen en hoofdpijn... Mijn lichaam maakt me zot! :)

Monique, zal leuk zijn zo je eerste echo'tje enzo... leuk leuk leuk!

4. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat maak ik mezelf ook wijs, maar ik ben vorige week donderdag nog ongesteld geweest dus dat zou eigenlijk niet kunnen. Gooi he dus maar op ontpillen. Heb zowiezo veel last gehad van ontpillen.

Ja Monique, leuk de eerste keer het hartje horen etc.
    En je uitrekendatum is ook leuk om te weten (kun je nu natuurlijk al ongeveer weten)

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nou van de dokter mag ik geen neusspray meer gebruiken, helemaal niets. Dus ik moet er echt doorheen wat betekent 4 nachten niet slapen. En dan ben ik ervanaf. het klinkt voor jullie wel gek denk ik, haha maar t is zo erg!

Ik had ook buikpijn 2 weken geleden en dacht ook aan ontpillen... Dus je weet t nooit! Heb allemaal folders meegekregen enzo van de dokter en maandag ga ik verloskundige bellen.

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dat weleens gelezen dat neusspray verslavend kan werken. Klote dat het 4 dagen duurt eerdat je er vanaf bent!
    Zeker nu kun je je slaap wel gebruiken. Ben je niet extra vemoeid?

Mijn NOD is pas 22-08 (uitgaande van een cyclus van 31 dagen), dan zou ik al 3 weken van te voren buikpijn hebben. Nee ik denk niet dat het bij mij al raak is. Zou wel leuk zijn :D Je steekt me wat dat betreft wel erg aan Monique ;)
    De fase "wennen" is nu wel voorbij.

Vandaag nog leuke dingen op de planning?

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha, naja je weet t nooit met je lichaam. Je moet er ook niet vanuit gaan, dan valt t ook niet tegen! Ik ben best moe want heb weinig geslapen. Belde net mn moeder toen ik bij de dokter zat: waar ben je? OOOOhhh wat vind ik t dan moeilijk. En kwam collega tegen bij de dokter haha. Wat moeilijk.

Ik ga alle verfspulletjes uitzoeken en al leuke dingetjes die we hadden voor de babykamer (een aantal dingen komen uit mijn kamertje van vroeger) schilderen.

heb een boekje gekregen van de dokter met veel uitleg over hoe en wat nu, wel fijn!

8. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Foofer, nog even geduld, we tellen samen met jou af naar je NOD! Dat wachten is soms knap lastig! :p

Monique, mijn vriend kan als hij een verkoudheid heeft, ook nie zonder zijn neusspray. Da's volgens hem knap lastig want slaapt dan niet.
    Veel succes om ermee te stoppen meid... 't lukt je vast wel wetende dat het voor da boeleke is :)
    xxx

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Oh dat klinkt echt leuk allemaal! Wat dat betreft wel fijn dat je er tijdens je vakantie achter bent gekomen. Kun je rustig alles verwerken en van alles lezen.
    Knap hoor dat je nog niks tegen je moeder hebt gezegd. Ik weet niet of ik dat voor me zou kunnen houden.
    Wacht je eerst op de echo voordat je het gaat vertellen?

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja weer dat wachten he, dat is echt erg! Kon je er maar wat aan doen (naast het hier kletsen:D)

Gaan jullie nog wat doen vandaag?

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Als ik klaar ben met werken (17:00) dan ga ik eerst in m'n tuintje werken (na het eten natuurlijk), wat internetten en dan een filmpje kijken met m'n vriend.

12. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ik heb net mijn eten klaar (macaroni met kaas en hesp) en dan deze middag tot 21u gaan werken.
    Vanavond opt gemakje filmpje kijken, denk ik, met vriend...

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lekker! filmpje kijken is altijd lekker chill! Nou, succes ook met werken in ieder geval!

14. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Mercikes! :)

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
  16. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Zeg Monique, ga je nu geen zo'n belletje gaan kopen???
    xxx

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nou, k ben nu bezig in de babykamer:D geweldig om dat te zeggen. Ben aan t schuren en ga zo schilderen. Maar zo eentje wil ik er wel ja. Maar ik vind dat nu nog een beetje te vroeg. We willen het rond mijn verjaardag (half september) gaan vertellen aan iedereen als het goed gaat natuurlijk. En dan ga ik veel shoppen denk ik haha

18. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Veel verfplezier!!!
    Ik ga werken!
    Groetjes xxx

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
  20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo dames flink gekletst hier heb heel even bijgelzen haha

- just me welkom gezellig dat je mee komt kletsen

- monique nog een testje gedaan haha je mag het echt geloven hoor
    super leuk dat je aan de baby kamer begint wat worden de kleuren?

Deel Deze Pagina