nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja met zouthout moet je oppassen!! Je kan denk ik gewoon doorrijden zolang het goed voelt. Ik doe het niet meer zoveel nu omdat mijn paardje nogal onvoorspelbaar is en ik geen risico wil nemen. En het doet ook zeer aan mijn lieze..Moet je persoonlijk even aankijken denk ik ;)

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook nog iemand met een hele lage bloeddruk, die van mij is
    85/65, vrij laag dus. Ik heb er af en toe last van, heel snel duizelig en snel last van warmte etc.

Maar ik vind jouw klachten wel vrij ernsitg klinken hoor wonderful, misschien heb je wel pfeiffer ofzo? IN ieder geval goed dat de huisarts er even naar gaat kijken.

dani, fijn dat het bloeden minder is!

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Trouwens desini GEFELICITEERD!!!!!!

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    denise gefeliciteerd
    wonderful het is inderdaad handig dat de dokter er ff naar kijkt een lage bloeddruk hoeft niet echt een probleem te zijn

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Desini gefeliciteerd meid, je gevoel was dus goed
    geniet ervan

6. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Dankje!!!

Ik heb normaal ook een lage bloeddruk en ken het gevoel van snel duizelig zijn en opvliegers en dergelijk, maar ik zou er inderdaad mee oppassen. Ik zit vandaag op 135/57, onderdruk is altijd zo laag, maar mijn bovendruk is normaal veel lager, hartslag is 70 terwijl ik net uit een ontspannen bad kwam. Ik denk toch dat dat de uitwerking is van de spanning van de positieve test vanmiddag.

7. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Gefeliciteerd Desini...
    Wat betreft het doorrijden met je zwangerschap vind ik het lastig..
    Kijk op die van mij had ik doorgereden zo lang het kon, die is bomproof en vertrouw ik voor de volle 100%.

Ik heb het maar al de hele dag koud, dus ga zo lekker heel lang onder de douche staan en lekker naar bed..

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hoihoi,

je mag wel zoethout als je zwanger bent hoor...tenzij je een hoge bloeddruk hebt door de zwangerschap. Heb dat nagevraagd toen ik nog zwanger was bij zonnatura en een kruidenshop in Beverwijk...

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    M`n opa is net weer opgenomen in het zkh...denk dat het echt aan het aflopen is nu met `m...

Ik voel me vanavond echt rot...pokke humeur...moe...verdrietig...

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Inge; sterkte met je opa :(.

@ Desini; gefeliciteerd!

@ Dani, wat fijn dat het nu gestopt is, hopen dat het zo blijft!

Ga morgen lekker een paar daagjes weg naar Newcastle, iemand van jullie wel eens geweest en nog tips?

@ Misslissa, zit jij ook op kattenplaza?

Verder kijk ik zo onwijs uit naar 1 januari, zou bijna nu al stoppen met de pil ;). Had van mijn vriend toen hij vorig weekend thuiskwam een knuffetlej en een kinderboekje gehad, als teken van "ik ben er klaar voor"vond het zo lief!

11. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ik heb er eigenlijk niet 1 tussen die bomproof is, de 3jarigen zijn allemaal nog erg groen en fris en de oudere beestjes zijn allemaal vrij heet en kijkerig, normaal gaat dat natuurlijk ook goed maar laatst ben ik bijvoorbeeld met paard en al gevallen omdat hij schrok en in het vluchten over zijn eigen benen viel. Dat soort vallen zijn natuurlijk levensgevaarlijk als je zwanger bent en ik weet niet voordat ik op stap dat dit kan gebeuren natuurlijk. Moeilijk, moeilijk!

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @Inge, sterkte met je opa

Hoe gaat het verder met jou?

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Wonderful: Balen dat je je zo moe en slap voelt, hopelijk kan de HA wat vinden en ben je er snel vanaf.

@Dani: Gelukkig voel je je beter en heb je 11 november een mooie echo in je handen

@Mendy: Wij kunnen elkaar de hand schudden, hier ook een over dosis aan chocolade

@Desini: van harte meis.

@Inge: sterkte met alles!

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ff een ego berichtje: Op CD 22 nog steeds geen ei, het is allemaal heel vaag en ik ben er niet happy mee. Heb vandaag een ontzettende baal dag, bah.

15. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Jeetje, balen zeg dat je je ei nog steeds niet gehad hebt..
    Snap dat je er van baalt...

Ik wilde deze aankomende maand voor ovutestjes gaan, maar van het vriendje mag het niet, omdat ik er volgens hem veelste veel mee bezig ben.... Grr!!! Hij heb makkelijk praten... :x
    Ben lekker zeer opstandig ongi!! En ik hou er van... :D:D:D

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Mag het niet???? Ik neem aan dat hij het heeft afgeraden?
    En lekker de rebel uithangen zeg ik, is ons recht :D:p

17. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    niet mogen is een groot woord, want heb er toch lak aan en zou het toch wel doen 8), maar hij snapt niet waar ik me nu al druk om maak en de natuur gewoon lekker z´n gang moet laten gaan...........
    En ik kan er gewoon niet tegen als ik ergens geen controle over heb, ben een controlfreak...

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Oh oke :D
    Wij kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft, dat maakt het dubbel zo klote dat mijn cyclus zo'n zooitje is nu

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meiden, lekker chocolade eten hoor, het mag nu! :).

@ Wonderful, had nog niet gezegd denk maar hoop voor je dat je je snel weer beter voelt!

Ik ga nu lekker mijn bed in. Weer veel telang gewerkt aan mijn portfolio, maar werk om één of andere rede savonds laat vaak beter. Waarschijnlijk omdat ik dan niet het idee heb met iets nuttigers bezig te kunnen zijn ;)

20. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Dat ken ik, Sallie...
    Op de een of andere manier kun je het gewoon niet uit je hoofd krijgen: lekker druk met iets anders bezig zijn (wat dus meestal werk is blehh) helpt wel! Heel veel plezier in Newcastle!

@Inge: hoe is het nu met je opa?

Deel Deze Pagina