Oh jammer wonderful, op naar de volgende ronde! Meid1987: het gaat heel goed met mij, eigenlijk nergens last van! Alleen dat ik veel moet plassen en nachtmerrie's heb haha!
nou dames net bij de arts geweest en ongelovelijk maar waar die zegt dat het mn eitje kan zijn!! ik snap er niks van moet dat zo n zeer doen???? maar goed die arts zal wel weten waar ze t over heeft! goed in de gaten houde of ik geen koorts krijg anders weer aan de bel trekken ik ben verbijsterd dat word nog maar ff goed klussen dan! en t eitje later als verwacht...
@Inge: Wat klote dat de laatste hoop de bodem is ingeslagen maar wel fijn dat je nu eindelijk weet waar je aan toe bent, dat de volgende keer alles maar goed zal gaan @Wonderfull: balen van je ongi maar wel lekker dat je eerder aan de klus kan @Naomy: Het is iig wel duidelijk zo, dat jullie maar raak zullen schieten. Hier nog steeds geen ei ondanks al het eiwit spul en donker wordende ovu testen... af en toe word ik wel een beetje moe van mijn lijf maar ja we gaan gewoon verder met zoeken.
@ikke tjah ik heb mn twijfels hoor maar goed we vertrouwen de arts maar die zal wel weten waar ze t over heeft!!!! thanks! proberen idd maar raak te schieten!vriendlief vindt dat geklus niet erg! integendeel!!!!! jij succes met het vinden van het ei! t is ook wat dat lichaam van n vrouw he......
Naomy, nu ik jou klachten zo terug lees kan het inderdaad je eitje zijn!! Toen ik net gestopt was met de pil kreeg ik ook zo'n erge pijn rechts onder in mijn buik(lies). Ik kon er amper van lopen dus wij een afspraak gemaakr met de dokter en die stuurde mij door naar het ziekenhuis ze dachten aan mijn blindedarm..Na heel wat onderzoeken leek het ook mijn ei te zijn..zoooo genant haha! Gelukkig heb ik het nooit meer zo erg gehad, maar het kan dus inderdaad wel! Meid1987: ja het valt mij ook erg mee! ik krijg wel iets een buikje nu ik voel het af en toe ook oprekken een soort spierpijn.
ja idd meid! alleen mn twijfels overheersen op t ogenblik maar goed we gaan iig weer verder met klussen je weet t nooit he!
oh dat meen je!!!! ok fijn om het te horen van iemand die hetzelfde ervaren heeft! ik kon vanmorgen dus ook niet mer lopen van de pijn en zitten deed ook zo n zeer bah mn blinde darm is er al uit dus dat kon t niet zijn maar de pijn was iets vergelijkbaar dus kreeg een deja vu momentje! maar goed ik moet dus ECHT aan de klus straks!! haahaha heb je daarna nog vaker deze pijn van n ei gehad?en na hoeveel ronde's was t bij jou raak?
Toen ik net met de pil gestopt was is dit zo heftig geweest dat is ongeveer 2 jaar geleden vanaf daarna voel ik het altijd nog wel maar niet meer zo heftig als die ene keer. Ik heb mijn blindedarm nog, vandaar dat ze daar meteen aan dachten omdat het dezelfde pijn geeft blijkbaar, alleen aan mijn bloed en urine zagen ze dat dat niet het geval was. Je kan inderdaad nu aan de klus! Misschien wel lastig als het zo pijnlijk is he?
klussen is niet pijnlijk want gisteravond ook nog geklust dus dat scheelt jij was dus wel al een aardig tijdje 'ontpilt' wat fijn dat het meteen raak was zeg! dacht namelijk vorige maand, ronde 1, ook mn ei gevoeld te hebben maar met minder pijn maar meer n onge pijn maar goed we zullen zien! we klussen vrolijk verder!
hoihoi! ik ben nu ook erg verkouden, en gewoon kapot van vermoeidheid, dus ja. Ben nog steeds niet op mn gewone gewicht ook... Maar ik merk wel dat t iets beter gaat hoor. Maar heb gewoon vakantie nodig. De dokter zei gisteren tegen me dat ik t echt rustiger aan moet doen. Maar ondanks dat ik afval groeit mn buik wel Hoewel t een bescheiden buikje is hoor ik van collega's Inge! sterkte meid!
Leuk hoor dat jullie buikjes aan het groeien zijn, lijkt mij toch iets heel moois en kan je mooie positie kleding kopen Hier vandaag ook niet lekker. Al de hele dag barstende koppijn, vanochtend zere keel en nu bij vlagen misselijk en aan het snotteren. Heerlijk hoor herfst