Na je ei gaat altijd je temp omhoog, komt door het hormoon progesteron. Die temp stijging is nodig om een ideale omgeving te creeren voor het in stand houden van je bevruchte ei. Heb je de link van je kaartje? Bij Fertility friend kan je die vinden in het linker menu -> sharing -> hompage setup en dan boven in. Goede morgen trouwens
hallo nieuwe meiden welkom zal mij voorstellen ben 22jaar mijn man 24jaar zijn bezig voor eerste kindje.wacht nog op mijn ongi heb al test gedaan maar was negatief vandaag 7 dagen overtijd dus kom dan maar
dani mooi dat vloeien getopt is hoop voor je dat je een mooie echo krijgt dat alles maar goed mag zijn gister effe bij schoonvader geweest gaat goed met hem gelukkig. hier vandaag lekker rustig dagje zo effe schoonmaken vanmiddag krijgen we logee vanaaf moet een tantezegger afzwemmen morgen naar verjaardag
oh oke, je hoort wel eens dat een LF langer dan 14 dagen duurt. Heb wel eens een verhaal gelezen op het forum van iemand die een LF heeft van 20 dagen en dat was al erg lang dus 21 dagen is helemaal lang. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en dan het liefst in de vorm van 2 strepen
Nou hier een foto van mijn kleine bescheide buikje haha! Voor mij is het trouwens al best heel wat, wat ik ben normaal zo plat als een dubbeltje 11w6d:
Ik heb ook wel een dubbel gevoel om die foto's hier neer te zetten, je vind het leuk om te laten zien. Maar aan de andere kant weet je ook dat hier meiden zijn die het al zo lang proberen en zo graag willen. Daar vind ik het dan best vervelend voor!