ik voel me goed bloed is bijna voorbij soms niks en soms een veegje nu wachten tot 11 nov en hoe is het met jou/jullie
Oke fijn dat je je goed voelt, gelukkig is het bloeden zo goed als gestopt! Met mij gaat het ook goed
ik hoop het, haha! Mijn buik in iedergeval wel 11 Nov. moeten we weer voor controle, dus ik ben benieuwd!
Dani fijn dat het bloeden gestopt is denk wel dat het goed zit bij je hoop het iig heel erg voor jullie.!
Hallo dames, @ Wonderful, mijn bloeddruk is altijd laag, het enige waar ik last van heb is dat ik niet te snel op moet staan, want dan val ik met dezelfde vaart weer terug.. en ik ben sneller duizelig, zie sterretjes.. Maar daar ondervind ik geen hinder in.. Er is ook niet veel aan te doen, en het is niet gevaarlijk, hoge bloeddruk daarin tegen wel... Hier nog een paardenliefhebster, rij af en toe nog wel eens op een paard van m'n vriendin maar ben niet meer fanatiek, omdat mijn lieve paardje van der pensioen aan het genieten is, ze is dus full time grasmaaier, en dat bevalt der prima.... Dani: super dat je je goed voelt! Hier loop ik letterlijk leeg, nou ja nog 2 dagen dan ben ik er weer vanaf, en gaan we weer aan de klus....
dani wat fijn dat het bloeden zo goed als gestopt is, hoop echt dat alles goed is Wat een triest weer vandaag zeg was blij dat ik binnen was vandaag
Nou zeker een triest weer, ik was vandaag vrij en had nergens zin in, dus op de dingen die ik moest doen heb ik verder lekker geluierd, en me chocolade voorraad op gegeten.. Morgen heb ik de hele dag cursus van half 9 tot half 5
Ik ga nog een poging wagen of ik alweer kan plaatsen op dit forum aangezien het steeds mislukt :x Ik kwam laatst binnenvallen hier en had toen al het idee zwanger te zijn ookal zat ik nog 8 dagen voor mijn nod. Maar inmiddels heb ik een zeer duidelijke positieve test gedaan vandaag en ik ben dus in blijde verwachting! Ik lees dat er veel paardenliefhebbers zitten hier, wanneer denken jullie dat je met rijden moet stoppen? Het is natuurlijk m'n beroep en er moet toch geld verdient worden voor dat wondertje dat op komst is
Gefeliciteerd desini! Super hoor! Je kan volgens mij gewoon door blijven rijden zolang je je er goed bij voelt!
Hey dames... Zag wat voorbij komen over hoge en lage bloeddruk. Als je een lage bloeddruk hebt kan je proberen om zoethout te eten of zoethout thee te drinken (of thee waar dat in zit zoals sterrenmix). Dat is nl bloeddrukverhogend