t is waarschijnlijk niet goed verloskundige is bang dat het vanavond en vannacht doorzet er is nog wel een kans dat t wel goed zit
Dani, meis wat erg!! Heel veel sterkte... En toch blijf ik voor je hopen dat het beebje mag blijven plakken... Dikke knuffel!!
dank je wel lieverd we hebben zelf niet het gevoel dat het klaar is hoor maar het blijft afwachten natuurlijk
Ben er helemaal stil van... Heb je eindelijk die positieve test in handen word je zo weer keihard met je beide benen op de grond neergegooid.. Ik denk aan jullie...
ja je wordt inderdaad behoorlijk terug op aarde neergezet ja ik heb alleen niet echt buikpijn of zo heel vreemd bloedverlies is de ene keer meer dan de andere dus blijft afwachten
Wat zegt de verloskundige hier over dan? Want mijn buurvrouw heeft ook vooral de eerste 10 weken gevloeid, maar heeft wel een kerngezonde meid op de wereld gezet...
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar Dani wat erg ik duim voor jullie. Hoop dat het blijft plakken heel veel sterkte.!
ja dat er nog wel een kans is dat het toch goed zit en dat ik heel duidelijk in de gaten moet houden hoeveel ik vloei en of ik meer buikpijn krijg
@Mandy: Spannend hoor, hopelijk worden die kwaaltjes door een positief iets veroorzaakt @Dani: GVD zeg, hopelijk heeft het niks te betekenen en zal het blijven plakken, sterkte iig *knuf* @Catharina: Balen van je ongi, hopelijk is dit voorlopig de laatste @Karin: Balen van je nega test, hopelijk heb je donderdag wel 2 mooie strepen of een zwanger @LoveKees: jij ook al een nega test, geen bloed geeft nog steeds moed (hoe afgezaagd ook) en ik hoop dat je dan ook snel 2 strepen zal plassen
ben de hele week al moe heb het idee dat me buik strakker is dan anders na eten er wat last van beetje misselijk begin van de week last onder in de buik beetje zeurderig niet echt ongi klachten teminsten dan anders
Ik hoop voor je dat het tekenen zijn en dat je te vroeg getest hebt. Op welke CD zit je nu? Kan het niet goed zien in je ticker