Oef Dani!! Weet niet wat ik moet zeggen!! Geloof dat je er helemaal gek van wordt.. Heel veel sterkte!!! Ik duim voor je dat het niets hoeft te betekenen en dat die kleine lekker doorgroeit...
Ow Dani wat erg. Hoop dat het bloedverlies snel stopt. Fijn dat je eerder mag komen voor een echo. Andere Dames al getest..?
Ik heb ons lijstje er weer ff bijgepakt want stond alweer zo ver hihi. Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011 NOD: Sandratje-NOD 12 oktober - 3e ronde - 28 jaar Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - NOD 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Catharina-NOD 24 oktober-3e ronde-25 jaar Noamy- NOD 30 oktober-2e ronde -30 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar Tweety25 - NOD 16 november -3e ronde- 25 jaar Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar Karinikke87 - Nod ? - 2e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar
Hier nog niets, ook nog geen test gedaan... Durf niet zo goed, als ik het morgenmiddag nog niet ben ga ik een digitale kopen zodat ik die dinsdagochtend kan gebruiken..
Ik hoop dat t goed komt dani! Wel heel fijn dat je eerder mag komen voor een echo! Ik duim voor je meis! Dikke knuffel!
Mendy dat je dat kan je maakt het wel heel erg spannend zo. hihi. Hoop dat er dinsdag ochtend ZWANGER staat. ik duim voor je.
Ja, dat doe ik omdat ik eigenlijk voor 70% wel weet dat het niet raak kan zijn.. Denk gewoon dat me lichaam me weer eens voor de gek houd..
Jeetje dani, wat vervelend! hoe is het nu? @lovekees,mendy,karinikke: ik wacht met spanning op jullie testen Hier vandaag ongi geworden :x, op dus naar ronde 4, ga maar eens ovutesten bestellen...
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011 NOD: Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Mendy - NOD 22 oktober - 4e ronde - 23 jaar Noamy- NOD 30 oktober-2e ronde -30 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar Tweety25 - NOD 16 november -3e ronde- 25 jaar Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar Catharina-NOD 25 novmeber-4e ronde-25 jaar Karinikke87 - Nod ? - 2e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar Sandratje-?-4e ronde - 28 jaar zo mezelf weer even verderop gezet, ik heb sandra maar even onderaan gezet, die stond nog op 12 oktober
goede morgen en dani is het bloeden al gesopt hoopt dat het allemaal goed komt. ik duim voor je mendy jammer van de negatieve test maar zolang je nog niet ongi bent is niks zeker heb vanmorgen een test gedaan was negatief maar ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is dus nog even afwachten als ik donderdag nog niet ongi ben doe ik dan nog een test
Jammer karin, ik hoop dat hij alsnog positief mag worden komende week. Wat is het weer heel erg rustig hier! Waar is iedereen? Allemaal drukke dingen aan het doen op de zondag?
Hey Dani, wat klote voor je meid! Ik hoop dat je niet in hetzelfde schuitje terecht komt als ik! Staar je niet te blind op die echo meid...wil je niet ontmoedigen, maar die eerdere echo zegt niets. Het hartje kunnen ze met een inwendige echo (als je mazzel hebt) zien vanaf 6,5 à 7 wkn. Dus als je binnenkort een echo krijgt, dan zie je mss wel een zakje en een vruchtje. Maar weet je nog niets. Ik heb via mijn huisarts dinsdag en donderdag mijn HCG waarde laten prikken (2 keer 1 buisje bloed). Ik had vrijdag de uitslag. Als die uitslag positief is, dan is er nog kans dat het goed is. Maar als je HCG niet duidelijk stijgt in 2 à 3 dagen, daan weet je ten minste wel waar je aan toen bent... Ik duim voor je...dikke knuffel!
dani wat erg hoop voor je dat het blijft plakken!! hier vanochtend weer getest maar nog niet en oook nog geen ongi karin en mandy hopelijk wordt het postitief!!
Jammer karin en lovekees hoop dat je snel een positest in je handen hebt. Dani hoe is het met jou nu.?
Sow wat is het rustig hier. heeft iedereen een drukke zondag.? Ikzelf ben de deur nog niet uitgeweest vandaag Haha lekker een luie zondag samen met me mannetje en hondje HEERLIJK.. Ben benieuwd wat jullie vandaag zoal gedaan hebben iets spannender als ik denk ik hihi.
Ik ben met de hondjes even naar het bos geweest, gelukkig net tussen de buien door! Net even wat gewerkt en nu ga ik even mn kledingkast omwisselen van zomer naar winter, moet nu echt gebeuren hihi
ik had vandaag vanaf 1 uur mijn pleegzusje op bezoek ben samen met mijn vriend en haar naar een resterand hier in de buurt geweest waar een heel groot klim en speel gebeuren bij binnen dus wij zaten gezellig wat te drinken en bitterballen te eten en zij is nu helemaal uitgeput want zij rende door dat speelpaleis heel gezellig
Ik heb lekker geluierd met het vriendje, beetje voetbal gekeken, ik vooral zitten ds'en... En het vriendje getroost, z'n cluppie met 10-0 verloren haha... Vanavond ook niet veel uitvoeren, ja wachten dat die rode duivels eens komen..
@ catharina1985, leuk met de hondjes naar het bos gelukkig heeft het niet geregent. Haha dat moet ik ook nog doen nog geen zin in gehad hihi. @ karinikke87, Gezellig zon speelpaleis en dan zelf lekker aan tafel gaan zitten kijken hoe veel plezier je pleegzusje heeft fijn toch. @ mendy, ook al zon heerlijk luier dagje. Hoop dat die rode duivels wegblijven en je snel een positest in je handen hebt.! beter dan die rode duivels hihi.