das dus wel even spannend voor je, is vast allemaal goed! en als je je echt zorgen maakt kun je misschien ook wel even eerder terecht voor een echo.
nou zorgen heb ik niet echt heb er echt een heel goed gevoel over en ben vrij rustig wat ik nooit ben. heb ook geen weefsel verloren alleen bloed. kon helaas niet eerder terecht omdat ze dan niks kunnen zien met 7 weken een echo is op zn vroegst maar dat schiet ook al op nog even wachten dus
Ik kom ook uit het hoge noorden just me Ik woon nu sinds bijna 2 jaar in het westen, maar heb een huis gekocht in t noorden. Ik wil terug haha.
hoi dames ik ben ook niet de slankste en als ik ook maar iets aan kom is dat meestal bij mijn buik dus ik denk dat ik wel een buikje krijg (hoop ik ook) mijn ongi is weer bijna over dus wij kunnen bijna weer gaan klussen.
welkom just me! haha, tsja dat sporten he...ik moet zeggen dat ik daarin ook niet de fanatiekste ben maar qua figuur heb ik denk ik gewoon geluk, ik kom niet snel aan. Manlief is nu fanatiek naar de sportschool, terwijl ik in de bank hang met de laptop Wat bedoel je met " bijna" samenwonen? @dani, ik hoop echt dat je gevoel klopt en dat alles goed is. Hier zouden we gisteren een rustig avondje hebben, maar op het laatste moment belden vrienden of we mee gingen naar de bios. Dus toch maar gegaan. Nu hopelijk vandaag wel een beetje rustig dagje al moet ik zo nog wel even een uurtje aan een opdracht werken. Ongi hier weer weg, dus weer op naar de leukere weken, 1e maand met ovutesten dus ik ben benieuwd
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Mijn mannetje is weer voetballen. Ik heb weer een pyjama dagje
vandaag denk ik toch maar even naar opa vertellen dat we zwanger zijn gaat steeds sneller achteruit mijn gevoel zegt dat ik moet gaan ookal hebben we nog niet echt zekerheid
Dat zal je opa vast super vinden dani! Hij zal super trots zijn! Heel veel sterkte voor je opa dani! Hopelijk komt t goed en kan hij jullie kleine gezonde wonder nog zien en in zijn armen sluiten!
Dat is leuk om te vertellen dani, misschien knapt hij ervan op! Heb je recent nog een zwangerschapstest gedaan dani? Of kan je daar niks uit opmaken? Als het misgegaan zou zijn, zou je een veel lichter streepje moeten krijgen toch? of geen streepje? Hier weinig plannen vandaag, lekker thuis zit zondagje!
mijn streepje was in het begin ook licht, + hcg zit nog steeds in mijn lichaam denk dat ik gewoon wat op de echo anders wordt ik helemaal gek hier denk ik
hoihoi ik ben joyce 28 jaar en samen met martijn 27 , wij zijn deze maand begonnen om aan ons eerste kindje te klussen ... morgen is mijn ongesteldheid tenminste als mijn cyclus klopt ... ik was op 1 oktober ongesteld geworden en tot 4 oktober ... nou en dan kom ik weer uit op 1 november toch ?? ow en klopt mijn cyclus banner dan ? Wij wonen in Dronten , ik rij eigenlijk de hele dag paard , en verder ben ik afgekeurd . xx
Welkom joyce! Ik hoop dat je snel zwanger bent! Ik ben 23 en mijn vriend 29. Ik zit nu in ronde 7, maar helaas nog niet zwanger. Wij gaan ook voor ons eerste kindje!
De hele dag bankhangen en heel misschien de was doen maar eigenlijk heb ik daar geen zin in. Gisteren feestje gehad dus ben nog aan het bijkomen
Welkom Joyce Misschien word je helemaal niet ongi, je weet het nooit he. Ben je afgelopen maand gestopt met de pil of zijn jullie gewoon gestopt met jezelf beschermen? Hier trouwens ook 28 en lief 32 en zijn we sinds april bezig voor ons eerste kindje
hoi hoi Nee ik slikte geen pil had een koper spiraal omdat ik door hersen cva's geen hormonen mocht hebben . ik slik ook bloedverdunners ik heb dus SLE lupus. We hebben het afgelopen half jaar medicatie afgebouwd en omgezet naar zwangervriendelijke medicatie haha in zoverre dat mogelijk is . en de spiraal is 3 september verwijderd ... maar ikke klopt mijn banner dan als ik dus 1 okt ongi ben geweest tot 4 okt en dat ik nu uitkom op 1 nov ? want er staat op mijn banner 14 dagen tot de cyclus maareh... dan moet ik dus morgen ongi worden tot ong de 4e en dan nog 10 dagen tot eitje ontpropt hihi