Dat zijn toch een hoop symptomen lovekees, hoop dat je positief test... Hier nog niets nada noppa, iedere keer denk ik jaaaaaaaaaa daar is het, en dan is er op de wc niets te bekennen...
Ik heb nog niet getest, ga morgen een digitale kopen en die ga ik als ik dinsdag nog niet ongi ben maar eens gebruiken...
Ik ga er vandoor gezien de rust hier @Dani: Ik ga een kaarsje "branden" voor en goede afloop voor jou
Ik had gister een verjaardag waar 2 zwangere dames waren en een kindje van ruim 1 jaar oud....dan begint t wel weer te kriebelen... :-S Ik hoop dat met Dani alles goed gaat....
ikke wat lief dank je wel inge ik heb je een pb en een mailtje gestuurd ik ben zo blij dat ik jullie heb en hier ff mijn verhaal kwijt kan hier nog steeds bloed de ene keer meer als de andere keer niet echt buikpijn wel zo nu en dan steekjes in mijn zij aan beide kanten mijn moeder is vanavond geweest en heb er met haar ook even over gepraat opzich ben ik er vrij rustig onder we wachten nog steeds af liefs dani
hoi allemaal, dat is lang geleden. ik ben 2 en halfe week naar aruba geweest. vandaar. hoe is het hier nog dingen gebeurd? of nog nieuwe zwangere. liefs gwenda
Goedemorgen dames, @Gwenda: lekker hoor 2,5 week aruba.. @ Dani: Hier denk ik aan je! Doe rustig aan, en sterkte! @ Inge: Ook jij heel veel sterkte tijdens je echo... Hier nog steeds niets te bekennen... Ga nu lekker werken, tot vanmiddag!
Goeiemorgen Dames. @ Gwendatjuh, Heb je een fijne vakantie gehad.? Ik zal me eigen ff voorstellen want ik ken jou nog niet. Ik ben 23 en mijn vriend is 27 we hebben 6 jaar verkering en wonen er daarvan 5 samen niet getrouwd wel heel gelukkig samen. We hebben een super leuk lief hondje het is een shelty en heet Elvis. We willen graag voor onze eerste wondertje gaan. Ben nu in Ronde 3. @ Dani, Hoe gaat het met jou nu.? Is het al gestopt.? Sterkte.! Ga nu werken moet om 7 uur beginnen Pff niet zoveel zin en moet nog tot 5 hihi.
@ dani, hoe gaat het nu met je? Hoop dat je onder de omstandigheden een redelijke nacht hebt gehad. Is het bloeden inmiddels gestopt? @Inge hoe gaat het nu met jou? sterkte met de echo @gwendatjuh, lekkere vakantie gehad?
Dani, was erg van die bloedingen, ik hoop maar dat het niets is en dat je snel van die onzekerheid af bent. Inge, hoe gaat het met jou? Mendy en Karinikke en Lovekees ik hoop voor jullie op het positieve test deze week! Jammer trouwens dat monique weg is, maar is wel begrijpelijk
goede morgen dames wat is het al druk zo 's ochtends vroeg gezellig hoor. Gwende ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Dani hoe is het nu is het bloeden gestopt?? ik duim echt voor je dat alles helemaal goed is en dat je over 8 maanden gewoon een prachtig gezond kindje vast kunt houden lovkees en mendy ik hoop dat jullie als nog positief testen ik ben ook nog steeds niet ongi heb vandaag een druk dagje ik heb 5 kindjes dus is weer een gezellige drukte maar ik probeer af en toe even te komen kletsen
en inge hoe is het nu met jou na omstandigheden snap dat het lastig is als je op een verjaardag komt met kinderen en zwangere vrouwen zijn jullie vanplan om weer verder te gaan of houden jullie eerst even een pauze??
Hallo allemaal, Ik weet het niet wat we gaan doen...Ik wil niet meer aan de pil en een spiraaltje nu vind ik ook niets... Condooms in een beetje onhandig, want ik ben allergisch voor latex... Ik denk dat we het gewoon wel zien wat er gebeurd. Aan de ene kant wil ik m`n temp weer gaan bijhouden, omdat ik geen idee heb van wat m`n cyclus doet na een MK. Aan de andere kant wil ik het gewoon laten rusten. Met mij gaat het op zich redelijk. Ik merk wel dat ik erg boos ben, om de meest rare dingen. Voorop gesteld, ik gun NIEMAND wat wij afgelopen wek hebben meegemaakt. Maar ik baal wel, dat mijn schoonzussen (32 en 35 ten tijde van hun zwangerschap) en snel zwanger waren en dat het goed ging...en dat hun een op zich rustig jaar hebben gehad zoner te veel gezeik en ze dan een geweldige zwangerschap hebben. En dat wij zo'n pokke jaar achter de rug hebben en dan dit ook nog eens voor onze kiezen krijgen. Ik ben boos omdat m`n verlof in de zomer niet door gaat, boos omdat we een kindje zouden krijgen in een tijd waar niet heel veel andere familieleden jarig zijn (wij hebben 21-7, 6-8, 22-9, 18-10, 27-10, 29-10, 3-10, 13-11, 17-12, 23-12 familieleden die jarig zijn 9-11 wordt ons nichtje verwacht...en de verjaardagen van onze vrienden vallen ook bijna allemaal in deze periode)... Zo stom, dat je om dat soort dingen nu kwaad kan zijn...
nou inge ik snap het wel hoor het is gewoon allemaal heel oneerlijk. En ook al gun je het niemand je gunt het jezelf al helemaal niet en voor een ander vind je het vervelend maar voor jezelf is het altijd nog veel erger.
Inge het is idd heel begrijpelijk,ook al gun je het een ander niet jezelf al helemaal niet. Hoop dat je het snel een plek kan geven en als je ff van je af wil schrijven mag dat altijd hoor heel veel sterkte
Thnx voor jullie lieve reacties...ik hoop maar dat het bij Dani goed afloopt...niet 2 van zulke verhalen zo snel achter elkaar Straks naar de gyn...ik 'hoop' maar dat alles weg is...
ik ben deze maand met temperaturen begonnen deed het alleen niet netjes iedere dag en in mijn vakantie week helemaal niet maar na mijn vakantie was mijn temperatuur zoveel verhoogt dat ik bijna zeker weet dat ik tijdens mijn vakantie mijn eisprong heb gehad en nu had ik vanmorgen dat mijn temperatuur gezakt was dus ik dacht dan zou mijn ongi er wel aan komen maar nu lees ik ook dat dit een inestelingsdip zou kunnen zijn hoop het zo maar weer afwachten vind ik erg lastig dat wahten