nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dames, wat een rust hier... Iedereen lekker gewerkt of nog aan t werk?

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames even snel een berichtje van mij
    ik heb net even een vroege test gedaan natuurlijk niks op te zien want als ik uit ga van 28 d dan kan het ook helemaal niet haha maar kon het niet laten

xx

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames ik moet nu gaan mijn bezoek is er zo

ben er vanavond pas laat weer en anders morgenvroeg fijne avond xx

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hihi, ik snap t wel hoor! want het is echt zooo verslavend, balen dan he dat er niets op te zien is... Volgende keer op woensdag doen en dan duimen we voor beter!

5. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hoi dames,

mag ik mij hier ook melden.... Wij zijn ook aan het klussen voor ons 1e kindje en er helemaal klaar voor. Ben nu 4 maanden gestopt met de pil de eerste drie maanden hebben we veilig geklust. Toen iedere keer een cyclus van 28 dagen... Nu de eerste klusronde gehad en gaan we op voor ronde 2... Mijn nod is 28 augustus..

6. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Goeienavond dames!

Thuis van 't werk... oef nu weekendje thuis opt gemakje.
    Ooh Dani, vind het schattig daje al es heb getest... is inderdaad te vroeg maja ken dat gevoel hoor, kmoet me ook erg inhouden om nog niet te testen. Nog 2 keer slapen hihi

Monique meid, kmoest lachen als je schreef van die kinderchampagne!!! Is echt leuk zeg!! (tip voor mijn ventje:p)

Ik ga nu lekker warm badje nemen, mij in mijn bedje nestelen, filmpje kijken en zalig wegdromen...
    Voor jullie ook nog een héle fijne avond!!!! Geniet ervan!

7. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo Mendy!!!

Fijn daje je bij ons voegt!!!!
    Net als mij heb je de eerste maanden op 'safe' gespeeld en ga je nu voor je wondertje.
    Hoe oud ben je???

kus xxx

8. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hoi Mentos,

Ik ben 23 jaar, vriendlief is nu 28 en is er eigenlijk al 2 jaar aan toe, ik toen nog niet..
    Ja heb eerst even gekeken of alles nog naar behoren functioneerde, iedere keer een mooie cyclus van 28 dagen... Nu de eerste ronde een cyclus van 31 dagen... :( Denk gewoon omdat ik er nu teveel mee bezig ben, ach we klussen vrolijk verder, helemaal niet erg :D..

9. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ela meid,

Ksnap daj er veel mee bezig bent... da's méér dan normaal hoor, bij mij idem dito hier! Maja, hoe kan je er nu niet mee bezig zijn hé? Het spookt voortdurend door je hoofd... En inderdaad we klussen gewoon gezellig verder hihi:p
    Mijn NOD is dinsdag, maar ga er zondag al een testje tegenaan gooien! Dus lekker spannend... en ja je kent dat hé... je voelt dan ook vanalles, mijn lichaam maakt me werkelijk gek!

Zie daje op een woonboot woont?! Leuk zeg!

10. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Spannend!!! Ik ga voor je duimen draaien..;)
    Ik ken het gevoel, mijn lichaam werd ook helemaal gek, zelfs vriendlief had de kriebels haha.. :D

Ja op een woonboot wonen is echt heel leuk, we gaan hier ook nooit meer weg. Heb een hele grote tuin en een terras op het water dus het kan niet beter... Waar woon jij ergens in België? Ik heb familie in Brussel wonen erg leuke stad..

11. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ik woon bij Gent... drie jaar geleden een huis gekocht. Was bijna volledig gerenoveerd. hebben vorig jaar ons dak vernieuwd. Nu gaan we boven nog laminaat leggen... (voor ons toekomstig kindje is dit wel warmer en gezelliger)
    Leuk daje ons ook op de hoogte zult houden over je volgende weekjes... hopelijk rap zo'n wondertje voor jou!!!

12. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ma kijk Mendy, ga je laten... hopelijk horen we jou morgen terug!
    Nog een héle fijne avond!!!

Dikke kus xxx

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey mendy! Welkom hier, klets gezellig mee en houd ons op de hoogte hoe en wat! Hopelijk gaat het lekker snel voor je!

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey mendy welkom

nou ik ben er weer ff hoe was jullie avond

15. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Goeiemorgen iedereen!

Gisterenavond in een dipje gezeten... reeds een testje gedaan en deze was negatief... ohh help dat waren de 5 spannenste minuten uit mijn leven!!! Maar geen tweede streepje te zien... Mjah wrs ook véél te vroeg getest als mijn NOD maar dinsdag is? Wat denken jullie? Voelde me zo verdietig... pff als dat zo iedere keer zal zijn...:(

Kus xxx

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey meis! Zet m op! je weet waar je t voor doet!En het is helemaal logisch dat je dan ff een dip hebt! Je wilt het zo graag!
    Even dippen tot na je ongesteldheid en er dan weer vol tegenaan! En het is nog vroeg getest... wie weet? En ander volgende maand weer!!

17. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Dankje voor de steun Monique!!! Is echt lief!
    Khoop datk te vroeg heb getest, anders, zoals je zegt, volgende maand mss beter!
    Heb vannacht niet goed geslapen en ben al vroeg opgestaan om de was en de plas te doen...
    Straks ga ik bij de ouders van mijn vriend gaan kuisen. Zij komen morgen thuis van de zee en tis altijd fijn om in een proper huisje thuis te komen... :)
    Wat zijn jouw plannen nog?
    xxx

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Te kuisen? Dat is schoonmaken begrijp ik hieruit ofzo? Moet soms zo lachen om jou berichtjes en hoe je het schrijft!

Ja, en nu weer afwachten he, dat is echt vervelend... Je gaat gewoon over een paar daagjes nog een keer testen, en anders veel klussen weer over 2 weken:D Je moet er maar t beste van maken.

Ik heb ook niet goed geslapen, maar heb sinds gisteren geen druppel neusspray meer genomen! En dat gaat nu voor, voor de kleine. We gaan zo eerst naar familie en daarna willen we naar een winkel met babykamers, we hebben een hele mooie gezien!

Nog even eenvraagje: ik zou met een vriendin naar de efteling gaan deze week. Maarja, nu je weet dat je zwanger bent, ga je niet in al die achtbanen neem ik aan. Maar ik wil t haar nog niet vertellen... Help!?

19. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ja kuisen is schoonmaken... tjah ben van belgië hé, al doe ik mijn best om me beetje aan te passen haha. Mijn vriend zegt me soms al dak jullie woordjes al overneem hehe!

Leuk dagje meis! Kies maar een mooie babykamer! :)

Ja dagje Efteling is beetje lastig nu hé... en kan je niet zeggen aan je vriendin dat je sukkelt met je bloeddruk en dat de arts aanraadt om niet in zulke attracties te gaan? Mjah, is moeilijk meis! Zou het ook niet wete eigenlijk...
    Ze zal zich natuurlijk wel vragen gaan stellen...

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wat voor woordjes neem jij over dan? daar ben ik weer benieuwd naar hahaha.

Ik denk gewoon dat we uitstellen tot oktober en dan kan ik t haar vertellen... dan snapt ze t wel. Hoop dat ik t vanavond kan zeggen zonder me te verspreken!

Dus jij gaat lekker kuisen... hahahha. Hoe is t met je dipje? Al ietsjes beter? Anders ff lekker hard je mp3 opzeten ofzo, dat helpt mij wel altijd...

Deel Deze Pagina