haha ja en dan ga ik morgen met mn klas op excursie naar t adamse bos... hahaha lekker!! heb rubberen laarzen gekocht... En daarna heb ik een week vakantie! wou dat t morgenmmiddag was! heerlijk een week rust
Oh lekker een weekje vakantie! Ik heb ook bijna vakantir! Lekker naar de Mexicaanse zon! Heerlijk, zoveel zin in!! Ga je nog ergens naar toe Monique? Of gewoon lekker thuis?
nee, ik wil echt niet weg! ik wil lekker thuis dingen doen, lekker rommelen veel lezen en veel slapen, ik houd niet zo van vakanties... sorry! Ik ben gewoon moe en moet even aan mezelf denken. De dokter zei gisteren ook dat ik rust moet nemen...
Hoi Dames. veel meiden niet zo lekker vandaag zie ik nou dan kom ik er even gezellig bij Haha.! Monique lekker dat je bijna vakantie hebt neem lekker je rust.! Meid1987 Ik wil ook naar de ZON.. Heerlijk.!
Hallo dames, niets bijgelezen even een teken van leven vanaf hier... Heb gisteravond avonddienst gehad en vanmorgen moest ik er al weer vroeg uit want had cursus de hele dag. van 8 tot half 6 was eigenlijk tot half 5 liep gewoon een uur uit!! Nu dus kapot...
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011 NOD: Sandratje-NOD 12 oktober - 3e ronde - 28 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - NOD 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Catharina-NOD 24 oktober-3e ronde-25 jaar Noamy- NOD 30 oktober-2e ronde -30 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar Tweety25 - NOD 16 november -3e ronde- 25 jaar Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar Karinikke87 - Nod ? - 2e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar Zo ff bijgewerkt
Das balen mendy dat het een uur uitgelopen is lekker op de bank nu dan. Wie kijkt er nog meer gtst spannend joh hihi ben echt verslaafd aan gtst..
Ik heb gtst vanmorgen gezien, snapte er alleen niet veel meer van. Sinds ik bij me schoonouders woon heb ik t niet meer gezien. Haha.
ik ben nu ohoh gerso aan het kijken echt zo grappig. verder vel verkouden hoor ik. Ik gelukkig nog niet al zijn er al heel veel kinderen bij mij ziek en verkouden geweest maar tot nu toe nog niks overgenomen gelukkig. Heb vandaag weer even een paar testjes gehaalt ze waren allemaal op ik wil zondag gaan testen. Ik weet bijna zeker dat mijn eisprong is geweest door mijn temperatuur alleen niet precies wanneer dus dat is even af wachten
...hier ook verkouden... ik wacht op mijn eisprong, nog geen positieve test, maar ik voel dat 'ie snel eraan komt
Ik ben ook allang al weer toe aan vakantie, voel me nog steeds beroerd. Ik hoop dat ik me morgen weer beter voel!
Nee, deze maand niet, het zou ernstig bizar zijn als het wel zo zou zijn.. Ach we zien het wel.. Ben in ieder geval al in me koppie bezig met ronde 5..
Misschien ben ik een beetje te nieuwsgierig maar waarom zou het bizar zijn? Ik heb het ff gemist denk ik