ja, daar zijn we nog niet helemaal uit... Maar ik ben nu aan t grondverven. De meubeltjes worden wit die we gaan kopen en op de vloer ligt eiken laminaat. Mn man vindt blauw heel leuk, k ook wel maar als t een meisje wordt... Ik vind groen leuk, alleen dat hebben we beneden al! Wat ga jij vandaag doen dani? Of ben je ook aan t werk?
mentos bij ons begint het echt op te schieten inderdaad maar ik wacht echt tot woensdag avond omdat ik zelf uit ga van 28d dan ben ik net terug van vakantie dus spannend jij zondag al testen spannend kan ik dat nog mooi meemaken hihi
oh das echt gaaf witte meubeltjes kun je groen en blauw niet combineren oh ik ga vandaag nog ff wat poetsen en nog ff wassen vanavond visite heb gister avond mijn strijk zo goed als weggewerkt
hihi echte huisvrouwen hier als ik t zo lees haha. Geweldig. Ga je zondagochtend testen? Ben echt benieuwd! En dan jij woensdagavond? Gelijk vertellen aan ons he! Groen en blauw combi vind mn man niet zo mooi.
haha echt huisvrouwen ja wie weet kunnen we nog wat van elkaar leren das jammer dat je man die combi niet leuk vind lijkt mij wel gaaf tja als er woensdag geen ongi is kan ik donderdag wat mij betreft testen haha maar volgens mijn menstruatie kalender kan ik maandag al testen maar da gaat niet want dan ben ik op vakantie, maar ik wil zelf gewoon uitgaan van 28 d dus dan kan ik donderdag testen en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte haha wel lief dat je zo meeleeft
ja, ik zou echt niet te vroeg testen als ik jou was. Lekker na je vakantie doen s avonds. Waar ga je eigenlijk heen? en met wie allemaal?
ik ga samen met mijn vriend naar valkenburg, naar een kasteelhotel beetje luxe maar ja we zijn nog nooit samen op vakantie geweest omdat we daar niet zon behoefte aan hadden maar de prioriteit hadden we ergens anders liggen haha dus nu toch maar samen een paar dagen weg toch wel lekker onze beestje gaan logeren bij mijn moeder tja ik wil ze niet naar een pension doen dat vind ik zielig vandaar ook dat we eigenlijk nooit weggaan
haha, okay naja lekker toch eventjes weg! En je hebt een goeie oppas voor je beessie Geniet er iig van! Maar dat zal wel lukken denk ik!
oh dat komt zeker goed, heb er zon zin in haha alleen je wilt zo veel doen voor je gaat want wil niet terug komen en dan meteen weer aan de slag moeten en jij wil het lukken met t kamertje
ja, dat snap ik, dan kom je in de rommel terug en dat wil je niet! want je hebt alweer was enzo... Dan blijf je bezig! Meer kan ik neit doen vandaag. Heb geschilderd verschillende dingen. En wil ook niet de hele dag in de verflucht blijven.
nee dat snap ik, ik vind die lucht altijd zo stinken haha en wat zijn de verdere plannen voor vandaag?
uhm, vnvnd hebben we een avondje weg met mn ouders... pfff zie t niet zitten ben bang dat ze wat aan me zien ofzo haha. Verder echt niets, ben nu bezig met een beetje opruimen enzo, heb net een halve meloen gegeten en ga zo een glas sinaasappels persen. opeens heel bewust van wat ik eet en ga eten en of dat mag haha Wat zijn jouw plannen nog?
dat is wel goed dat je daar bewust mee bezig bent oeh ja dat wordt een moeilijke avond inderdaad zolang je je er niet op focust zal het wel goed gaan denk ik ik ga dadalijk denk ik lekker ff lezen ondertussen en strax nog even boodschappen doen even wat lekkers halen voor vanavond waar ga je eigenlijk naar toe met je ouders?
we gaan bij familie spelletjes doen, van die ouderwetse gezelschapsspelletjes, dat hebben we 1 keer in de zoveel tijd, en dat is altijd heel gezellig, met veel familie, k ben echt ene familiemens! Houd je erg van lezen? ik wel echt heerlijk!Wat lees je vooral? Wat ga je halen voor vnvnd voor lekkers?
oh dat is super leuk zon spelltjesavond ik hou echt van lezen alleen gun ik me er niet echt tijd voor moet ik eerlijk zeggen ik lees echt vanalles boeken met een waargebeurd verhaal vind ik echt super maar ik lees eigenlijk vanalles ik ben nu boeken van suzanne vermeer aan het lezen zijn echt heel goed heb daarvan nu het boek all-inclusive gelezen en ben nu bezig met de cruise echte aanraders en jij wat lees jij zoal denk dat ik voor vanavond iets van toastjes haal of iets met chips en nootjes en zo
ja logisch, je moet er ook rust voor vinden hoor! Als je aan t werk bent enzo heb je t al druk genoeg. Ik ben nu ook erg op de waargeberude verhalen en de litherare trillers (hoe je t ook schrijft) Heb echt een mooi boek gelezen, die heet: Trigger! Zo geweldig! lekker toastjes... nu mag je nog rauwe kaas... of doe je t toch niet? Gister kwam mn ventje uit zn werk had ie kinderchampagne gekocht om t te vieren hihi
haha ja denk dat ik er wel wat van die kaas bij doen maar die vriendin mag dat niet hebben is net zwanger oh wat lief van je man echt een goed idee die kinderchampagne ik zal de titel eens onthouden voor als ik dadelijk deze boeken uit heb
Ik ga nu ook even buiten lekker lezen... Maar onder de parasol heb gelezen dat je niet in de zon moet teveel. Lekker! lust ook wel een toastje hihi. veel leesplezier!