nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Goed van je dat je dat besef hebt!

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Dani, je vroeg waar ik naar toe moest morgen in braband...ik moet naar Oss...daar woont familie van me.

Woon jij ook in NB?

Groetjes!

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @misslisa, mooi buikje hoor. Snap dat je hem met een dubbel gevoel hebt geplaatst maar is iets waar je best trots op mag zijn.

@Inge, wat vervelend van je opa dat ze niet verder willen kijken en dat hij te laat beseft dat op zich zelf wonen niet meer gaat hopelijk is er snel iets voor hem te regelen

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mooie buik Lisa!! Toch weer stiekem een beetje jaloers! Haha :)
    Je mag er trots op zijn hoor!!

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dankjullie wel :)

Inge: 3 jaar wachttijd is echt te lang zeg! hopelijk krijgen jullie urgentie!! Sterkte

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames
    er was weer veel gekletst zeg
    mooi buikje hoor lisa
    voor de nieuwe dames welkom ik zou me ook ff voorstellen ik ben 23 mijn vriend is 28 we zijn gestopt met de pil in Juni maar ik moest 3 maanden wachten voordat ik voor het eerst ongi werd dus zit nu in ronde 3
    hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn

7. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

@lovekees ben blij dat het goed gaat met je schoonvader.

@lisa mooi buikje meis

@inge oh oss das een half uurtje van mij vandaan ongeveer woon idd in nb haha

hoe is het met iedereen hier?

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    haha lisa, wat een schattig klein buikje :D, ikzelf ben ook vrij slank, dus denk dat het bij mij ook niet zo'n vaart zal lopen als het zover is....

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    he meiden ik kwam ff bijlezen, vanavond ben ik er niet ga met manlief naar de musical pettycoat.

Wens jullie een fijn weekend

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hallo dames, ik kom hier even om het hoekje kijken. ben niet helemaal nieuw hier op het forum maar dus wel op dit topic. wij zijn in ronde 5 aanbeland en (zie mijn banner) nog in de klustijd voor deze ronde.

11. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Inge: kan me goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt, het is niet niks om blij te zijn met een zwangerschap en het dan te verliezen! Maar probeer je niet teveel te laten leiden door het verdriet en kijk vooral met een positieve blik vooruit naar het moois dat komen gaat, want het komt echt! Vertrouwen hebben!

Mooi buikje al hoor Misslisa! Ik heb ook een heel platte buik dus ben benieuwd hoe mijn buik tegen die tijd zal zijn, mijn moeder had op het einde van haar zwangerschap maar net iets meer buik dan jij nu hebt, ik hoop dat ik toch wel een mooie "dikke" buik krijg haha.

Ik woon trouwens nog geen 10 minuten van Oss, dus lekker dicht bij elkaar allemaal!

Welkom Justme66 en succes de komende dagen!

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Allemaal slanke dames hier dus. Ik ben zelf ook slank. Dus ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe mijn buik gaat worden. :)

Ik heb een druk dagje gehad, vanmorgen naar mijn schoonzus gewrest, zij is kapster. Haartjes weer netjes en een ander kleurtje. En vanmiddag even stad in geweest met t vriendje en vanavond lekker naar Ikea geweest. Hebben jullie nog wat leuks gedaan?

Knuffel xx

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ook dames hier met een minder strakke buik hoor..... ben zeker niet ontevreden over mijn figuur, maar er mag op een aantal plaatsen best wel wat cm af. ga deze week weer een poging tot sporten doen, we zullen zien of het bevalt.

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Welkom justme! Heel veel succes met zwanger worden!
    Kan je iets meer over jezelf vertellen?
    Ik ben 23 en mijn vriend 29. We zijn bijna 2 jaar samen, en wonen nu bijna 1,5 jaar samen. Ik ben in maart gestopt met de pil. Ik ben nu in ronde 7. Maar helaas nog niet zwanger.

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    goeieavond dames!

even niet hier geweest
    ziek geweest,druk je kent het wel
    heb weer heel wat bij te lezen iig!
    vandaag onge geworden
    jammer! maar wel weer ook de 2e ronde netjes op dag 28!
    zie dat dan maar weer als positief!
    weer hard aan de klus als de ongi over is!!!! :)

16. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    desini dan wonen we dicht bij elkaar in de buurt das toevallig

nou inderdaad ook minder slanke meiden hier zoals ik haha

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    en ik !!
    ook niet slank
    integendeel!

18. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Dani26: Wie weet "kennen" we elkaar nog ook zonder er erg in te hebben ;)

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dat zou wel grappig zijn ja, wie weet..... maar volgens mij wonen de meeste van jullie in het westen en ik in het hoge noorden. de kans wordt dan wel wat kleiner he!

zal me een klein beetje voorstellen, ik ben 35 mijn mannetje is 39, we zijn 3 jaar samen en wonen bijna samen. we zitten nu in de 5e ronde voor ons 1e kindje. zoals mijn banner al aangeeft zou nu ongeveer mijn ei moeten zijn, ga vandaag mijn laatste ovu testje gebruiken, alleen om het ff te checken. vorige ronde met ovu testen gezien dat mijn ei netjes op dag 15 was. denk dat mijn ei nu ook weer ergens vandaag/komende nacht komt. voel wel wat links nu.

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen dames
    desini ja wie weet kennen we elkaar haha zo echt grappig zijn idd

@ justme
    ik zal ook even wat over mezelf vertellen
    ik ben 26 mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen we wonen ook al bijna 3 jaar samen. ja wij zijn snel gaan samen wonen maar konden elkaar ook al even, ooit eerder een relatie gehad uit gegaan daarna elkaar uit het oog verloren en toen weer in contact gekomen beetje in het kort hoe het is gegaan.
    we zijn in ronde 8 zwanger geraakt is nu nog even wachten of het goed zit ivm bloeding 11 nov eerste echo en dan weten we meer

Deel Deze Pagina