nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    wij wouden het ook geheim houden maar mijn schoonvader had een zwangerschapstest in de container zien liggen toen hij iets weg gooide dus die waren er achter gekomen dus toen hebben we het mijn ouders ook maar vertelt want ze wonen bij elkaar in de buurt en ik zou het heel vervelend vinden als mijn moeder het van mijn schoonmoeder zou horen tijdens het boodschappen doen ofzo

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat snap ik wel.

Mijn zusje maakt ons huisje schoon als bijbaantje, dus ik ben de hele tijd alles aan het verstoppen. Foliumzuur, testjes enzovoort. Nu zat ze laatst op mn laptop toen ik thuiskwam, dus ik hoop dat ze geen websites met de letter Z bezocht heeft, want dan komt zwangerschapspagina nauurlijk in beeld haha.

Ik vraag me af of ze ondertussen niet iets ontdekt heeft....

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hallo meiden

even niet hier geweest ziek...en ben nog steeds ziek thuis
    heb vandaag gewoon de hele dag lopen slapen
    ik snap er niks van!
    maar goed
    veel gelezen hier,ook wat mindere dingen...
    dani en inge sterkte!
    ben erg benieuwd inge hoe je afspraak is verlopen en hoop op het beste
    ook voor jou dani
    wat vreselijk maar blijven maar posi!!!!
    ik nog n paar daagjes afwachten maar ga er eigenlijk gewoon vanuit dat het niet raak is al hoop ik natuurlijk van wel!

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh haha dus jullie moeten steeds verstoppeltje spelen!!

Ik ben benieuwd hoe het met Inge en Dani is. Hopelijk is voor Inge alles weer schoon, en is het bloeden bij Dani gestopt..!

5. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja mijn schoonmoeder maakt hier ook schoon dus daar had ik ook alles voor verstopt en legde ik iedere keer de pil nog neer en dat ging steeds goed dus beetje jammer dat ze er toch zo achter zijn gekomen

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Bij ons weet ook niemand het, ik ben ook heel blij met jullie! Zo kan je ertoch lekker over praten :)

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Bij ons weten alleen 2 hele goede vriendinnen het(en hun mannen) maar verder helemaal niemand dus ben ook heel blij met jullie, lekker ongestoord kletsen erover.
    Vind het ook zo fijn dat iedereen hier ook echt meeleeft met iedereen

8. wonderful

wonderful Niet meer actief

Hoi Dames.

Wat druk hier vandaag gezellig.
    Ben blij dat ik weer afgewerkt ben mijn mannetje kookt nu lekker voor ons.

@ Inge, Dat snap ik meid dat je nu niet aan de pil of spiraaltje wilt condoom is best lastig als je er allergisch voor bent. Als je het gewoon zo laat heb je ook gewoon nog kans om zwanger te worden ookal ben je er ff niet mee bezig dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn het is je iig heel er gegund meid.

Haha dat ik verstoppertje spelen. ik heb het wel verteld aan me ouders schoonouders zusjes nichtje en aan 2 vriendinnen haha vond het zo leuk kon het gewoon niet voor me houden dat word nog wat als ik zwanger ben hihi.

Ik hoop op een paar positesten deze week.!

9. wonderful

Ik ben ook erg blij met jullie ookal weten het er wel een paar maar daar praat ik niet echt met hun over want dat zeggen ze allemaal dat ik er teveel mee bezig ben en dat vind ik helemaal niet leuk want ik wil er juist mee bezig zijn fijn dat dat met jullie wel kan.

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Karin: Heb je de link van je kaartje?

@Inge: hopelijk is alles schoon en mag je gelijk verder

@Dani: Hoe is het met je?

Hier ook een ronde door het huis als we bezoek krijgen, testen verstoppen, vitamines zitten in een potje zonder etiket en op de computer dus ik ff de internet bestanden verwijderen zodat ze geen geschiedenis kunnen zien.
    Ik heb nog steeds geen ei gevonden dus baal wel een beetje maar we wachten maar weer. Ook ik ben trouwens blij met het forum. 3 vriendinnen weten het wel omdat ik gewoon niks voor hun achter wil houden maar hier praat je er veel vrijer over.

11. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

Hoe gaat het hier?
    Ik heb echt een super drukke dag op werk gehad er zijn echt veel collega's ziek dus het is crisis, daarna boodschapjes gedaan en een digitale zwangerschapstest gehaald...
    Hier nog geen ongi te bekennen, weet nog niet of ik morgen al ga testen, zit nu geloof ik op dag 31 en dan zou morgen cd 32 zijn, dat is dan ook gelijk mijn langste cyclusdag, dus denk dat ik dan woensdag ga testen..
    Heb vandaag wel de hele dag een rare buik gehad, een soort spierpijn en af en toe een steek.. Niet iets op wat ongesteldheidspijn lijkt..
    En ik heb last van heel veel afscheiding, kleurloos en geurloos...
    Lekker smakelijk verhaaltje... :D

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi allemaal!

Ik ben al een tijdje op het forum maar had dit onderwerp totaal gemist. Ik val een beetje binnen van ruim 300 pagina's is wel erg veel om door te lezen. Zal dus vanaf nu het gaan volgen ;).

Mijn vriend en ik hebben ook besloten om voor een kindje te gaan. Op 1 januari stop ik met de pil, spannend hoor! Maar vooral erg leuk.

Ik ben 23 en mijn vriend bijna 25. Ik vind het leuk om met jullie mee te lezen, zie verder toch al veel "ervaren"meiden!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Zo dames...ik heb vandaag m`n echo gehad. Kom ik daar binnen, zegt ze "het gaat nog niet helemaal zo als het moet hè?" Dus ik zeg dat het helemaal niet gaat zoals het moet. Had ze als info dat ik was bevallen en maar bleef bloeden! Lekkere binnenkomer als je net een MK hebt gehad. Daarna vroeg ze of m`n blaas leeg was, ik zei nee, want ik moest met volle blaas komen. O nee, ik doe de echo inwendig en dan moet de blaas leeg zijn....*@%(*#^@$& Ik was er alweer helemaal klaar mee.

Maar goed. De echo was goed, alles is 'schoon' en er zijn geen afwijkingen gevonden. Dus de MK berust wrs op een chromosomenfout bij het vruchtje. Medisch is er geen reden om een nieuwe zwangerschap uit te stellen.

Ik heb nu veel last van m`n buik. Die echo was erg vervelend (rotgevoel van binnen). En nu doet m`n hele onderbuik zeer. Vond het ook erg vervelend dat ze niet even een handdoekje over me heen legde tijdens de echo...misschien zeur ik een beetje, maar het voelde erg onprettig.

Iemand nog iets van Dani gehoord?

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    O ja: Ik ben ook SUPER blij met dit forum en jullie! :) Allemaal een dikke knuffel van mij

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    jeetje Inge lekkere binnenkomer zeg wat een muts...

Hoop dat het vervelende gevoel snel weggaat.

16. wonderful

@ mendy, Nog langer wachten met je test pff dat je dat kunt zeg echt knap. Hoop dat je zwanger bent.

@ Inge, Nou idd een lekkere binnenkomer erg vervelend. Wel fijn dat alles nu schoon is en je gewoon weer verder kunt. En een handoekje was wel fijn geweest ja. Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.

@ Sallie, Welkom en succes en plezier met zwanger worden.!

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Wat is er gebeurd met een goede voorbereiding voor een behandeling, wat een sufkut zeg. Wel beter dat het helemaal schoon is en jullie verder mogen. Balen van de buikpijn, hopelijk is het snel over.

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik weet niet zo goed of we meteen verder willen. M;n vriend op zich wel. Maar ik weet niet of ik daar al klaar voor ben...

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik moet zo naar een vergadering waar ik totaal geen zin in heb. Heb nog steeds last van m`n buik door die echo...:(

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi! ik kom even buurten om te zien hoe t met inge en dani gaat, en de rest natuurlijk, maar was even benieuwd hoe t is. Inge, hoop dat je t een plekje kan geven en achter je kan laten en dat je snel weer zwanger bent. Geen woord van dani he? xxx

Deel Deze Pagina