Hey Karin, een innestelingsdip heb je meestal op dag 8 - 10 na je eisprong...het hele leven bestaat helaas uit wachten hè
nou inge leuk dat je dat zegt want als ik de eisprong heb gehad op de dag die ik denk zit ik op dag 7 of 8 en anders zou ik op dag 10 zitten dus ik hoop het
ik had gister ook al getest omdat ik niet precies weet wannneer mijn nod is omdat ik zo onregelmatig ben maar die was negatief
Oh sorry ja dat had je gezegt sorry ff vergeten. Nou afwachten dan. Maar met zo'n lange cyclus als vorige keer is het ook moeilijk te bepalen he. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
geeft niet hoor je kunt niet alles onthouden er word ook zoveel vertet door verschillende mensen als je de belangrijkste dingen maar onthoud. maar ik hoop ook echt niet dat ik weer zo'n lange cyclus heb want dan word ik echt gek maar ik zit nu pas op dag 37 dus valt nog mee en met het idee dat ik mijn eisprong heb geahd dus het zal vast niet lang meer duren voordat ik of zwanger of ongi ben
Dat is ook idd zo. Als je idd je ei hebt gehad zou je snel duidelijkheid moeten hebben ben heel benieuwd en hoop voor je dat je zwanger bent
hoop het ook we hebben in ieder geval rond de eisprong heel goed geklust dus daar za lhet niet aan liggen en dan maar hopen dat alle andere vrouwen snel volgen
lisa, als ik het me goed herinner was er ook een vriendin van jou op dit forum. heb haar al een tijd niet meer voorbij zien komen gaat alles goed met haar? (hoop niet dat ik nu mensen door elkaar aan het halen ben)
Heey meiden! Pff ik heb een druk weekend achter de rug, dus ik had een hoop terug te lezen! Wat erg Dani!!! Ik duim voor je dat het "niks" is! Ik heb sinds gister erg hoofdpijn en misselijk, hmm de laatste week van de 3 maanden dat ik me beroerd voel haha! Verder gaat mijn buik nu dikker worden, mijn broeken pas ik niet meer
Gelukkig dat het goed gaat met haar, jullie liepen toch bijna gelijk? Maar met jou gaat het ook al weer snel zeg. Hoop idd dat dit je laatste week is dat jij je beroerd voelt
Dat klopt, eingelijk was zij een week later uitgeteld, maar doordat ik bij de echo een week ben teruggezet zijn we allebei 15 mei uitgerekend..Heel bizar haha!
@inge, dat snap ik heel goed, ik zou ook geen pil of spiraal gaan gebruiken, dat is meer een beetje lange termijn werk. Ik las toevallig wel ergens dat je na een mk extra vruchtbaar bent... Veel succes met de echo! @karinikke: spannend hoor, ik hoop dat je zwanger bent natuurlijk!
ik wil nog ff zeggen dat ik echt heel erg blij ben met dit forum en alle meiden hier anders had ik me echt helemaal zitten opvreten nu en nu kan ik teminste met iemand er over praten heel erg bedankt allemaal
ik ben ook heel blij met jullie allemaal, toch heel lekker om met mensen te praten die in dezelfde fase zijn. Vooral omdat niemand van onze plannen weet om een kindje te krijgen.