nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    zo er is gisteravond weer veel gekletst gezellig hoor heb net alles even bijgelezen

voor alle nieuwe dames welkom

Voor gwenda GEFELICITEERD!!!!!

Voor dani fijn dat je je zo rustig voelt dat kan volgens mij alleen een goed voorteken zijn ik duim voor je dat het idd klopt

Mendy echt balen ik had het echt zo voor je gehoopt ik snap dt je vreslijk baalt maar vol goede moet naar de nieuwe ronde en hopen dat de rode duivels snel komen

Ik zag dat mijn temperatuur vanmorgen weer omhoog is gegaan dus gister was echt even een dipje kan bijna niet meer wachten met testen maar weet gewoon dat het nog geen zin heef om het nu te doen maar oh wat ben ik zenuwachtig zit er over te denken om zo'n vorege test te kopen in de stad en die te doen

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dankje muis, succes met wachten! Leul zo'n lijstje, pas er alleen nog niet echt op ;).

Dankje wonderful en ook welkom buddha, gefeliciteerd met je trouwen!

Wat balen Mendy, al kan je misschien de hoop nog niet opgeven, kan je ei niet later zijn geweest??

@ Karinikke, klopt je banner? Dan kan je toch testen of wil je dat nog niet?

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lieve dames

buddah welkom meis spannend een huwelijk zijn jullie al bezig met voorbereidingen?

mendy wat verschrikkelijk balen meis hopelijk mag je volgende maand een dikke posi test hebben ik gun het je zo

hier is het bloed nog steeds een stuk minder alleen nog een veeg hopelijk blijft het zo en stopt het gewoon

liefs dani

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh dani fijn dat het beter lijkt te gaan voel je je ook beter??? en nog streeds zo rustig

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey dames!!!

Welkom voor de nieuwe meiden!!

En Gwenda GEFELICITEERD :D:D:D:D

Gelukkig dat het bloeden nu minder is dani!!

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja voel me echt goed ben nog steeds zo rustig echt een uitzondering voor mij haha

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh gelukkig dani!!! Die kleine heeft je denk ik voor de gek gehouden, en zit nu nog lekker warm in je buikje;)

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    lisa ik hoop het ook echt nu nog wachten tot 11 nov en dan weten we ook echt of het zo is al zegt mijn gevoel al dat het wel zo is hoor

hoe is het met jou en alle andere dames hier

9. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ook voor je meis!! Al heb ik ook wel een goed gevoel nog bij jou! Ik duim voor je..

Met mij gaat het goed, de laatste week en dan ben ik de 3 maanden alweer voorbij. Ik denk dat het dan echt snel gaat!

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh fijn dani ik hoop dat het kindje lekker verder groeit in je buikje

lisa gaat zeker snel dan ben je al weer in de 2e periode maar zou het wel gezellig vinden als je gewoon bij ons blijft al snap ik als je net als monique ook weg gaat

ik voel me heel raar vandaag beetje duizelig en moe maar ook wel wat buikpijn dus denk dat ik toch ongi ga worden ik wou dat je niet iedere keer zo lang hoefde te wachten en gewoon meteen weet ja je bent zwanger op de dag dat het eitje is gesprongen

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja dat is vervelend he, dat je steeds zo lang moet wachten. Je moest eigenlijk zo naar binnen kunnen kijken ;) Wanneer mag jij testen karin?

Nee ik blijf gewoon lekker hier hoor..Praat verder ook nergens anders. Ik kijk af en toe mee bij Mei mama's 2011 maar daar kan ik niet zo lekker meepraten als hier!

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik weet niet precies wanneer ik mag testen ik heb zondag getest die was negatief en donderdag ben ik weer vrij dus denk dat ik dan nog eens test ik weet dat ik mijn eisprong heb gehad tussen 10 en 17 Oktober maar niet precies wanneer. dit denk ik door dat ik tempratuur en die week was ik op vankantie en heb ik niet getemperatuurt maar toen ik terug kwam was mijn temperatuur ineens veel hoger en ik heb gister een temperatuurdipje gehad wat op een innesteling zou kunnen wijzen maar dat is weer niet zeker lekker vaag dus allemaal

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oke, spannend hoor!! :D Ik ben benieuwd, voel jij je ook anders? of heb ik daar overheen gelezen?

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Jeetje wat is er een hoop gekletst(gezellig hoor)

Gwendatjuh gefeliciteerd, denk dat ik ook maar een vakantie ga boeken;)

Welkom aan alle nieuwe meiden

Dani wat fijn dat het bloeden een heel stuk minder is, hoop echt dat de beeb is blijven plakken, vaak kun je wel van je eigen gevoel uitgaan.

verder weet ik niet alles meer wat er gekletst is sorry

15. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Zo hier zijn de rode duivels eindelijk...
    Had ik nou maar geen test gedaan en gewoon vertrouwd op mijn gevoel maar ja, je gaat toch twijvelen he, en dat stomme lichaam dat me voor de gek houd!!!!!! :x:x:x Haha een deprimerend dagje voor mij, ga op zoek naar positieve vibes...

Dani wat fijn dat het vloeien minder geworden is, hier verwacht ik ook wel een goede afloop voor je...

16. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...

Zwanger:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011

dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011

NOD:
    Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar
    Catharina-NOD 24 oktober-3e ronde-25 jaar
    Noamy- NOD 30 oktober-2e ronde -30 jaar
    Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar
    Ikke81 - NOD 7 november - 6e ronde - 28 jaar
    Tweety25 - NOD 16 november -3e ronde- 25 jaar
    Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar
    Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar
    Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar
    Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar
    Karinikke87 - Nod ? - 2e ronde - 23 jaar
    IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar Sandratje- NOD? - 3e ronde - 28 jaar

17. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Zo het lijstje ook weer aangepast, word al depressief als ik naar 27 november kijk.. :( Even een dipdag...

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik voel me inderdaad wel "anders" maar kan niet precies zeggen wat er anders is. beetje duizelig maar dat ben ik wel vaker en heb een raar gevoel in mijn buik maar dat kan ook zijn omdat ik ongi moet worden

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh mendy balen joh schrijf alles maar gewoon van je af en op na de volgende ronden nu heb je in iedergeval geen onzekerheid meer en wie weet is het komende maand raak

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh balen mendy,idd schrijf het maar lekker van je af daar zijn we voor.

Hoop dat het volgende ronde raak is

Deel Deze Pagina